Mama's met kids uit 2011
+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Mama's met kids uit 2011
@Kruumel; Fijn dat je geen KV hoeft te geven! Hoe voel jij je erbij? Maak je je nog zorgen of dat niet? Wel erg balen van de spruw. Wat moet je dan trouwens doen, met een tepelhoedje voeden? Heeft M. er last van met drinken? (Ik ben een nerd met spruw, R. heeft het (nog) niet gehad namelijk).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep, ik voel me er prima bij... ik wil natuurlijk niet dat M te weinig groeit, maar ik geef natuurlijk liever bv zonder kv. Ik wil eigenlijk de 3 maanden volmaken met volledig bv.
Spruw is niet fijn, ben maar blij dat R het niet heeft (gehad). Ik heb het zelf niet, alleen M heeft het. Hij heeft een drankje gekregen dat ik 4x per dag 1 ml in zn mondje moet spuiten/druppelen. Ik moet zelf zalf op mn tepels smeren zodat hij mij niet besmet en het daarna weer van mij terugkrijgt. Ik hoop er snel vanaf te zijn omdat het nog niet zo erg is.
Kindjes krijgen spruw omdat ze melk te lang in hun mondje houden na het drinken. Ik kreeg de tip van het CB om na het drinken een beetje water in zn mondje te doen, of met een gaasje zn mondje uit te 'poetsen'. Dan kan de melk niet in zn mondje blijven zitten.
All, Ik werd net gebeld door mn werkgever. Ik heb tot en met 16 oktober verlof en daarna 3 weken vakantie. Hij vroeg of ik in die 3 weken vakantie 1 dag wilde komen werken omdat hij zit met personeelstekort. Ik moet erover nadenken en hem dan terugbellen.
Eigenlijk wil ik dat best doen om te helpen, maar ik heb zo naar 7 november toegeleefd dat het wel erg tegenvalt! Ik weet niet wat ik moet doen.
Spruw is niet fijn, ben maar blij dat R het niet heeft (gehad). Ik heb het zelf niet, alleen M heeft het. Hij heeft een drankje gekregen dat ik 4x per dag 1 ml in zn mondje moet spuiten/druppelen. Ik moet zelf zalf op mn tepels smeren zodat hij mij niet besmet en het daarna weer van mij terugkrijgt. Ik hoop er snel vanaf te zijn omdat het nog niet zo erg is.
Kindjes krijgen spruw omdat ze melk te lang in hun mondje houden na het drinken. Ik kreeg de tip van het CB om na het drinken een beetje water in zn mondje te doen, of met een gaasje zn mondje uit te 'poetsen'. Dan kan de melk niet in zn mondje blijven zitten.
All, Ik werd net gebeld door mn werkgever. Ik heb tot en met 16 oktober verlof en daarna 3 weken vakantie. Hij vroeg of ik in die 3 weken vakantie 1 dag wilde komen werken omdat hij zit met personeelstekort. Ik moet erover nadenken en hem dan terugbellen.
Eigenlijk wil ik dat best doen om te helpen, maar ik heb zo naar 7 november toegeleefd dat het wel erg tegenvalt! Ik weet niet wat ik moet doen.
Gast- Gast
Kruumel: Ik maakte de mondjes ook weleens schoon met een wattenstokje en gekookt water als er veel melkaanslag zat.
Maar nu kwijlen ze flink, dus spoelen ze zelf het mondje schoon lijkt wel, zie bijna niks meer na het voeden!
Maar nu kwijlen ze flink, dus spoelen ze zelf het mondje schoon lijkt wel, zie bijna niks meer na het voeden!
Gast- Gast
Jeeeh!! Ik ben even heel blij! Ik ben vanmiddag met de kleine meid even wezen wegen op het weeghalf uurtje. Omdat ik 2 maanden te lang wachten vond even gegaan en wat blijkt? Ze is gewoon lekker dik 600 gram aangekomen in de maand!! Normaal moet ik heel veel moeite doen om haar aan te laten komen. Nu nog blijer met de combi fles/borst
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Sheila wat fijn! Ik las het net op hyves.
All, M begint het door te krijgen... het slapen in de wieg overdag. Hij slaapt nu al de hele middag vanaf 13.45 uur. Ik heb lekker het huis gesopt, heerlijk als je weer even je handen vrij hebt.
All, M begint het door te krijgen... het slapen in de wieg overdag. Hij slaapt nu al de hele middag vanaf 13.45 uur. Ik heb lekker het huis gesopt, heerlijk als je weer even je handen vrij hebt.
Gast- Gast
@ Kruumel, fijn dat hij lekker in zijn wieg heeft geslapen! En wat fijn dat hij met twee kanten beter aankomt!
@ Sheila, wat goed dat ze zo is aangekomen!
@ Sheila, wat goed dat ze zo is aangekomen!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Kat1980 | T.imon | 31 december 2010 | 3000 gram | 50 cm | 8530 gram | 71.4 cm | 39 weken |
Tazz | L.iyem | 3 Januari 2011 | 4490 gram | 56 cm | 7640 gram | 71 cm | 29 weken |
Vancity_girl | D.aphne | 14 januari 2011 | 3510gram | 53cm | 9030 gram | 72 cm | 35 weken |
Annie24 | Y.estin | 28 januari 2011 | 2675 gram | 48 cm | 9060gram | 70cm | 31,5 weken |
LMCurious | M.ilou | 7 maart 2011 | 2990 gram | 48 cm | 6120 gram | 63,5 cm | 26 weken |
Meeko | E.lin | 23 maart 2011 | 4410 gram | 50 cm | 8215 gram | 69 cm | 27 weken |
Limburg85 | R.oan | 2 april 2011 | 2500 gram | 47 cm | 7655 gram | 66,5 cm | 27 weken |
Smaragdje | J.ayden | 7 april 2011 | 3130 gram | 49,5cm | 7160 gram | 67,5 cm | 25,5 week |
Woezel | E.lise | 30 april 2011 | 4020 gram | 54 cm | 5840 gram | 64 cm | 12 weken |
Sheila123 | F.abienne | 3 mei 2011 | 4600 gram | 53 cm | 6055 gram | 64 cm | 16 weken |
Chelle | A.nne | 6 mei 2011 | 2488 gram | 48 cm | gram | cm | |
Mel | E.va | 6 mei 2011 | 4240 gram | 53 cm | gram | cm | 2,5 week |
Ezzer | S.iem | 15 mei 2011 | 2865 gram | 46 cm | 4800 gram | 52,5 cm | 9 weken |
Liadan | K.ian | 23 mei 2011 | 4200 gram | 55 cm | 7710 | 65,5cm | 17 weken |
Bruintje Beer | D.avid | 4 juni 2011 | 2605 gram | 47 cm | 5075 gram | 59,5 cm | 14 weken |
ProudMama | S.em & J.esse | 18 juli 2011 | 2495 & 2875 gram | 47 cm | 4875 & 5320 gram | 55 & 56 cm | 8,5 week |
Novalee | N.inthe | 20 juli 2011 | 3490 gram | 52 cm | 5120 gram | 61,5 cm | 11 weken |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046 gram | 52 cm | 4610 gram | 59 cm | 8 weken |
Steep | R.uben | 22 juli 2011 | 3240 gram | 49,5 cm | 5450 gram | 60 cm | 9 weken + 4 dagen |
Pien | E.lin | 25 juli 2011 | 3435 gram | 54 cm | 4680 gram | 58,5 cm | 9 weken en 1dag |
Kruumel | M.ike | 3 augustus 2011 | 2510 gram | niet gemeten | 3450 gram | 53 cm | 9 weken |
Fearie | Dean | 16 augustus 2011 | 3425 gram | 51 cm | 5140 gram | 55 cm | 7 weken |
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
@ Limburg, onze mannen schelen maar een cm, maar wel een halve kg
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Limburg, onze mannen schelen maar een cm, maar wel een halve kg
R. is echt een propje haha.
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, onze mannen schelen maar een cm, maar wel een halve kg
hahaha, zo'n idee had ik al. Of dat J zo'n slanke den is ;-)
Smaragdje- Ratel
Smaragdje, dan is die van mij helemaal een dikkie. Want J. en Kian schelen 2 cm en een halve kilo, haha.Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, onze mannen schelen maar een cm, maar wel een halve kg
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Smaragdje, dan is die van mij helemaal een dikkie. Want J. en Kian schelen 2 cm en een halve kilo, haha.Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, onze mannen schelen maar een cm, maar wel een halve kg
Dan houd ik Y. er wel buiten
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wedstrijdje propje doen ;-).
Limburg85- Ratel
Helaas geen tijd om te reageren...De verlatingsangst heeft hier denk ik toegeslagen. Gisteravond was het van 20.30 feest tot 22.15 uur, want toen sliep hij was en ondertussen ben ik wel 10x de trap op en afgelopen. Nu is hij alweer 20 minuten bezig en heb ik de trap alweer een paar keer verkend. Hij begint al te gillen als ik 'm een kus geef
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Liadan schreef:Smaragdje, dan is die van mij helemaal een dikkie. Want J. en Kian schelen 2 cm en een halve kilo, haha.Smaragdje schreef:Limburg85 schreef:Smaragdje schreef:@ Limburg, onze mannen schelen maar een cm, maar wel een halve kg
Dan houd ik Y. er wel buiten
Hoeveel was Y. rond R. zijn leeftijd?
Limburg85- Ratel
Sorry meiden ik heb even geen fut om te reageren, ben moe want weer een hele onrustige avond en nacht achter de rug, maar van het weekend of morgenavond wil ik weer uitgebreid komen reageren :-).
Annie, sterkte, geen leuke fase!
Annie, sterkte, geen leuke fase!
Limburg85- Ratel
Limburg85 schreef:
Die leeftijd heb ik niet...ik heb wel:
22wk+3gn = 7670gram en 66cm
30wk+3dgn = 8960gram en 70cm
Y. was met 22 weken dus al meer proppie dan R.
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Limburg85 schreef:
Die was met 22 net zo zwaar als R. met 26 weken, dan wint Y. het wel . Maar ik had gedacht dat hij veel meer zou zijn aangekomen haha.
Limburg85- Ratel
Wat kletsen jullie een hoop meiden! Kijk wel even waar ik allemaal op reageer, ben ondertussen ook expeditie robinson aan het kijken namelijk.
Hier het eerste weekje als gastouder er bijna op zitten. Het is nog erg rustig, maar dat is ook wel lekker om er weer in te komen. Vanaf eind deze maand nog 2 kindjes erbij, dus dan zal het wel al veel drukker worden. Mijn jongens vinden het ook erg gezellig, andere kindjes over de vloer.
Limburg: je zei het laatst al op hyves, maar inderdaad onze kids schelen niet zo veel meer en dat terwijl T 3 maanden ouder is. Ben benieuwd of hij deze lijn voort zet! Ongelooflijk he, hij was zo’n ukkie bij de geboorte.
Wat was er trouwens uit de meting gekomen? Vervelend dat je zo’n negatief gevoel krijgt na de metingen. Is wel heel herkenbaar voor me. Is dit dan de laatste meting, aangezien R nu 6 maanden is?
Kruumel: Fijn dat het slapen in de wieg nu overdag zo goed gaat, Dus het huis is weer spik en span! Heb je trouwens al besloten wat je doet met die ene dag werken.?
Sheila: Super zeg dat je meisje goed is aangekomen! Heb je zeker de juiste beslissing genomen.
Annie: Als dingen opsturen anderen helpt bij het oplossen van problemen, wil je dan ook wat deze kant opsturen ??? Ik wil graag een peuter die goed luistert, een peuter en baby die dagelijks uitslapen (en ook doorslapen) tot 7.30 uur en een baby die nu wel eens mag gaan kruipen ipv alleen maar tijgeren.
En wat die flessen betreft, gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. Schijnbaar heeft Y het nog nodig! Ik heb hier bij J ook zo vaak commentaar gehad op het aantal flessen dat ik gaf. Bij T zou ik nu ook volgens het cb de laatste fles (die van 19.30 uur) weg moeten laten. Maar omdat hij verder nog amper wat drinkt (van sap, water, thee of iets dergelijks) MOCHT ik die fles toch blijven geven … Als het niet had gemogen, had ik het toch gewoon gedaan hoor!!!
Novalee: En, mis je je meisje al bij jullie op de kamer? Het is erg dat ik het zeg, maar ik was blij toen beide kids verhuisde naar hun eigen kamer . Ik sliep altijd zo slecht van al die geluidjes die ze maakten.
Ik heb je laatst toegvoegd op hyves, ga binnenkort een sfoto’s bekijken!
Meeko: O, bij jou ook al zo eentje die meer ziet dan haar ouders. Dan hoef je je over die ogentest zeker geen zorgen te maken.
HD: Ja, heb er wel eens van gehoord, kdv’s die 24 uur per dag open zijn. Maar dat zal wel in de grote steden zijn, want hier in de polder zijn ze niet hoor.
Zo, ik hou het hier even bij!
Hier het eerste weekje als gastouder er bijna op zitten. Het is nog erg rustig, maar dat is ook wel lekker om er weer in te komen. Vanaf eind deze maand nog 2 kindjes erbij, dus dan zal het wel al veel drukker worden. Mijn jongens vinden het ook erg gezellig, andere kindjes over de vloer.
Limburg: je zei het laatst al op hyves, maar inderdaad onze kids schelen niet zo veel meer en dat terwijl T 3 maanden ouder is. Ben benieuwd of hij deze lijn voort zet! Ongelooflijk he, hij was zo’n ukkie bij de geboorte.
Wat was er trouwens uit de meting gekomen? Vervelend dat je zo’n negatief gevoel krijgt na de metingen. Is wel heel herkenbaar voor me. Is dit dan de laatste meting, aangezien R nu 6 maanden is?
Kruumel: Fijn dat het slapen in de wieg nu overdag zo goed gaat, Dus het huis is weer spik en span! Heb je trouwens al besloten wat je doet met die ene dag werken.?
Sheila: Super zeg dat je meisje goed is aangekomen! Heb je zeker de juiste beslissing genomen.
Annie: Als dingen opsturen anderen helpt bij het oplossen van problemen, wil je dan ook wat deze kant opsturen ??? Ik wil graag een peuter die goed luistert, een peuter en baby die dagelijks uitslapen (en ook doorslapen) tot 7.30 uur en een baby die nu wel eens mag gaan kruipen ipv alleen maar tijgeren.
En wat die flessen betreft, gewoon doen waar jij je lekker bij voelt. Schijnbaar heeft Y het nog nodig! Ik heb hier bij J ook zo vaak commentaar gehad op het aantal flessen dat ik gaf. Bij T zou ik nu ook volgens het cb de laatste fles (die van 19.30 uur) weg moeten laten. Maar omdat hij verder nog amper wat drinkt (van sap, water, thee of iets dergelijks) MOCHT ik die fles toch blijven geven … Als het niet had gemogen, had ik het toch gewoon gedaan hoor!!!
Novalee: En, mis je je meisje al bij jullie op de kamer? Het is erg dat ik het zeg, maar ik was blij toen beide kids verhuisde naar hun eigen kamer . Ik sliep altijd zo slecht van al die geluidjes die ze maakten.
Ik heb je laatst toegvoegd op hyves, ga binnenkort een sfoto’s bekijken!
Meeko: O, bij jou ook al zo eentje die meer ziet dan haar ouders. Dan hoef je je over die ogentest zeker geen zorgen te maken.
HD: Ja, heb er wel eens van gehoord, kdv’s die 24 uur per dag open zijn. Maar dat zal wel in de grote steden zijn, want hier in de polder zijn ze niet hoor.
Zo, ik hou het hier even bij!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
@Meeko, ik heb ook van die kant en klare pyamapapjes gekregen in een babydoos maar die geef ik aan mijn schoonzusje, die propt haar zoontje lekker vol met zoet, ik niet.
Ik kijk wel wanneer ik met andere dingen begin, ben juist blij dat hij nu aan de borst drinkt.
@Novalee, 2.8 cm, kunnen ze daar geen 3 cm van maken?
@Annie, ach jij weet zelf wanneer die 4de fles vervalt, Als Y. het nodig heeft.
@Novalee, Mijn vriendin heeft 2 kindjes en de oudste was bij oma dus de jongste van een jaar die schuift op haar billen een beetje rond. M. vond het wel leuk.
Vandaag bij een andere vriendin langs geweest en die heeft een kat/poes, M. heeft die kat geaaid haha.
@Kruumel, balen van de koeien, fijn dat ze allemaal op stal staan.
Fijn dat M. in 2 dagen flink is aangekomen, ik ga a.s maandag even wegen en dan de week daarna weer. dan kan ik zien of M. goed aankomt.
Hij heeft wel goede plasluiers en poept goed, maarja met kolven zie je wat hij drinkt.
weer spruw, hopelijk is het de laatste keer.
@PM, kwijlen doet M. ook al flink, hij heeft ook nauwelijks aanslag op zijn tong.
@scheila, fijn dat F. lekker groeit en dat jij je beter voelt. Hoeveel flessen geeft je nu?
@Limburg, R. een propje haha. zo kort is hij toch niet?
@all, druk weekend in zicht, morgen naar een vriendin, ze is zwanger (al een poos hoor) even bijkletsen.
zaterdag een verjaardag en zondag niks. Heb geen zin in mijn schoonmoeder, die is inmiddels flink jaloers omdat iedereen M. kan vasthouden behalve zij, zodra ze hem pakt is het brullen, ik vind het wel grappig maar zij niet.
Ik kijk wel wanneer ik met andere dingen begin, ben juist blij dat hij nu aan de borst drinkt.
@Novalee, 2.8 cm, kunnen ze daar geen 3 cm van maken?
@Annie, ach jij weet zelf wanneer die 4de fles vervalt, Als Y. het nodig heeft.
@Novalee, Mijn vriendin heeft 2 kindjes en de oudste was bij oma dus de jongste van een jaar die schuift op haar billen een beetje rond. M. vond het wel leuk.
Vandaag bij een andere vriendin langs geweest en die heeft een kat/poes, M. heeft die kat geaaid haha.
@Kruumel, balen van de koeien, fijn dat ze allemaal op stal staan.
Fijn dat M. in 2 dagen flink is aangekomen, ik ga a.s maandag even wegen en dan de week daarna weer. dan kan ik zien of M. goed aankomt.
Hij heeft wel goede plasluiers en poept goed, maarja met kolven zie je wat hij drinkt.
weer spruw, hopelijk is het de laatste keer.
@PM, kwijlen doet M. ook al flink, hij heeft ook nauwelijks aanslag op zijn tong.
@scheila, fijn dat F. lekker groeit en dat jij je beter voelt. Hoeveel flessen geeft je nu?
@Limburg, R. een propje haha. zo kort is hij toch niet?
@all, druk weekend in zicht, morgen naar een vriendin, ze is zwanger (al een poos hoor) even bijkletsen.
zaterdag een verjaardag en zondag niks. Heb geen zin in mijn schoonmoeder, die is inmiddels flink jaloers omdat iedereen M. kan vasthouden behalve zij, zodra ze hem pakt is het brullen, ik vind het wel grappig maar zij niet.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik win, ik win ! Mijn propje was met 17 weken al 65,5 cm en 7710 gram!Annie24 schreef:Limburg85 schreef:
Liadan- Ratel
@ HD, ben je niet zo dol op je schoonmoeder? M. blijkbaar ook niet . Hoe lang is je vriendin zwanger? Wel leuk, dan zit er straks niet teveel tijd tussen M en haar kindje
Zit er veel suiker en zooi in die pyjama papjes dan?
@ Limburg, zo klein is R toch niet? Zolang ie gemiddeld goed groeit is het toch prima?
@ Sheila, wat fijn dat jullie meisje goed groeit. Las het op hyves, dan ben je toch opgelucht he
@ Kruumel, wat vervelend dat M spruw heeft. Hoop dat ie er snel af is. Wat een verschil tussen M en D qua gewicht ondanks 2 weken verschil in leeftijd Weet je al wat je gaat doen mbt je werk?
Wat een gedoe met die koeien, kan je er dan achteraf niet om lachen
@ Steep, wat fijn toch dat R van zijn middagslaapjes houdt, liever dat dan dat ie juist niet wil
@ All, hier gaat alles zijn gangetje. D. heeft vannacht goed geslapen, zat 6 uur tussen zijn voedingen en hij kwam om 5 uur. En vervolgens weer om 7 uur (dat tijdstip heeft ie ingebouwd ongeacht hoe laat hij komt, 7 uur = 7 uur). Voor de rest weinig te melden, ga vanaf volgende week 's ochtends eerder uit bed om weer een beetje in mijn werk ritme tijd te komen. Morgen weer hardlopen en lekker ff het dorp in
Zit er veel suiker en zooi in die pyjama papjes dan?
@ Limburg, zo klein is R toch niet? Zolang ie gemiddeld goed groeit is het toch prima?
@ Sheila, wat fijn dat jullie meisje goed groeit. Las het op hyves, dan ben je toch opgelucht he
@ Kruumel, wat vervelend dat M spruw heeft. Hoop dat ie er snel af is. Wat een verschil tussen M en D qua gewicht ondanks 2 weken verschil in leeftijd Weet je al wat je gaat doen mbt je werk?
Wat een gedoe met die koeien, kan je er dan achteraf niet om lachen
@ Steep, wat fijn toch dat R van zijn middagslaapjes houdt, liever dat dan dat ie juist niet wil
@ All, hier gaat alles zijn gangetje. D. heeft vannacht goed geslapen, zat 6 uur tussen zijn voedingen en hij kwam om 5 uur. En vervolgens weer om 7 uur (dat tijdstip heeft ie ingebouwd ongeacht hoe laat hij komt, 7 uur = 7 uur). Voor de rest weinig te melden, ga vanaf volgende week 's ochtends eerder uit bed om weer een beetje in mijn werk ritme tijd te komen. Morgen weer hardlopen en lekker ff het dorp in
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Liadan schreef:Ik win, ik win ! Mijn propje was met 17 weken al 65,5 cm en 7710 gram!Annie24 schreef:Limburg85 schreef:
Dat zie ik nu pas!
Maar jouw propje speelt vals, want die was al 1,5 kilo zwaarder dan R. en Y. bij zijn geboorte
Annie24- Ratel
Hmmmm, ja das waar . Dan ga ik toch maar voor de troostprijs... .Annie24 schreef:Liadan schreef:Ik win, ik win ! Mijn propje was met 17 weken al 65,5 cm en 7710 gram!Annie24 schreef:Limburg85 schreef:
Dat zie ik nu pas!
Maar jouw propje speelt vals, want die was al 1,5 kilo zwaarder dan R. en Y. bij zijn geboorte
Liadan- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: