Nou ja zeg! Badoo
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nou ja zeg! Badoo
Een hele tijd geleden heb ik schijnbaar via facebook een account aangemaakt op Badoo. Geen idee dat het schijnbaar om een datingsite ging. Toen ik hier achter kwam heb ik gelijk alles opgezegt en mijn account zou verwijderd worden. Alleen ik krijg schijnbaar nog steeds berichten van mannen binnen en ik sta ook met foto en al online . Heeft iemand hier ervaring mee om het 'weer' op te zeggen, want heb aangezien ik een relatie heb geen behoefte aan al die mannen. (helemaal niet als je oud collega's tegenkomt)
Btw: Het klinkt niet echt als een liefde topic vandaar dat ik hier even post.
Btw: Het klinkt niet echt als een liefde topic vandaar dat ik hier even post.
Gast- Gast
Re: Nou ja zeg! Badoo
Geen ervaring.. Krijg soms wel eens van die mailtjes van "die en die willen vrienden met je worden" terwijl ik er geen account heb! Vorige keer keek mijn vriend mee toen ik mijn mail opende "waarom zit jij op een datingsite?" Schrok me kapot haha!
Dat mailtje is echt alsof je al lid bent, en dan klik je er op, en dan moet je je alsnog inschrijven.. Vind het een vervelende site!
Dat mailtje is echt alsof je al lid bent, en dan klik je er op, en dan moet je je alsnog inschrijven.. Vind het een vervelende site!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Vooral om het gene wat jij zegt is het voor mij al een goede reden. Ik heb geen zin in zijn reacties want het gaat al van mijn kant uit niet zo lekker
Gast- Gast
Ik zou ze even een berichtje sturen dat je wilt dat het verwijderd word!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb precies hetzelfde gehad een keer. Echt zo raar! Heb ik me afgemeld, maar ik bleef berichtjes krijgen.
Volgens mij ben ik nu écht afgemeld.
Volgens mij ben ik nu écht afgemeld.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: