Slaap jij met BH?
+53
_Lacey_
Tsjip
Schaapke
TNMN
Ella
teletascha
Roodkapje
Flip Fluitketel
Pompoen
Pien
Caresses
Flippin' Bitch
Alias
Makamba
PapillonRose
Atelier Madame
Sorella
Zwerver
LotteK
Mamsie
Mizz_S
Emma_
Tazz
Dennenappel
Raindrop
Kaboutertje
Verona
Pandora
SoGood
Shanna
Ugly Betty
Lady Starstruck
Niekske
Dolphinne
Caramba
boekenwurm83
M-G
Silver
Jade
Mida4you
Toet
Marin
Caro
Chocolate Cookie
Caroow
smooch
Roxi3
Tania
Jordana
SuperGrover
Rovine
Rush
Paper Crown
57 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Slaap jij met BH?
Haha tjonge, dan moet ik echt al sinds m'n 15 ofzo een bhFryskeFlinter schreef:SuperGrover schreef:Ach geruststellend weetje: Hangtieten krijg je toch, blame gravity!Niekske schreef:FryskeFlinter schreef:Nee... Mijn moeder zei altijd dat je daar hangtieten van krijgt. Of dat nou waar is?
Haha, ik heb juist weer gehoord dat je hangtieten krijgt als je zonder BH slaapt. Maar ik slaap ook zonder, dan maar hangtieten
Oké mocht het ooit zover zijn, dan laat ik ze wel opspuiten.
Haha, nog zoiets wat mijn moeder altijd zei, pas als er een potlood onder blijft hangen is het tijd voor een bh.... Dan hoef ik nu nog steeds geen bh...
Gast- Gast
Ik heb dat vroeger wel een aantal jaar gedaan. Nu al lang niet meer en ik dit slaapt toch veel lekkerder moet ik zeggen :-)
Gast- Gast
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Had jij toen nog geen BH`s? Of begrijp ik het verkeerd?Vergeet-me-nietje schreef:Haha tjonge, dan moet ik echt al sinds m'n 15 ofzo een bhFryskeFlinter schreef:SuperGrover schreef:Ach geruststellend weetje: Hangtieten krijg je toch, blame gravity!Niekske schreef:FryskeFlinter schreef:Nee... Mijn moeder zei altijd dat je daar hangtieten van krijgt. Of dat nou waar is?
Haha, ik heb juist weer gehoord dat je hangtieten krijgt als je zonder BH slaapt. Maar ik slaap ook zonder, dan maar hangtieten
Haha, nog zoiets wat mijn moeder altijd zei, pas als er een potlood onder blijft hangen is het tijd voor een bh.... Dan hoef ik nu nog steeds geen bh...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nu slaap ik nog met door de zoogcompressen die ik draag in verband met lekkende borsten.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nee ik slaap zonder, trek mijn bh wel pas uit als ik naar bed ga. Wel lekker dat ze dan 'bevrijd' zijn, maar als ik het eerder doe gaat het zeer doen en irriteren.
Toen ik mijn eerste bh's had sliep ik wel met bh aan. Ik kreeg al heel jong borsten en ik schaamde me dat ik al zo'n ding nodig had, bovendien vond ik het eigenlijk vreselijk zitten. Maar ik droeg ze dus 's nachts wel en overdag niet... volgens mij omdat ik er aan wilde wennen ofzo maar me er ook voor schaamde, weet het ook niet precies, is zo lang geleden! Ik denk dat ik een jaar of 11/12 was. Op een gegeven moment ben ik het volgens mij gaan omdraaien...
Toen ik mijn eerste bh's had sliep ik wel met bh aan. Ik kreeg al heel jong borsten en ik schaamde me dat ik al zo'n ding nodig had, bovendien vond ik het eigenlijk vreselijk zitten. Maar ik droeg ze dus 's nachts wel en overdag niet... volgens mij omdat ik er aan wilde wennen ofzo maar me er ook voor schaamde, weet het ook niet precies, is zo lang geleden! Ik denk dat ik een jaar of 11/12 was. Op een gegeven moment ben ik het volgens mij gaan omdraaien...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Nu niet meer. Toen ik Bv gaf sliep ik wel met BH aan.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik slaap zonder, behalve met voedingsbh's in het begin na mijn bevalling/ bv periode ivm lekken/ zoogcompressen
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Pien schreef:Nu slaap ik nog met door de zoogcompressen die ik draag in verband met lekkende borsten.
+1
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Nee, heb het vroeger wel een periode gedaan
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Rush schreef:Had jij toen nog geen BH`s? Of begrijp ik het verkeerd?Vergeet-me-nietje schreef:Haha tjonge, dan moet ik echt al sinds m'n 15 ofzo een bhFryskeFlinter schreef:SuperGrover schreef:Ach geruststellend weetje: Hangtieten krijg je toch, blame gravity!Niekske schreef:FryskeFlinter schreef:Nee... Mijn moeder zei altijd dat je daar hangtieten van krijgt. Of dat nou waar is?
Dat vroeg ik me idd ook af
Gast- Gast
Pandora schreef:Nee, alleen toen ik net bevallen was en erg last had van stuwing en lekkende borsten
Dan deed ik 's nachts ook "koffiepads" in mijn bh anders was mijn bed 's ochtends nat
+1
Haha, nog iemand die die dingen koffiepads noemt. Ben ik gelukkig niet de enige
Gast- Gast
Ik was geloof ik ook pas 15 toen ik voor het eerst een bh droeg. Naar lang aandringenLize schreef:Rush schreef:Had jij toen nog geen BH`s? Of begrijp ik het verkeerd?Vergeet-me-nietje schreef:Haha tjonge, dan moet ik echt al sinds m'n 15 ofzo een bhFryskeFlinter schreef:SuperGrover schreef:Ach geruststellend weetje: Hangtieten krijg je toch, blame gravity!Niekske schreef:FryskeFlinter schreef:Nee... Mijn moeder zei altijd dat je daar hangtieten van krijgt. Of dat nou waar is?
Dat vroeg ik me idd ook af
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Had je ze anders los in het hok dan? Dat ziet er toch vaak niet uit?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Had je ze anders los in het hok dan? Dat ziet er toch vaak niet uit?
Ik had volgens mij al met mn 11 of 12 mn eerste bhtje.. Was dan nog wel zon sporttopje, maar goed.. Niet dat ik van die grote had ofzo, maar gewoon, omdat dat beter was. Met mn 13 had ik mn eerste echte bh (zonder beugel).
Gast- Gast
Ik had op m`n 12de m`n eerste BH zonder beugel en al snel volgde de BH met beugel. Daarvoor had ik topjes idd, hihi.
En nee, ik had/heb geen grote borsten ofzo, maar 2 van die erwtjes/opgezette tepels door het shirt heen ziet er ook voor geen meter uit.
En nee, ik had/heb geen grote borsten ofzo, maar 2 van die erwtjes/opgezette tepels door het shirt heen ziet er ook voor geen meter uit.
Rush- Lady Post-a-lot
Lize schreef:Rush schreef:Had je ze anders los in het hok dan? Dat ziet er toch vaak niet uit?
Ik had volgens mij al met mn 11 of 12 mn eerste bhtje.. Was dan nog wel zon sporttopje, maar goed.. Niet dat ik van die grote had ofzo, maar gewoon, omdat dat beter was. Met mn 13 had ik mn eerste echte bh (zonder beugel).
Ja, ik had ze los in het hok. Het heeft er waarschijnlijk niet uitgezien. Ik ben ouderwets opgevoed ook zonder topjes. Droeg gewoon hemden. Totdat het zeer begon te doen met gym. Toen heb ik gezegd en nu moet ik een bh, naar een lingeriezaak, en ja gelijk een B.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Vooral dat laatste ja, opgezette tepels. Dat vind ik echt geen gezicht! Helaas had ik het met topjes ook toen der tijd.
Laatst was het bij mij nog zichtbaar door een voorgevormde bh, hemdje en trui heen, het moet niet gekker worden!
Laatst was het bij mij nog zichtbaar door een voorgevormde bh, hemdje en trui heen, het moet niet gekker worden!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: