Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mooie buffetkasten! Kent iemand de (web)winkel?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Mooie buffetkasten! Kent iemand de (web)winkel? Empty Mooie buffetkasten! Kent iemand de (web)winkel?

Bericht  vlindertje za 20 aug 2011 - 21:40

Op deze site heb ik erg mooie kasten gezien! Heeft iemand ervaring met deze site/shop?

www.kast2go.nl
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mooie buffetkasten! Kent iemand de (web)winkel? Empty Re: Mooie buffetkasten! Kent iemand de (web)winkel?

Bericht  vlindertje za 20 aug 2011 - 21:42

Deze vind ik erg mooi! (875 euro)
Mooie buffetkasten! Kent iemand de (web)winkel? Kast_wit_4
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Mooie buffetkasten! Kent iemand de (web)winkel? Empty Re: Mooie buffetkasten! Kent iemand de (web)winkel?

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 21:52

Ik ken de site niet. Maar vind de kasten niet zo bijzonder eigenlijk en veel te duur :P Hoewel ik het tv meubeltje wel weer leuk vind maar ook erg prijzig.

Gast
Gast

Bericht  Error za 20 aug 2011 - 22:10

ken het niet, vind ze ook wel redelijk prijzig moet ik zeggen.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:40

Mooie kast vlindertje ! Zo'n kast wil ik straks ook als we gaan verhuizen. En dan gaat ons dressoir de deur uit !

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:47

Die kasten zijn gewoon heel erg duur.

Vind je het niet leuk om een mooie kast via MP te zoeken en zelf te schilderen?
Scheelt je zo 500 euro.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you za 20 aug 2011 - 23:52

Ik vind de kasten ook erg prijzig! Als je slim bent kijk je inderdaad eens op Marktplaats. Dat scheelt je vaak heel wat. Of je koop een buffetkast op en die ga je verven zoals shopaholic zegt Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 0:23

* chips ik mag geen link plaatsen denk ik dus maar weg gehaald, Maar op MP staan ook mooie.

Laatst aangepast door Theedoosje op zo 21 aug 2011 - 1:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Error zo 21 aug 2011 - 0:28

Ik heb een (vind het zelf een hele mooie) buffetkast gekocht ook via MP. Zal binnenkort wel even een foto doen als ik toch foto's maak van mijn appartement.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Pinklady zo 21 aug 2011 - 2:50

Hele mooie kast! Heb er zelf ook een maar dan met 3 schuifpanelen en glas aan de zijkanten. Ben er erg blij mee:-)
Heb voor de rest helaas geen ervaring met de website, maar vind de prijs opzich nog wel meevallen!
Pinklady
Pinklady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11

Bericht  vlindertje zo 21 aug 2011 - 3:08

Ja mp is ook wel een goed idee! Maar ik weet nog niet of ik veel zin heb om te gaan verven Very Happy
Wij willen eerst een nieuwe vloer en dan ook een andere kast.
Nu hebben we een dressoir, maar daar heb ik het zin een beetje vanaf. Dit is een dressoir met fineer ofzo erop? Heeft iemand zo'n soort kast weleens proberen te verven? Hij is nu donkerbruin en wil 'm graag wit hebben!
Ik vind de kast eigenlijk niet zo heel duur. Als iemand een mooie goedkopere vindt....plaatje graag! Very Happy
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  vlindertje zo 21 aug 2011 - 3:09

Pinklady, waar heb je jouw kast gekocht?
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  vlindertje zo 21 aug 2011 - 3:10

Paraplu schreef:Ik heb een (vind het zelf een hele mooie) buffetkast gekocht ook via MP. Zal binnenkort wel even een foto doen als ik toch foto's maak van mijn appartement.

Ik ben benieuwd!
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 4:10

Fineer is niet te verven.
Dat wordt meestal echt heel lelijk omdat het een soort plastic laagje is.
Daar kan de verf niet op pakken.

Het is vaak wel heel wat schuur en verfwerk.
Maar als je er de tijd en de plek voor hebt zou ik dat doen.
Het scheelt enorm veel in kosten.

Ik ben nu op zoek naar een linnenkast en een bed.
Ga ik ook zelf opknappen. Als ik in de winkel moet kopen wat ik graag wil ben ik ruim 2000.- kwijt en daar heb ik nu geen geld voor.

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 21 aug 2011 - 9:11

Die prijzen zijn echt niet hoger dan op andere websites. Ik ben al een tijdje op zoek naar een buffetkast en deze prijzen zie ik overal wel terug. Buffetkasten zijn idd erg duur.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pinklady zo 21 aug 2011 - 10:59

Ik heb de mijne bij www.woudhof.nl gekocht (noujah, heb hem van mn ouders gekregen:-) )

Zal morgen wel even een foto plaatsen als het lukt.
Pinklady
Pinklady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: