Hoo help!?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoo help!?
Ik moet volgende week onverwacht fotograferen op een bruiloft bij een collega, echt super leuk!
Maar wat moet ik aan??? Ik heb namelijk niks meer wat ik pas, alles is veel te groot!
Maar wat moet ik aan??? Ik heb namelijk niks meer wat ik pas, alles is veel te groot!
Gast- Gast
Re: Hoo help!?
Tja, dan moet je wel shoppen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Gewoon lekkere jeans die niet halverwege je kont zakt met en tuniekje ofzo. Beetje makkelijke kleding zodat je vanuit elke hoek foto's kan maken!
Idd shoppen dus.
Idd shoppen dus.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik doe altijd een jurkje aan, zodat ik niet heel erg opvalt tussen de gasten (in een spijkerbroek vind ik niet erg netjes namelijk). Wat het belangrijkste is, is dat je schoenen aan doet waar je zeker weet dat je 14 uur op kunt staan. Maar dat zal je voor je gewone werk vast ook wel hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja ik wil idd geen spijkerbroek aan...
Ik denk dat ik morgenmiddag maar even ga shoppen en schoenen heb ik inderdaad wel.
Ga sowieso niet voor een jurkje, dat werkt niet.
Ik denk dat ik morgenmiddag maar even ga shoppen en schoenen heb ik inderdaad wel.
Ga sowieso niet voor een jurkje, dat werkt niet.
Gast- Gast
Gewoon die zovelen euro's die je over had verbrassen aan een mooi, lekker zittend broek-pak achtig iets Als 't goed is ga je dit vaker doen!!
Gast- Gast
Waarom werkt een jurkje niet?
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Waarom werkt een jurkje niet?
Omdat je nog wel eens ongemakkelijke houdingen aan neemt tijdens het fotograferen
Gast- Gast
Bij mijn bruiloft had de fotografe een lelijke oude spijkerbroek en een slobbertrui aan met witte sportschoenen erbij haha, geen gezicht! Maar iedereen snapte wel meteen dat zij niet bij de daggasten hoorde
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik zou kiezen voor een nette broek, waar niet meteen vlekken of vegen op zichtbaar zijn nadat je even met een knie op de grond heb geleund.
Verder een blouse o.i.d. die lang genoeg is, zodat je bij het bukken geen bouwvakker bent en er van boven ook niet van alles uitglipt.
Het lijkt mij erg leuk om te doen! Veel plezier alvast!
Verder een blouse o.i.d. die lang genoeg is, zodat je bij het bukken geen bouwvakker bent en er van boven ook niet van alles uitglipt.
Het lijkt mij erg leuk om te doen! Veel plezier alvast!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vind dat een donkere nette spijkerbroek met een mooi tuniekje echt wel kan. Je bent geen gast maar de fotograaf.
Shopse!
Shopse!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hahaha oh ik heb gewoon jurkjes aan, maar wel met een legging er onder.
Maar donkere spijkerbroek met tuniekje kan ook wel! Waar jij je prettig in voelt. Schoenen zijn 't belangrijkste!
Oh ja, weet niet of het afgesproken is, maar wat is er voor je geregeld qua eten? Je moet er nooit vanuit gaan dat je mee kunt lunchen en dineren. Wordt het aangeboden, super fijn, maar sommige klanten willen het niet, of denken er simpelweg niet aan. Zorg dus voor eigen brood!
Maar donkere spijkerbroek met tuniekje kan ook wel! Waar jij je prettig in voelt. Schoenen zijn 't belangrijkste!
Oh ja, weet niet of het afgesproken is, maar wat is er voor je geregeld qua eten? Je moet er nooit vanuit gaan dat je mee kunt lunchen en dineren. Wordt het aangeboden, super fijn, maar sommige klanten willen het niet, of denken er simpelweg niet aan. Zorg dus voor eigen brood!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: