Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Punten??

+6
Moon
Caro
nisavi
Blond
SoGood
me-girl
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Punten?? - Pagina 2 Empty Re: Punten??

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:37

banjer49 schreef:
Jen_ schreef:
banjer49 schreef:
Jen_ schreef:
banjer49 schreef:o dat hebben ze mij ooit ook eens geflikt, dat ik pas werkte bij een bedrijf, wist nog ook van niks, toen vroegen de jongens of ik ook iets wilde halen bij de TD, ik heen en die stuurde me echt weer ergens anders heen, ik snapte er niets meer van ben het hele bedrijf rond geweest, toen ik het opgaf en terug liep naar de afdeling zag ik ze lachen en snapte het pas, kon er later ook wel om lachen.
liefs moon

Wat is TD en wat was uiteindelijk de grap?

Liefs groetjes en kusjes Jen

TD is technische dienst, en nou de grap was dat ik iets moest halen wat helemaal niet bestond
liefs moon

Maar hoe heette het dan zogenaamd?

Liefs Jen

sorry dat weet ik niet meer is al meer al 8 jaar geleden, het was in ieder geval iets waar ik nog nooit van gehoord had, maar het klonk wel naar dat het in het bedrijf gebruikt kon worden
liefs moon

Ah ok. Kan me goed voorstellen dat je het na 8 jaar vergeten bent. Dank voor je reactie!

Liefs en kusjes Jen

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  banjer49 di 21 dec 2010 - 7:41

Jen_ schreef:
banjer49 schreef:
Jen_ schreef:
banjer49 schreef:
Jen_ schreef:
banjer49 schreef:o dat hebben ze mij ooit ook eens geflikt, dat ik pas werkte bij een bedrijf, wist nog ook van niks, toen vroegen de jongens of ik ook iets wilde halen bij de TD, ik heen en die stuurde me echt weer ergens anders heen, ik snapte er niets meer van ben het hele bedrijf rond geweest, toen ik het opgaf en terug liep naar de afdeling zag ik ze lachen en snapte het pas, kon er later ook wel om lachen.
liefs moon

Wat is TD en wat was uiteindelijk de grap?

Liefs groetjes en kusjes Jen

TD is technische dienst, en nou de grap was dat ik iets moest halen wat helemaal niet bestond
liefs moon

Maar hoe heette het dan zogenaamd?

Liefs Jen

sorry dat weet ik niet meer is al meer al 8 jaar geleden, het was in ieder geval iets waar ik nog nooit van gehoord had, maar het klonk wel naar dat het in het bedrijf gebruikt kon worden
liefs moon

Ah ok. Kan me goed voorstellen dat je het na 8 jaar vergeten bent. Dank voor je reactie!

Liefs en kusjes Jen

graag gedaan en ik werk daar nu niet meer, anders had ik het vast nog wel geweten, dan had ik dat nog wel jaarlijks aan moeten horen denk ik :-) zo leuk vonden ze het

liefs kus moon hug
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:43

Hahaha Very Happy