Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NH Musica/NH Galaxy Amsterdam

Ga naar beneden

NH Musica/NH Galaxy Amsterdam  Empty NH Musica/NH Galaxy Amsterdam

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:03

Hoi!

Van het werk heb ik een cursus 'cadeau' gekregen. Helaas worden deze cursussen niet in het noorden gegeven en dus moet ik uitwijken naar het westen. Na weken te hebben getwijfeld over waar ik de cursus wil volgen, moet ik nu een keuze maken. Het wordt Amsterdam. Nu moet ik nog enkel het hotel kiezen waar ik het wil volgen. Ik neem de Tom-Tom van paps mee, maar ik wil absoluut niet in het centrum terecht komen. Want ondanks dat ik theoretische kennis heb van het tramgebeuren, in het echt heb ik er geen kaas van gegeten.

Dus kan iemand mij vertellen hoe het NH Musica Hotel/NH Galaxy Hotel gelegen is in Amsterdam. Ik heb het geprobeerd uit te vogelen via Google Maps, maar word er niet echt wijzer van.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

NH Musica/NH Galaxy Amsterdam  Empty Re: NH Musica/NH Galaxy Amsterdam

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:10

Op de kaart zie ik dat het tegen Amstelveen aan ligt, dus in elk geval weg van het centrum zoals je wilt.
Dat moet prima bereikbaar zijn. Ik neem aan dat je bij het hotel een parkeermogelijkheid hebt?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:15

Daar ga ik verder ook wel vanuit. Er was een hotel, en ik kan je nu niet meer vertellen welk hotel, maar dat lag echt pal voor het station. En toen begon het bij mij wel aardig te kriebelen. Ik heb weleens in het centrum van A'dam gereden, maar dat was niet uit vrije wil. En dat wil ik ook niet nog een keer.

Ik zag inderdaad op Google Maps dat er één hotel richting Amstelveen lag, maar ik ken Amsterdam niet zo goed en weet dus ook niet zo goed hoe het ligt ten opzichte van het centrum Embarassed, vandaar ook mijn topic.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:25

Maar de cursus is in het hotel zelf of moet je daar nog voor naar een andere locatie?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:28

Megara schreef:Maar de cursus is in het hotel zelf of moet je daar nog voor naar een andere locatie?

Nee, het is in het hotel zelf. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:34

Dan zou ik voor Musica gaan denk ik. Wellicht zijn er hier nog meiden met ervaring die je beter kunnen helpen.

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass za 20 aug 2011 - 4:06

Als het dichtbij het station ligt, zou je de trein nog kunnen overwegen! Dan hoef je niet te rijden in de stad, geen parkeerproblemen en parkeergeld! Maar dat ligt natuurlijk wel aan de cursustijden of dit mogelijk is!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 10:45

GreenGrass schreef:Als het dichtbij het station ligt, zou je de trein nog kunnen overwegen! Dan hoef je niet te rijden in de stad, geen parkeerproblemen en parkeergeld! Maar dat ligt natuurlijk wel aan de cursustijden of dit mogelijk is!

Dat is een mogelijkheid. Maar ik moet al 30/50 km reizen voor ik bij een station ben en daarom kies ik al steevast voor de auto. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: