Al twee keer mobiel moeten terugsturen, tegemoetkoming?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Al twee keer mobiel moeten terugsturen, tegemoetkoming?
Na lang twijfelen heb ik laatst eindelijk mn eerste smartphone gekocht, de galaxy s2! Ik heb hem besteld bij een webwinkel, met vodafone abbonement.
Helemaal blij uitgepakt, maar al snel zag ik dat het toestel een kapotte pixel had. Baalde als een stekker, dus het toestel opnieuw opgestuurd (8 euro) en om laten ruilen. Nu kreeg ik woensdag het tweede toestel binnen. De verzegeling van de doos was open, dus had een slecht voorgevoel. Ze verzekerden dat het toestel nieuw was, maar met de accesoires van het eerste toestel. Maar goed, ook dit toestel heeft een probleem met het scherm Opnieuw dus het toestel terugsturen, en dit maal worden de verzendkosten vergoed.
Ondertussen ben ik wel al 3 weken bezig, en is mijn abbonement (inclusief onbruikbaar internet) al gestart. Nu kan de webwinkel niets aan mijn abbonement doen, en dat snap ik wel. Maar eigenlijk vind ik wel dat ze me nog meer tegemoet kunnen komen dan alleen de verzendkosten vergoeden?
Wat vinden jullie?
Helemaal blij uitgepakt, maar al snel zag ik dat het toestel een kapotte pixel had. Baalde als een stekker, dus het toestel opnieuw opgestuurd (8 euro) en om laten ruilen. Nu kreeg ik woensdag het tweede toestel binnen. De verzegeling van de doos was open, dus had een slecht voorgevoel. Ze verzekerden dat het toestel nieuw was, maar met de accesoires van het eerste toestel. Maar goed, ook dit toestel heeft een probleem met het scherm Opnieuw dus het toestel terugsturen, en dit maal worden de verzendkosten vergoed.
Ondertussen ben ik wel al 3 weken bezig, en is mijn abbonement (inclusief onbruikbaar internet) al gestart. Nu kan de webwinkel niets aan mijn abbonement doen, en dat snap ik wel. Maar eigenlijk vind ik wel dat ze me nog meer tegemoet kunnen komen dan alleen de verzendkosten vergoeden?
Wat vinden jullie?
Laatst aangepast door Miss Lady op do 18 aug 2011 - 22:20; in totaal 2 keer bewerkt
Miss Lady- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Re: Al twee keer mobiel moeten terugsturen, tegemoetkoming?
je kan het altijd proberen
Wij hadden eens via internet een mobiel plus abonnement aangevraagd en de koerier die deed heel erg moeilijk, we moesten 3 dagen thuis blijven omdat ze steeds weer kwamen. Mijn man heeft een eigen bedrijf dus een dag thuis blijven kost veel geld. We hebben toen een vergoeding gekregen van de provider kregen toen 2 maand gratis het abonnement. Vond ik echt super want hun konden er niks aan doen.
Dus gewoon proberen
Wij hadden eens via internet een mobiel plus abonnement aangevraagd en de koerier die deed heel erg moeilijk, we moesten 3 dagen thuis blijven omdat ze steeds weer kwamen. Mijn man heeft een eigen bedrijf dus een dag thuis blijven kost veel geld. We hebben toen een vergoeding gekregen van de provider kregen toen 2 maand gratis het abonnement. Vond ik echt super want hun konden er niks aan doen.
Dus gewoon proberen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt er geen recht op.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Sarah1985 schreef:je kan het altijd proberen
Dus gewoon proberen
Zo, dat is netjes! In mijn geval dacht ik echter meer aan de webshop. Maar ik zou de provider eventueel ook kunnen proberen.
En wat betreft het recht. Ja, dat snap ik wel. Maar ik wordt er wel de dupe van, en een gebaar zou ik wel op prijs stellen.
Miss Lady- Fluisteraar
Op zich vind ik verzendkosten al bij het risico van bestellen bij een webshop horen. Ik vind niet dat ze zich niet netjes opstellen ofzo. Je had wel om een leentoestel kunnen vragen (nee heb je, ja kun je krijgen), maar nu heb je daar weinig meer aan. Ik vind niet dat ze je geld hoeven te geven voor het ongemak ofzo. Je hebt er zelf voor gekozen een los abonnement en een los toestel te kopen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Daarom koop ik mijn telefoons ook gewoon in een winkel, niet echt extra moeite en je weet dan zeker dat hij goed is, en kan makkelijk terug als er iets mee is. Maargoed dat is nu niet het geval.
Ik vind het wel netjes dat ze sowieso de verzendkosten teruggeven, maar verder kunnen ze denk ik weinig doen aangezien het netwerk niet via hun loopt dus qua abonnement valt er niet veel te doen.
Ik vind het wel netjes dat ze sowieso de verzendkosten teruggeven, maar verder kunnen ze denk ik weinig doen aangezien het netwerk niet via hun loopt dus qua abonnement valt er niet veel te doen.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Melis_je schreef:Op zich vind ik verzendkosten al bij het risico van bestellen bij een webshop horen. Ik vind niet dat ze zich niet netjes opstellen ofzo. Je had wel om een leentoestel kunnen vragen (nee heb je, ja kun je krijgen), maar nu heb je daar weinig meer aan. Ik vind niet dat ze je geld hoeven te geven voor het ongemak ofzo. Je hebt er zelf voor gekozen een los abonnement en een los toestel te kopen.
Tja, verzendkosten wel, maar retourkosten? Maar goed, dat staat duidelijk in de voorwaarden en is verder geen probleem. Het gaat mij er meer om dat ik tot twee keer toe een slecht toestel ontvang, waardoor ik inmiddels 3 weken verder ben... En ik verwacht ook niet dat ze het abbonement kunnen aanpassen, of geld geven. Maar een klein gebaar... Al is het maar dat ze er een screen protector bijgooien.
En ik heb trouwens geen los abbo/toestel. Ik heb het abbonement via de webshop afgesloten en kreeg daar deze telefoon bij.
Miss Lady- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag over terugsturen pakketje via Selektvracht.
» Kleine ritueeltjes via mobiel:wat moeten jullie persé doen?
» En nog twee keer, hiep hiep, hoera!!! Voor M en N!!
» Aangetekend terugsturen?
» Terugsturen van kleding
» Kleine ritueeltjes via mobiel:wat moeten jullie persé doen?
» En nog twee keer, hiep hiep, hoera!!! Voor M en N!!
» Aangetekend terugsturen?
» Terugsturen van kleding
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: