Wie heeft er Pip studio behang in de slaapkamer?
+5
Error
Prosecco
pitbullgup
Sneeuwvlok
Emma_
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft er Pip studio behang in de slaapkamer?
Ik heb vandaag Pip studio behang uitgezocht voor in de slaapkamer. Ik ga er 1 wandje (de wand achter het bed) ermee behangen. De overige wanden hebben een beige behangetje. Ik heb het early bird behang in het geel uitgezocht omdat dit het mooiste bij het beige past (het beige laat ik erop zitten omdat dit weer matcht met de gordijnen en anders moet ik die ook gaan vervangen en wordt het een dure grap). Nu heb ik gezien dat je in precies dezelfde gele kleur een dekbedovertrek hebt met de print van de chinese rose collectie. Nu vraag ik me af of dit niet te druk wordt? Heeft er iemand hier ook in de slaapkamer Pip behang en ook gekozen voor Pip dekbedovertrek? Zo ja, heb je dan dezelfde kleur dekbedovertrek gekozen als de kleur van het behang of juist niet?
Laatst aangepast door Emma_ op za 27 aug 2011 - 22:10; in totaal 2 keer bewerkt
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Wie heeft er Pip studio behang in de slaapkamer?
Dat zou ik een beetje druk vinden denk ik. OF rustige muren, met druk overtrek, OF drukke muren, met een rustige overtrek.
Gast- Gast
Pippa schreef:Dat zou ik een beetje druk vinden denk ik. OF rustige muren, met druk overtrek, OF drukke muren, met een rustige overtrek.
Ja, daar ben ik dus ook bang voor dat het te druk word.
Emma_- Fluisteraar
Als het echt dezelfde kleurcombinatie is ( dezelfde print is het niet he? ) dan vind ik dat het wel kan, druk hoeft niet altijd negatief te zijn toch?
Als het matcht zou ik het niet doen
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Sneeuwvlok schreef:Als het echt dezelfde kleurcombinatie is ( dezelfde print is het niet he? ) dan vind ik dat het wel kan, druk hoeft niet altijd negatief te zijn toch?
Het is dezelfde kleur maar niet dezelfde print nee. Het matcht dus niet helemaal. Ik twijfel echt omdat ik het juist ook wel weer leuk vind om het geel uit het behang ergens anders in terug te laten komen.
Ik vind druk niet altijd negatief nee, daarom ben ik ook benieuwd of andere mensen ook zowel een pip behangetje als een pip dekbedovertrek hebben en of zij dit als te druk ervaren (en eventueel foto's van hebben haha).
Emma_- Fluisteraar
Ik heb eijffinger un bisou maar de rest heel strak en licht gehouden want het word echt snel heel druk en hollie-hobbie-achtig.
Gast- Gast
Ik heb toevallig gisteren dit behang opgehaald bij de ernis
Maar daar ga ik 2 behang panelen van maken voor op de babykamer en wil wat kartonnen dozen daarmee bekleden.
Ik zou niet alles PIP doen want dat wordt in mij ogen snel druk en ik persoonlijk heb mijn slaapkamer altijd wat rustiger. Zou eerder bijv. wat PIP kussens en accesoires gebruiken dan grote oppervlakken zoals dekbed etc.
Maar daar ga ik 2 behang panelen van maken voor op de babykamer en wil wat kartonnen dozen daarmee bekleden.
Ik zou niet alles PIP doen want dat wordt in mij ogen snel druk en ik persoonlijk heb mijn slaapkamer altijd wat rustiger. Zou eerder bijv. wat PIP kussens en accesoires gebruiken dan grote oppervlakken zoals dekbed etc.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Als ik straks ga verhuizen neem ik een PIP dekbed (heb ik gekregen!), als het goed is wordt het deze:
En dan doe ik 2 panelen met een behangetje tegen de muur. Dat wordt dan dit behang:
Dat is dezelfde print, hoewel de kleuren nu anders lijken.
Ik vind het dus prima kunnen!
En dan doe ik 2 panelen met een behangetje tegen de muur. Dat wordt dan dit behang:
Dat is dezelfde print, hoewel de kleuren nu anders lijken.
Ik vind het dus prima kunnen!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ga een muur ook behangen met een Eijffinger look a like, maar laat de rest wel wit, wel weer wat gekleurde spulletjes/kussentjes etc.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik vind dat juist mooi in de slaapkamer, lekker vrolijk! Ik zou dan wel een wat rustiger dekbed nemen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik heb met mijn vriend overlegd en besloten dat we het eerst behang op de muur gaan doen en dan even bekijken of we het zo druk genoeg vinden of ook het beddengoed erbij gaan kopen. (Stiekem wil ik het beddengoed heel erg graag hebben, dus ik denk dat ik die uiteindelijk wel zal gaan kopen haha).
Emma_- Fluisteraar
Update: Vrijdag is de muur behangen en gisteren heb ik voor mijn verjaardag het dekbedovertrek gekregen en het staat echt supermooi! Ik vind het helemaal niet te druk en ben er heel erg blij mee
Emma_- Fluisteraar
Oooh plaats even een foto! Ik wil het zieehiieeen! I PIP!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook benieuwd hoe het eruit ziet!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik ben ook heel benieuwd, ik vind Pip super!!
Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar jullie kamertje straks PBG!
Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar jullie kamertje straks PBG!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb early bird behang in mijn slaapkamer, de witte variant. Ik heb het gecombineerd met een effen lichtroze dekbedovertrek, omdat ik het anders veel te druk vind. Ik ga binnenkort verhuizen en in het nieuwe huis wil mijn vriend helaas geen pip-behang in de slaapkamer. Ik probeer hem nu dus zover te krijgen dat we alle muren in de slaapkamer wit maken met witte meubels en een Pip-dekbedovertrek! Lijkt me ook heel gaaf. Ik zou alleen nooit én een druk behang én een druk dekbedovertrek doen zelf, maar ik vind het op plaatjes altijd wel iets hebben...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur behang in combi met dit behang
» H&M Fashion studio
» Wat hebben jullie van Pip studio?
» Behang gezocht!
» Steigerhout-behang?
» H&M Fashion studio
» Wat hebben jullie van Pip studio?
» Behang gezocht!
» Steigerhout-behang?
Pagina 1 van 1