Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tassentopic!

+15
Bliss
BJA
loura
Lavendel
_Femme
ThinkPink
Chocolate Cookie
Arwyn
Sorella
Mamsie
Kiwi86
Starla
Fayebella
Atelier Madame
vlindertje
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tassentopic! Empty Tassentopic!

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 9:58

Hoi!

*Deze hebben we toch nog niet?*

In December van 2010 heb ik een vrij dure tas van Esprit gekocht. Ik heb juist een duurdere tas gekocht, omdat deze veelal langer meegaan. Helaas begint het erop te lijken dat hij nu van binnen begint uit te scheuren. En eigenlijk kan ik me dat ook wel voorstellen, want ik vraag veel van een tas. Omdat ik hem nog steeds heel erg mooi vind, en de schade zoveel mogelijk wil beperken, wil ik er graag een tas bij hebben. Ook omdat een verschillende tas wel leuk is. Een beetje afwisseling. En daarnaast zou de tas die ik in gedachten hebben erg leuk staan bij mijn Cognac kleurige laarsjes. Very Happy

Welke tas hebben jullie en welke tas willen jullie absoluut nog hebben?

Op mijn wensenlijstje (edit; H&M - € 19,95);

Tassentopic! Tas

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tassentopic! Empty Re: Tassentopic!

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 22:24

Oe dat vind ik ook wel een mooie tas Maura! Zo een heb ik ook nog wel nodig.

Pfff vind het echt moelijk om een plaatje neer te zetten van een tas die ik nog echt wil. Ben echt heel lastig daarin. Dan vind ik de tas te kakkerig, te zakelijk, te dellerig, te blij of hij heeft geen schouderband etc. Aan mij heb je dus niks haha, maar ik houd dit topic zeker ook in de gaten!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:09

Haha, gefelicitass. Dat probleem heb ik ook altijd. Het blijft een moeilijk iets, de juiste tas vinden. Toen ik die van Esprit zag hangen, wilde ik het er niet aan uitgeven. Maar hij was zo perfect, dat hij wel gewoon meemoest. Want ik kom niet vaak de perfecte tas tegen. smile Je zou denken dat kleding alleen al moeilijk is voor vrouwen, maar tassen zijn kennelijk ook wel een big deal. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  vlindertje vr 19 aug 2011 - 23:24

Maura schreef:Haha, gefelicitass. Dat probleem heb ik ook altijd. Het blijft een moeilijk iets, de juiste tas vinden. Toen ik die van Esprit zag hangen, wilde ik het er niet aan uitgeven. Maar hij was zo perfect, dat hij wel gewoon meemoest. Want ik kom niet vaak de perfecte tas tegen. smile Je zou denken dat kleding alleen al moeilijk is voor vrouwen, maar tassen zijn kennelijk ook wel een big deal. Very Happy

Nou ben ik wel benieuwd naar je esprit tas Very Happy
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:26

vlindertje schreef:
Maura schreef:Haha, gefelicitass. Dat probleem heb ik ook altijd. Het blijft een moeilijk iets, de juiste tas vinden. Toen ik die van Esprit zag hangen, wilde ik het er niet aan uitgeven. Maar hij was zo perfect, dat hij wel gewoon meemoest. Want ik kom niet vaak de perfecte tas tegen. smile Je zou denken dat kleding alleen al moeilijk is voor vrouwen, maar tassen zijn kennelijk ook wel een big deal. Very Happy

Online dus niet te vinden. Sad Ik heb zo mijn best gedaan, doe ik al maanden, maar helaas. Hij is gewoon te mooi voor de foto. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:30

Maura schreef:
vlindertje schreef:

Online dus niet te vinden. Sad Ik heb zo mijn best gedaan, doe ik al maanden, maar helaas. Hij is gewoon te mooi voor de foto. :P

Ja hallo, nu maak je me wel heel nieuwsgierig, te nieuwsgierig haha Wink

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 19 aug 2011 - 23:31

Ik heb het hier een tijdje geleden nog met een vriendin over gehad! De kwaliteit van tassen kan soms zo bedroevend zijn. We hebben ze van invito, de WE, esprit, hema, primark en H&M gehad (en veel goedkopere nog van de markt :P). Uiteindelijk kwamen wij tot de conclusie dat de H&M nog verreweg de beste kwaliteit heeft. Mijn H&M tassen doen het iig na een aantal jaren nog steeds goed! Dus zou zeggen probeer dus maar weer is een tas van de H&M :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:34

Gefelicitass schreef:
Maura schreef:
vlindertje schreef:

Ja hallo, nu maak je me wel heel nieuwsgierig, te nieuwsgierig haha Wink

Sorry! Ik geef maar een beschrijving: Hij is zwart. :P

En AM; Ik heb ook zoveel tassen gehad en Esprit is mij in het verleden het beste bevallen, maar als ik nu tot de conclusie moet komen dat hij eigenlijk op uitscheuren staat (de voering), vraag ik me wel af of hij het geld wel waard was. Anderzijds, dat zei ik immers ook in mijn openingspost, ik vraag ook veel van een tas. Mss ook de reden dat geen tas een lang leven bij mij is beschoren. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 23:35

Haha don't get me started over de kwaliteit van dure tassen :P.
Ik ga voortaan ook weer voor een H&M-tas!

Gast
Gast

Bericht  Fayebella za 20 aug 2011 - 6:51

Maura schreef:
En AM; Ik heb ook zoveel tassen gehad en Esprit is mij in het verleden het beste bevallen, maar als ik nu tot de conclusie moet komen dat hij eigenlijk op uitscheuren staat (de voering), vraag ik me wel af of hij het geld wel waard was. Anderzijds, dat zei ik immers ook in mijn openingspost, ik vraag ook veel van een tas. Mss ook de reden dat geen tas een lang leven bij mij is beschoren. smile

Ik heb ook een tas gehad van Esprit en daar vond ik de kwaliteit echt slecht. Zeker wat ik ervoor betaald heb. Maar ik heb veel tassen van de WE en Invito en die gaan veel langer mee dan mijn Esprit tas.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 7:01

Mij maakt het merk niet echt uit en kan niet echt aangeven wat ik nog wil hebben.
Ik moet er eigenlijk gewoon tegenaan lopen :-)

Tassen van de Hema vind ik trouwens erg goed van kwaliteit.

Gast
Gast

Bericht  Starla za 20 aug 2011 - 7:30

Ik geef niet zoveel om tassen, ik heb er een en gebruik die tot ie stuk is. Ik vind veel tassen ook lelijk, studs enzo vallen er toch af en ben ik snel op uitgekeken, frutsels enzo eraan hou ik niet van, en ik wilde graag een echt leren, omdat die lang meegaan.
Ik heb een olijfkleurige cowboysbag, en ben er heel erg blij mee. Tassen van invito etc vind ik niet lang genoeg meegaan en gaan snel stuk. (hengsel breekt af, buitenkant beschadigd.)
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kiwi86 za 20 aug 2011 - 7:54

Ik heb ook een cowboy bag; de wilkin 1030 in het zwart.

Heb hem in mei gekocht en geen andere tas meer gebruikt op een mini tasje voor uitgaan na. Hij is echt geweldig en voldoet aan al mijn eisen.

Tassentopic! 1030_black_product_1.png

Mijn wensen lijstje bestaat uit een van deze;

Tassentopic! The_bag_small_licht_bruin-1

Tassentopic! Wilkin_klein_donker_blauw-1

Deze dan wel net een slag kleiner dan de zwarte die ik al heb.

Kiwi86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11

Bericht  Mamsie za 20 aug 2011 - 10:07

Ik heb een hele mooie claudio Ferrici die overal bij past. Hij is ruim en goed afgewerkt en natuurlijk helemaal van leer.
Ik wil graag nog een mooie van claudio ferrici maar dan een kleinere.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sorella za 20 aug 2011 - 11:00

Damnit, ik was de tas aan het zoeken die ik graag hebben wil (van Guess) en toen kwam ik pumps tegen waar ik verliefd op ben geworden haha! Pff, Guess kost mij een hoop geld, ik vind bijna alle schoenen en tassen mooi laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Arwyn za 20 aug 2011 - 21:00

Ik heb een blauwe tas van Brunotti en die voldoet mij echt prima!
Goede kwaliteit, heb hem nu bijna een jaar en nog helemaal geen beschadigingen terwijl mijn meeste tassen dan al wel kapot zijn en qua kleur en formaat gewoon precies goed voor mij.
Bij een abbo op de Viva kun je nu een Cowboysbag krijgen, daar zit ik stiekem wel een beetje over te twijfelen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Chocolate Cookie za 20 aug 2011 - 21:51

Tassentopic! 522656r

Denk dat ik deze binnenkort aanschaf. Mijn vorige is op vakantie kapot gegaan. Dus tijd voor een nieuwe. Ben alleen veel eisend haha smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 21:55

Oh die is mooi CC!

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie za 20 aug 2011 - 22:04

Thanks!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  ThinkPink za 20 aug 2011 - 22:48

Ik wil heel graag nog een mooie dure tas. Het liefst één van onderstaande tassen:
Tassentopic! 21cdeeb709327a28149d1b8d4bd2dee48256704a?$prod_l$
Tassentopic! Efa96895e770f2cc3ff01867f9d2874458bedee1?$prod_l$
Tassentopic! Dc68b69810376635774b32a56074b00a6478214e?$prod_l$
Tassentopic! 5eae1d562d5a7605deaa83c3dacf920678bafb64?$prod_l$

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 23:05

Ik heb deze van ASOS (echt leer), fijnste tas ever.

Tassentopic! Asos+leather+through+satchel+green

Tassentopic! Image3xl

Ik ben afgestapt van nepleren tassen. (sowieso alles van nepleer, vind het altijd lelijk materiaal en je ziet bijna altijd dat het nepleer is. H&M valt voor mij dus ook in 9 van de 10 keer af).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 2:58

Ik wil heel graag een Fab bag hebben.... Maar ik vind het zo vreselijk veel geld voor een tas. Misschien moet ik er gewoon maar eens 1 bestellen en het gewoon doen.

Gast
Gast

Bericht  _Femme di 23 aug 2011 - 3:12

Kiwi86 schreef:Ik heb ook een cowboy bag; de wilkin 1030 in het zwart.

Heb hem in mei gekocht en geen andere tas meer gebruikt op een mini tasje voor uitgaan na. Hij is echt geweldig en voldoet aan al mijn eisen.

Tassentopic! 1030_black_product_1.png

Mijn wensen lijstje bestaat uit een van deze;

Tassentopic! The_bag_small_licht_bruin-1

Tassentopic! Wilkin_klein_donker_blauw-1

Deze dan wel net een slag kleiner dan de zwarte die ik al heb.

Ik heb ook een cowboysbag! Weet de prijs niet precies want heb hem van mijn vriend voor mijn verjaardag gekregen (ik geloof dat hij rond de 100 euro was), maar ik sjouw er al 2 jaar een grote laptop en boeken en zooi overal mee naartoe en hij is nog als nieuw! Nadeel is wel dat de tas zelf al zwaar is om mee te nemen, maar dat komt ook door de kwaliteit denk ik. En hoe langer je hem hebt hoe mooier hij wordt Very Happy

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Mamsie di 23 aug 2011 - 3:23

Weetjewel schreef:Ik wil heel graag een Fab bag hebben.... Maar ik vind het zo vreselijk veel geld voor een tas. Misschien moet ik er gewoon maar eens 1 bestellen en het gewoon doen.

Gewoon doen! Je werkt toch hard. Als je niet iemand bent die elke dag een andere tas pakt zou ik het gewoon doen. Ik heb ook 1 dure tas gekocht ( wel van echt leer anders vind ik het zonde ) en die kan jaren mee.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 3:27

Mamsie schreef:
Weetjewel schreef:Ik wil heel graag een Fab bag hebben.... Maar ik vind het zo vreselijk veel geld voor een tas. Misschien moet ik er gewoon maar eens 1 bestellen en het gewoon doen.

Gewoon doen! Je werkt toch hard. Als je niet iemand bent die elke dag een andere tas pakt zou ik het gewoon doen. Ik heb ook 1 dure tas gekocht ( wel van echt leer anders vind ik het zonde ) en die kan jaren mee.

Ik heb eigenlijk altijd maar 1 tas en die is nu echt aan het dood gaan. Gewoon een gaar ding dus :P
Had een bod gedaan op MP op een nieuwe, krijg net een reactie dat ze er 140 euro voor wil hebben, dus ik denk dat ik het maar gewoon doe smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: