Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Levende Sarah

2 plaatsers

Ga naar beneden

Levende Sarah Empty Levende Sarah

Bericht  Error di 16 aug 2011 - 22:22

Ik ben vanochtend gevraagd om over 2 weken levende Sarah te spelen bij een buurvrouw hier in de buurt.. Het is dan de bedoeling dat ik gewoon verkleed binnen kom lopen, niets zeg, een kado afgeef en wat rondloop. Zodat het voor de echte Sarah een verrassing is.

Heeft iemand van jullie dit weleens gedaan? En hebben jullie nog tips? Wat kan er echt niet ontbreken aan een Sarah?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Levende Sarah Empty Re: Levende Sarah

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 22:28

Oow ja dat was bij mijn tante ook. Erg leuk als men echt niet weet wie je bent Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Levende Sarah Empty Re: Levende Sarah

Bericht  Niekske di 16 aug 2011 - 22:34

Bij ons is een levende abraham geweest toen mijn pa 50 werd. Helemaal verkleed en met een masker helemaal over zijn hoofd, dus we wisten niet wie het was. Hij stond inderdaad ineens voor de deur, kwam naar binnen zonder iets te zeggen en liep wat rond, terwijl wij ons allemaal afvroegen wie het was smile hij liet ook af en toe mensen schrikken, als die keken of ze iets herkenbaars aan hem zagen. Of hij ging vlak achter iemand staan die in gesprek was en zodra diegene zich omdraaide, schrok die zich wild.

Ik heb verder niet echt tips, zijn aanwezigheid was eigenlijk al enorm vermakelijk smile na een half uur ofzo, kwamen vrienden van mijn ouders langs en het bleek hun zoon te zijn. Hoe lang moet je daar zijn voor je bekend gemaakt wordt? Misschien kun je de jarige een dikke knuffel geven ofzo, of op een manier laten merken dat je medelijden met haar hebt. Of doe iets met de typische kwaaltjes van het ouder worden, verlies je bril, zodat je niks meer kan zien bijvoorbeeld.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Levende Sarah Empty Re: Levende Sarah

Bericht  Error di 16 aug 2011 - 22:41

Het is de bedoeling dat ik daar ben gewoon een halfuurtje, en dan de Sarah (en de rest van de aanwezigen) met de vraag laten zitten wie dat nou was. Ik begreep dat ik ook een kado moest afgeven, misschien staat daar wel iets op/in.

Die ouder worden kwaaltjes zat ik al aan te denken idd, lijkt me alleen zo lastig om niet te gaan lachen :P
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Levende Sarah Empty Re: Levende Sarah

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum