En dat allemaal dankzij dit forum.:-D
+5
Lady Starstruck
Jordana
Tullow
nina
Melis_je
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
En dat allemaal dankzij dit forum.:-D
Ik post hier ongeveer al sinds de Middeleeuwen, maar toen mijn relatie vorig jaar uitging kreeg ik veel lieve reacties en vooral van RYW. Het klikte heel goed, we spraken elkaar vaak en zo werden we goede vriendinnen. En guess what... vanaf september worden we gewoon tijdelijk collega's. Ik moest het even kwijt, wat leuk wat leuk!
Gast- Gast
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Re: En dat allemaal dankzij dit forum.:-D
Dat is zeker leuk!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Wat een eensgezindheid voor de verandering.
Melis_je- Kletskop
Melis_je schreef:Wat een eensgezindheid voor de verandering.
;-)
Gast- Gast
Ja, wat fijn om te lezen! Ik las het net ook op facebook... super
Gast- Gast
Ik las het ook op facebook, wat supercool! Stop je dan helemaal met je huidige werk, of is dit weer iets van: Guat gaat 80 dingen tegelijk doen?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:Ik las het ook op facebook, wat supercool! Stop je dan helemaal met je huidige werk, of is dit weer iets van: Guat gaat 80 dingen tegelijk doen?
Eigenlijk weet je het al en toch vraag je het
Melis_je- Kletskop
Leuk leuk! Gefeliciteerd!!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Melis_je schreef:Zora schreef:Ik las het ook op facebook, wat supercool! Stop je dan helemaal met je huidige werk, of is dit weer iets van: Guat gaat 80 dingen tegelijk doen?
Dat ga ik eerst even met m'n leidinggevende overleggen en daarna hoor je het van me. ;-) Het gaan werken met RYW is vooralsnog tijdelijk en neemt maar een paar dagdelen in beslag. Heb er echter net taken bij gekregen op mijn huidige werk, dus moet even kijken hoe ik dit ga doen, want wil gewoon niet meer telkens +/- 50 en soms 60 uur uitkomen per wk.
Iedereen bedankt voor de lieve reacties.
Gast- Gast
Het is mooi als een vriendschap zich zo ontwikkeld. Ik vind het altijd prachtig om te zien. En gaaf dat jullie gaan samenwerken!
Gast- Gast
Vind het ook super mooi dat er zo een vriendschap kan ontstaan, erg leuk!!
Ben dan stiekem altijd wel een klein beetje jaloers haha.. (niet op een stomme manier)
Ben dan stiekem altijd wel een klein beetje jaloers haha.. (niet op een stomme manier)
Gast- Gast
Guattari schreef:Melis_je schreef:Zora schreef:Ik las het ook op facebook, wat supercool! Stop je dan helemaal met je huidige werk, of is dit weer iets van: Guat gaat 80 dingen tegelijk doen?
Dat ga ik eerst even met m'n leidinggevende overleggen en daarna hoor je het van me. ;-) Het gaan werken met RYW is vooralsnog tijdelijk en neemt maar een paar dagdelen in beslag. Heb er echter net taken bij gekregen op mijn huidige werk, dus moet even kijken hoe ik dit ga doen, want wil gewoon niet meer telkens +/- 50 en soms 60 uur uitkomen per wk.
Hmmmmm nouja, als je maar echt vasthoudt aan niet zoveel meer werken want dat is uiteindelijk echt nergens goed voor
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
wat leuk!
ik heb ook een vriendin leren kennen via een forum, onze dochters schenen 11 week!
over 2 maand verhuis ik naar haar stad en wonen we een km van elkaar vandaan... gezellig!
ik heb ook een vriendin leren kennen via een forum, onze dochters schenen 11 week!
over 2 maand verhuis ik naar haar stad en wonen we een km van elkaar vandaan... gezellig!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Zora schreef:Guattari schreef:Melis_je schreef:Zora schreef:Ik las het ook op facebook, wat supercool! Stop je dan helemaal met je huidige werk, of is dit weer iets van: Guat gaat 80 dingen tegelijk doen?
Hmmmmm nouja, als je maar echt vasthoudt aan niet zoveel meer werken want dat is uiteindelijk echt nergens goed voor
Behalve dan voor m'n bankrekening. ;-) Je went zo snel aan het salaris dat je er voor krijgt, maar fysiek trek ik het wel steeds minder goed, dus probeer niet meer boven de 50 uur uit te komen. Liefst gewoon max 45, maar da's niet haalbaar, vrees ik.
Gast- Gast
Maura schreef:Het is mooi als een vriendschap zich zo ontwikkeld. Ik vind het altijd prachtig om te zien. En gaaf dat jullie gaan samenwerken!
Eigenlijk is het heel bijzonder als ik er zo over nadenk.
Gast- Gast
Guattari schreef:Maura schreef:Het is mooi als een vriendschap zich zo ontwikkeld. Ik vind het altijd prachtig om te zien. En gaaf dat jullie gaan samenwerken!
Eigenlijk is het heel bijzonder als ik er zo over nadenk.
Inderdaad, het is zeer zeker bijzonder. Ook al denk je daar zo nooit over na. Ik tenminste niet.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen allemaal!!
» Zo'n leuke site gevonden (dankzij Joy ;))
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Help, wie heb ik allemaal gemeet?
» N.a.v. wie heb jij allemaal gemeet?
» Zo'n leuke site gevonden (dankzij Joy ;))
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Help, wie heb ik allemaal gemeet?
» N.a.v. wie heb jij allemaal gemeet?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: