Thema verjaardag
+5
Annemie
mama van Mila
kwak
Liadan
Minniemeisje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Thema verjaardag
Hi,
Gebruiken jullie een thema als jullie de verjaardag van jullie kinderen vieren?
Zo ja, welke thema's hebben jullie tot nu toe gebruikt of gaan jullie voor de komende verjaardagen gebruiken?
Liefs,
Minniemeisje
Gebruiken jullie een thema als jullie de verjaardag van jullie kinderen vieren?
Zo ja, welke thema's hebben jullie tot nu toe gebruikt of gaan jullie voor de komende verjaardagen gebruiken?
Liefs,
Minniemeisje
Minniemeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11
Re: Thema verjaardag
Nee, wij hadden geen thema en ik denk dat we dat de komende jaren ook nog niet doen. Als Yara het graag wil, dan vind ik het prima trouwens. Maar zolang ze er niet naar vraagt, doen we het niet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
ik ga pas themafeestjes doen als D. op school zit en als ze haar klasgenootjes uitnodigt.
vroeger hadden we thuis allemaal themafeestjes, dan bouwden mijn ouders een wigwam incl een pan eten boven het vuur en iedereen kreeg een indianentooi, of ze bouwden het speelhuisje om tot piratenschip en kreeg iedereen een ooglapje voor, mijn zusje heeft een kabouterfeestje gehad incl kaboutermutsjes, levend ganzenbord door de tuin.
ook hebben ze toen we de oude schuur bijna gingen afbreken een boom op geschilderd en mochten wij papieren appeltjes/vogeltjes/blaadjes zoeken en in de boom plakken.
zo heb je iedergeval wat ideeen
vroeger hadden we thuis allemaal themafeestjes, dan bouwden mijn ouders een wigwam incl een pan eten boven het vuur en iedereen kreeg een indianentooi, of ze bouwden het speelhuisje om tot piratenschip en kreeg iedereen een ooglapje voor, mijn zusje heeft een kabouterfeestje gehad incl kaboutermutsjes, levend ganzenbord door de tuin.
ook hebben ze toen we de oude schuur bijna gingen afbreken een boom op geschilderd en mochten wij papieren appeltjes/vogeltjes/blaadjes zoeken en in de boom plakken.
zo heb je iedergeval wat ideeen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben ieder jaar wel een thema, maken dan de uitnodiging in dat thema, slingers en taart.
De laatste keer was ook haar kinderfeestje in dat thema.
1e verjaardag, thema sesamstraat.
2e verjaardag, thema efteling
3e verjaardag, thema dora
4e verjaardag, thema prinsessen
5e verjaardag, thema zeemeerminnen
Voor haar 6e verjaardag weten we het nog niet, maar we hebben nog ff de tijd om na te denken
De laatste keer was ook haar kinderfeestje in dat thema.
1e verjaardag, thema sesamstraat.
2e verjaardag, thema efteling
3e verjaardag, thema dora
4e verjaardag, thema prinsessen
5e verjaardag, thema zeemeerminnen
Voor haar 6e verjaardag weten we het nog niet, maar we hebben nog ff de tijd om na te denken
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
Ik doe ook niet aan thema's, maar mijn schoonzusje had een jungle thema op de eerste verjaardag van mijn neefje, dus met allemaal dingen die met de jungle te maken hebben en een jungle taart.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Zolang er hier niet naar gevraagd wordt doe ik het niet.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Nog niet. Al had ik wel de feestbekertjes en bordjes van jip en janneke gehaald.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
+1Liadan schreef:Nee, wij hadden geen thema en ik denk dat we dat de komende jaren ook nog niet doen. Als Yara het graag wil, dan vind ik het prima trouwens. Maar zolang ze er niet naar vraagt, doen we het niet.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Nee, we hebben wel wat themadingetjes, op Yrsa's eerste verjaardag had ik een Grieks buffet gemaakt, en ik wil voor Ezra's vierde verjaardag Mega Mindy uitnodigingen en slingers bestellen, maar echt een heel thema, nee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Soortgelijke onderwerpen
» Thema feest op verjaardag
» Leuke foto thema's? Update: Thema's op p. 5
» Thema wit!
» Thema babykamer
» Fototopic thema : Slapende kindjes!
» Leuke foto thema's? Update: Thema's op p. 5
» Thema wit!