Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cellulite..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Cellulite.. Empty Cellulite..

Bericht  Feline zo 21 aug 2011 - 0:56

Ik weet dat het waarschijnlijk een nutteloze vraag is maar bestaat er een middel tegen? Ik heb 't namelijk behoorlijk extreem en ik schaam me dood voor m'n benen. Ben niet extreem dik, wel stevige benen maar hoe krijg ik ze strak? Ik drink overigens genoeg water..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cellulite.. Empty Re: Cellulite..

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 1:29

Ik doe in de sportschool heel veel beenoefeningen, en ik fiets nu veel meer.
Ik weet niet in hoeverre jij ook zulke oefeningen kunt doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 1:39

Als iemand het wondermiddel heeft, hou ik me aanbevolen.

Gast
Gast

Bericht  Feline zo 21 aug 2011 - 1:42

Beenoefeningen kan ik zelf niet.. dat ga ik nu opbouwen met m'n fysiotherapeut. Hoop ook stiekem dat m'n benen strakker gaan worden hiervan. Ga ook 1 x per week oefeningen doen in 't zwembad.

Ik fiets elke dag 20 minuutjes.. zet ook geen zoden aan de dijk smile

Maar ik baal er echt van.. korte jurkjes/rokjes doe ik echt niet aan en het zit me ook echt in de weg tijdens 'daten' enzo.. Word er zo onzeker van dat ik behoorlijk dicht klap.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 1:55

Dat is toch nergens voor nodig?
Waarschijnlijk valt het alleen jou zo op, en zal een vriendin of een date het niet eens zien.
Ik hoop voor je dat de oefeningen die je gaat doen zullen helpen, en vooral zullen helpen je er minder onzeker over te voelen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:00

Cellulite is voor een deel gewoon genen. Dus het zal nooit helemaal verdwijnen. Maar het staat en gaat ook wel met de hoogte van je vetpercentage. Dus inderdaad goed bewegen en proberen spieroefeningen te doen.

Wat ook helpt is veel vocht binnen krijgen. 2.5 liter echt uit drinken. (zonder vocht uit eten o.i.d meegerekend).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:12

Volgens mij bevorderd sporten de cellulite wel een beetje, maar denk dat het voornamelijk in de genen ligt. Of je nou dik of dun bent meiden hebben het 9 van de 10 x. Zie zelf als hele jonge meisjes met putjes in de benen. Dus ja zou bijna dood normaal worden. Ik denk eerlijk gezegt dan mannen er niet eens op letten, tenzij het wel heel erg extreem is. Maar dat heb ik zelf nog nooit gezien.

Gast
Gast

Bericht  Feline zo 21 aug 2011 - 2:20

Nou, ik heb 't echt behoorlijk extreem hoor.. Alle kanten van m'n bovenbeen en in m'n kont zitten echt 'putjes'..

Cellulite.. Cellulite-5

Dit heb ik gewoon zo, zonder bij elkaar te knijpen! Sad
En nu ben ik 3 kilo afgevallen maar wederom niet bij m'n benen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss zo 21 aug 2011 - 2:28

Ik heb het ook heel erg en vind het vreselijk! Ik ben sowieso van plan om weer wat af te gaan vallen en meer te bewegen, dus misschien dat dat nog een beetje helpt. Maar eigenlijk heb ik het altijd wel gehad, ook toen ik nog (een stuk) slanker was!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:37

Feline schreef:Nou, ik heb 't echt behoorlijk extreem hoor.. Alle kanten van m'n bovenbeen en in m'n kont zitten echt 'putjes'..

Cellulite.. Cellulite-5

Dit heb ik gewoon zo, zonder bij elkaar te knijpen! Sad
En nu ben ik 3 kilo afgevallen maar wederom niet bij m'n benen.

Als ik krijp heb ik het ook. Anders is het bijna niet te zien. Ik heb meer zeebra billen en binnekant bovenbenen. Heb schijnbaar een erg stevig huidje wat scheurd. Ik vind het erger dat de cellulite Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:51

Wat trouwens ook helpt is keihard masseren/knijpen. Doet echt super zeer maar krijg je een veel gladdere huid van. Het is wel iets wat je dan zo'n 3x per week moet doen en het volhouden.. want op het moment dat je weer gaat stoppen komt het weer langzaam terug.

Je hebt van die massageborstels met best harde puntjes. Die kun je daarvoor gebruiken. Sommige periodes vind ik het heerlijk om dat een tijd te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 2:54

Hier zou ik echt niet raar van opkijken in de stad hoor. Ik vind dit bij zo'n slank been echt niet storend of ontzettend lelijk. Ik heb zelf volgens mij ook zoiets als het meest rechtse been en ik draag gewoon korte shortjes.

Volgens mij zijn dat ook echt dingen die zelf veel meer opvallen dan dat andere het zien.

*plaatje is groot, dus even op de link klikken*
http://www.megedi.com/wp-content/uploads/2011/06/cellulite-behandlung.jpg

Gast
Gast

Bericht  Possom zo 21 aug 2011 - 3:16

Het had toch ook iets met suiker te maken?

Ik moet zelf ook echt opletten dat ik niet dikker word, want mijn moeder heeft het echt erg en ook pas sinds ze dikker is..
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Geluk zo 21 aug 2011 - 3:52

Minder suiker eten, en heel erg opletten met koffie en alcohol (vooral witte wijn!)

Verder was iedereen jaren terug erg enthousiast over de combinatie spinning & bellycream van de Hema, maar ik ben zelf te lui om elke week te gaan spinnen, dus ik kan niet uit eigen ervaring vertellen of het nou werkt of niet Laughing

Ik heb zelf ook wel wat last van sinaasappelhuid en ik merk bij mezelf dat het echt minder wordt als ik gezonder eet en meer beweeg en sinds vandaag ben ik daar weer een soort van mee bezig, dus ik ben benieuwd!

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 5:35

Minder worden zal vast wel een beetje door gezond eten. Maar als je cellulite hebt dan zal het nooit meer 100% verdwijnen dus dat is ook onredelijk om als doel te nemen.

Gewoon lekker bewegen, gezond proberen te eten en goed jezelf op die plekken masseren voor een betere bloedsomloop.

Gast
Gast

Bericht  Jerry zo 21 aug 2011 - 5:56

dat masseren doe ik ook regelmatig. Ik heb zo'n 'borstel' met houten noppen. Dan met een lekkere creme of olie flink 'rossen', totdat 't warm wordt (doet af en toe ook wel een beetje zeer...) en achteraf rood en warm is (klinkt wel een beetje massochistisch, maar 't valt wel mee hoor :P ).
er schijnt ook speciale olie te zijn (van de Tuinen geloof ik) wat goed is tegen cellulitus...

Ik heb 't een klein beetje, maar toen ik 'n andere pil slikte (de Yasmin) had ik 't veel erger!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud