Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kidzcity!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kidzcity! Empty Kidzcity!

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 3:25

Iemand eerder in kidzcity geweest? is het leuk? ook voor een kindje van 1? smile Ben maandag jarig en wil van het weekend iets leuks gaan doen met man en kind, maar het word bagger weer, en ballorig hebben we ondertussen wel gezien..
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kidzcity! Empty Re: Kidzcity!

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 5:20

Jawel, het is wel leuk, al denk ik dat het leuker is voor iets grotere kinderen. Er is een speelgedeelte voor heel kleine kindjes, maar dat verschilt niet zoveel met wat je in Ballorig hebt en dan is Kidzcity wel vrij duur aangezien je per volwassene betaalt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nijntje ma 22 aug 2011 - 7:59

als je inderddaad met zijn 3en weg wilt gaan, lijkt mij kidscity inderdaad niet zo'n leuk uitje. Ik denk dat je zoontje (als ik me niet vergis...) snel uitgekeken is en er voor jou en je man ook niet zo veel aan is. Ik zou gaan zwemmen ofzo (als jullie daar van houden) misschien een uitje naar het pannenkoeken huis, of rondvaart met de boot over de utrechtse grachten...
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 8:21

Ja we wilden zoiezo al de pannenkoekenboot gaan doen smile misschien dat we dan gewoon iets als ballorig doen, is maar een tientje en vermaakt hij zich toch weer 2 uurtjes ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 8:26

Je kunt ook naar Monkeytown in Amersfoort, vind ik persoonlijk minder vervelend dan Ballorig, er is een aparte verdieping voor kinderen van 0-4 jaar, dus dat is veel overzichtelijker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud