Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Converse All Stars bij Kruidvat

+11
Funk
JustMeDaan
Penélope
Ugly Betty
Ellusss
ThinkPink
loura
Thunder
Rush
Sjaantje
Toet
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  JustMeDaan wo 24 aug 2011 - 5:39

Ik heb vandaag de witte met regenboogkleuren gekocht. Stond nog maar een doos of 7/8. Wel een wat grotere maat meegenomen, dan maar wat dikkere sokken erin, en strak aantrekken haha, moest ze hebben.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  Ellusss wo 24 aug 2011 - 21:18

Penélope schreef:
Ellusss schreef:
Penélope schreef:
Ellusss schreef:Na gister vol teleurstelling in de Kruidvat bij mijn ouders in het dorp (Varsseveld) te hebben gekeken naar de magere 6 dozen ben ik vandaag in Heerlen (hier zit ik op kamers) naar de Kruidvat gegaan in de veronderstelling dat het nu al wel weg zou zijn... Echter, hier stonden zeker nog 10 dozen! En zelfs ook nog in mijn (grote.. :P ) maat, moest zelfs kiezen! Very Happy
Kan geen plaatje van mn nieuwe All Star vinden maar het is dat hoge model, zwart, met dikke tong en achterop bovenaan (op het dikkere stuk zeg maar) één of ander patroon met regenboogkleurtjes.

Hadden ze daar ook nog maat 38 staan ? Dan kan ik morgen ook even gaan kijken.

Jup, stond er nog wel! Weet alleen niet meer welk model precies.. Embarassed

Geef niet, ga ik morgen even kijken. Hebben we het eigenlijk over de kruidvat in de stad ?

Haha, ja! Hoop dat je leuke kunt vinden! Wink
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Zuid-Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  Funk wo 24 aug 2011 - 23:35

Ellusss schreef:
Penélope schreef:
Ellusss schreef:
Penélope schreef:
Ellusss schreef:Na gister vol teleurstelling in de Kruidvat bij mijn ouders in het dorp (Varsseveld) te hebben gekeken naar de magere 6 dozen ben ik vandaag in Heerlen (hier zit ik op kamers) naar de Kruidvat gegaan in de veronderstelling dat het nu al wel weg zou zijn... Echter, hier stonden zeker nog 10 dozen! En zelfs ook nog in mijn (grote.. :P ) maat, moest zelfs kiezen! Very Happy
Kan geen plaatje van mn nieuwe All Star vinden maar het is dat hoge model, zwart, met dikke tong en achterop bovenaan (op het dikkere stuk zeg maar) één of ander patroon met regenboogkleurtjes.

Hadden ze daar ook nog maat 38 staan ? Dan kan ik morgen ook even gaan kijken.

Jup, stond er nog wel! Weet alleen niet meer welk model precies.. Embarassed

Geef niet, ga ik morgen even kijken. Hebben we het eigenlijk over de kruidvat in de stad ?

Haha, ja! Hoop dat je leuke kunt vinden! Wink
Bedankt voor de tip! Heb 3 paar gekocht Embarassed Witte en blauw hoge, van dikkere stof, lopen daardoor erg fijn! En zwarte met over de hele schoen het converse logo! smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 23:41

Geluk dat ze nog zoveel modellen in je maat hadden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  Funk wo 24 aug 2011 - 23:42

Megara schreef:Geluk dat ze nog zoveel modellen in je maat hadden!
Ben er wel 2 winkels voor af geweest. En 2 modellen zijn ieeeetsjes aan de krappe kant angel Maar hopelijk is dat na de bevalling niet meer merkbaar Wink
De andere is wel goed smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  Makamba do 25 aug 2011 - 4:33

Die wat hier verkrijgbaar waren vond ik helemaal niet leuk! Echt jammer. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  banjer49 do 25 aug 2011 - 5:59

heb ik weer gemist, heb je al je geen kruidvat in dorp hebt, maar binnenkort is dat over, we krijgen hier in dorp een kruidvat, ben ik wel blij mee, er zit nu alleen een dure da, wel concurrentie voor DA want ze komen precies naast elkaar
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  Penélope do 25 aug 2011 - 7:31

pippi schreef:
Ellusss schreef:
Penélope schreef:
Ellusss schreef:
Penélope schreef:
Ellusss schreef:Na gister vol teleurstelling in de Kruidvat bij mijn ouders in het dorp (Varsseveld) te hebben gekeken naar de magere 6 dozen ben ik vandaag in Heerlen (hier zit ik op kamers) naar de Kruidvat gegaan in de veronderstelling dat het nu al wel weg zou zijn... Echter, hier stonden zeker nog 10 dozen! En zelfs ook nog in mijn (grote.. :P ) maat, moest zelfs kiezen! Very Happy
Kan geen plaatje van mn nieuwe All Star vinden maar het is dat hoge model, zwart, met dikke tong en achterop bovenaan (op het dikkere stuk zeg maar) één of ander patroon met regenboogkleurtjes.

Hadden ze daar ook nog maat 38 staan ? Dan kan ik morgen ook even gaan kijken.

Jup, stond er nog wel! Weet alleen niet meer welk model precies.. Embarassed

Geef niet, ga ik morgen even kijken. Hebben we het eigenlijk over de kruidvat in de stad ?

Haha, ja! Hoop dat je leuke kunt vinden! Wink
Bedankt voor de tip! Heb 3 paar gekocht Embarassed Witte en blauw hoge, van dikkere stof, lopen daardoor erg fijn! En zwarte met over de hele schoen het converse logo! smile

Helaas had ik minder geluk, er was niks meer in mijn maat.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  JustMeDaan do 25 aug 2011 - 7:59

Ik heb de zwarte met logo over de hele schoen ook nog kunnen scoren vanavond. Deze keer wel de goede maat!

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  Salander zo 4 sep 2011 - 0:08

Deze week ook bij de trekpleister Allstars voor 30 euro!
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  _Muppit ma 5 sep 2011 - 7:15

Salander schreef:Deze week ook bij de trekpleister Allstars voor 30 euro!

Je bent fantastisch!

Anders had ik het niet geweten, en ik baalde zo vorige keer bij kruidvat :P!


Edit: Alleen vanaf maat 40... Jammerr!
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  JustMeDaan di 6 sep 2011 - 6:10

36 t/m 48 staat in de online folder van de trekpleister.
Of waar je geweest bent alleen vanaf maat 40?

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  _Muppit di 6 sep 2011 - 6:52

Ze hebben niet in alle filialen alle maten en uitvoeringen, gewoon domme pech dus. Alleen in dit filiaal niet Sad.
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Converse All Stars bij Kruidvat - Pagina 2 Empty Re: Converse All Stars bij Kruidvat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum