Gek
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gek
Even een topic om aan te geven hoe gek
mijn vriend is op wielrennen. Hij is net thuis en heeft vandaag 322 km gefietst.
Echt niet normaal!!!!!
mijn vriend is op wielrennen. Hij is net thuis en heeft vandaag 322 km gefietst.
Echt niet normaal!!!!!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gek
Herkenbaar, ik had zo een vader. Hij heeft ook een paar keer de ronde van Nederland gereden. 1000 km in 5 dagen. Plus van kerkrade naar Morzine in Frankrijk in 5 dagen. Is een vereniging in Steenwijk die dat organiseerde. Zijn een hoop mensen die daar aan mee doen. Dus je vriend is niet de enige.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Herkenbaar.
Die van mij doet dat ook regelmatig. Gaat ie het Ijsselmeer omfietsen, bijvoorbeeld.
Die van mij doet dat ook regelmatig. Gaat ie het Ijsselmeer omfietsen, bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Wat een eind De vriend van mijn moeder doet ook aan wielrennen. En fietst zo ook even heel wat aantal kilometers op 1 avond. Ik moet er niet aan denken haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mijn oom doet dat ook Die gaat dan met z'n vrienden 'even' naar Friesland fietsen. Hij woont in Amsterdam
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Dat is wel erg veel....
Maar ik heb hier ook zo'n gek thuis zitten die ook rustig 250 km fietst op een dag. Ik begrijp niet wat ze er aan vinden, ik heb na 10 km al zadelpijn!
Maar ik heb hier ook zo'n gek thuis zitten die ook rustig 250 km fietst op een dag. Ik begrijp niet wat ze er aan vinden, ik heb na 10 km al zadelpijn!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Is je vader dit jaar ook mee geweest?silly-one schreef:Herkenbaar, ik had zo een vader. Hij heeft ook een paar keer de ronde van Nederland gereden. 1000 km in 5 dagen. Plus van kerkrade naar Morzine in Frankrijk in 5 dagen. Is een vereniging in Steenwijk die dat organiseerde. Zijn een hoop mensen die daar aan mee doen. Dus je vriend is niet de enige.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: