Klustopic
+9
Jerry
Jules
VeryCherry
Kreeftje
Zininzon
Zwoesj
Eris
Dennenappel
Shisha
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Klustopic
Verven kost veel tijd maar ik vind het gelukkig wel leuk om te doen. Je ziet dan gelijk zoveel verschil!
Marin: Dank je! De keuken is (nog steeds) niet helemaal klaar maar ik ben er nu al erg tevreden en blij mee!
Marin: Dank je! De keuken is (nog steeds) niet helemaal klaar maar ik ben er nu al erg tevreden en blij mee!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mozz wat een fijne kledingkasten heb je!! Waar heb je ze vandaan en hoe duur waren ze ongeveer??
Ik krijg nl ook een heerlijk inloopkast in mn nieuwe huis
Ik krijg nl ook een heerlijk inloopkast in mn nieuwe huis
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Nou we zijn weer een tijdje verder maar we zijn nog niet echt opgeschoten. We hebben een flink tekort aan personeel op het werk dus ik heb veel extra gewerkt. Wel wat kleine dingen gedaan maar niet echt foto waardig haha.
De badkamer is al wel weer ietsie pietsie verder:
De badkamer is al wel weer ietsie pietsie verder:
Shisha- Ratel
Jeej! De eerste kamer is zo goed als klaar! We hebben nu de oude eettafel neergezet. Daar willen we nog de poten onderuithalen, het blad wat kleiner maken en dan aan beugels ophangen zodat we daar de was kunnen opvouwen.
Nog even de voor foto:
En nu:
Als de 'tafel' hangt gaan we verder met de andere zolderkamer. Daar hoeven ook alleen nog de plinten dus dat schiet ook al op!
Nog even de voor foto:
En nu:
Als de 'tafel' hangt gaan we verder met de andere zolderkamer. Daar hoeven ook alleen nog de plinten dus dat schiet ook al op!
Shisha- Ratel
De badkamer is nu ook eindelijk bijna klaar! Alleen het wastafelmeubel, de kast en de verwarming moet nog. Oh en het kozijn verven.
De kraan waar ik zo verliefd op ben:
Wc:
De kraan waar ik zo verliefd op ben:
Wc:
Shisha- Ratel
Jeej de wastafel zit er nu ook in! De buurman gaat vrijdag de verwarming plaatsen en dan is hij hier klaar!
Shisha- Ratel
Mooi hoor! Ik snap dat je verliefd bent op je kraan!
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Wow, je bent al een tijdje bezig met de verbouwing, maar het resultaat mag er (nu al) zijn! Ben heel benieuwd hoe alles eruit ziet als jullie helemaal klaar zijn. Hebben jullie enig idee hoe lang jullie er nog over gaan doen?
Natural
Natural
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
+1! Ziet er goed uitJules schreef:Mooi hoor! Ik snap dat je verliefd bent op je kraan!
Gast- Gast
Bedankt voor de complimentjes!
Ik heb echt geen idee hoe lang we nog bezig zullen zijn. Het zijn nu voornamelijk nog kleine dingetjes maar die duren vaak het langst. Alleen de tuin wordt nog een flinke klus want het is echt een puinzooi. Oh, en de wc beneden nog.
Ik heb echt geen idee hoe lang we nog bezig zullen zijn. Het zijn nu voornamelijk nog kleine dingetjes maar die duren vaak het langst. Alleen de tuin wordt nog een flinke klus want het is echt een puinzooi. Oh, en de wc beneden nog.
Shisha- Ratel
Weer een (kleine) update! Veel gewerkt dus weinig tijd gehad om te klussen. We zijn nog wel verder gegaan met het keukenblok en deze is nu klaar. (op de lades na) Ook de plinten in de keuken zitten erin. Nu dus alleen nog de passtukken en tegelen!
Verder ben ik nog druk geweest met plinten verven en zetten op zolder en 1 van de kamers op de 1e verdieping maar dat is niet echt foto waardig.
Verder hebben we de plinten voor beneden besteld dus ik kan niet wachten tot die er zijn!
Verder ben ik nog druk geweest met plinten verven en zetten op zolder en 1 van de kamers op de 1e verdieping maar dat is niet echt foto waardig.
Verder hebben we de plinten voor beneden besteld dus ik kan niet wachten tot die er zijn!
Shisha- Ratel
Nou de plinten zijn er dus ik heb weer wat foto's! De plinten in de woonkamer zijn bijna klaar en verder hebben we een nieuw bureau gekocht met een roomdivider. Helaas is de bruine uit het assortiment gehaald dus hebben we de bruin/zwarte gekocht.
Ook hebben we een ombouw voor de verwarmingen in de woonkamer gekocht maar ze waren vergeten om dat gaas (ben even de naam kwijt?) erbij de doen dus die is nu half af...
Het is hier en daar nog wel een beetje een rommel hoor!
Plinten hal
Zithoek (komt nog een nieuwe bank + stoel)
Computerhoek
Eethoek (komen nog nieuwe stoelen)
Ook hebben we een ombouw voor de verwarmingen in de woonkamer gekocht maar ze waren vergeten om dat gaas (ben even de naam kwijt?) erbij de doen dus die is nu half af...
Het is hier en daar nog wel een beetje een rommel hoor!
Plinten hal
Zithoek (komt nog een nieuwe bank + stoel)
Computerhoek
Eethoek (komen nog nieuwe stoelen)
Shisha- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: