Bataviastad
Pagina 1 van 1
Bataviastad
Het is jaren geleden dat ik er ben geweest, dus ik ben wel even benieuwd. Hoe is het nu om naartoe te gaan, wel de moeite waard? Ik ga morgen met mijn vriend daarheen om te shoppen namelijk!
Gast- Gast
Re: Bataviastad
Ga er vooral heen met het idee als ik wat leuks zie koop ik het. Niet met het idee ik wil 3 broeken en 4 truien om mijn wintergarderobe compleet te maken. Ik vind het wel leuk om daar te winkelen. Kom toch altijd wel met iets terug. Maar niet iets wat ik perse nodig heb.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
We gaan voornamelijk voor mijn vriend om pakken te kopen, en je hebt daar genoeg winkels zitten zoals Suit Supply en Tommy Hilfigher, dus dat moet wel goed komen. En als ik iets vind, is het alleen maar mooi meegenomen haha, ik zoek niet iets specifieks.
Maar is het veel groter geworden inmiddels, je hebt wel een veelzijdig aanbod qua winkels, toch?
Maar is het veel groter geworden inmiddels, je hebt wel een veelzijdig aanbod qua winkels, toch?
Gast- Gast
Ja er is wel een stuk bij gekomen. Ik denk dat het qua veelzijdigheid een beetje te vergelijken is met een gewoon stadscentrum van een niet al te grote stad.
Wij hebben er de vorige keer ook een pannenset van tefal gehaald voor niet veel geld. Maar pakken moet denk ik wel lukken. Weet alleen niet hoe het met de prijzen zit. En meld je even aan als bataviastad member. Kun je nog meer korting sparen.
Wij hebben er de vorige keer ook een pannenset van tefal gehaald voor niet veel geld. Maar pakken moet denk ik wel lukken. Weet alleen niet hoe het met de prijzen zit. En meld je even aan als bataviastad member. Kun je nog meer korting sparen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: