Blundertopic
+7
Ugly Betty
pitbullgup
smooch
Niekske
blondje1313
Paper Crown
Jeanette
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blundertopic
Ik had gisteren nog een pijnlijke actie . Ik ging de kinderen ophalen bij het Kdv. Mijn zoontje zit sinds deze week in de dreumesgroep ( ) dus ik stond te kletsen met een van zijn nieuwe leidsters. Ze zei constant 'u' tegen me. Dus ik zei:'Zeg maar je hoor, zo oud ben ik niet. Volgens mij ben ik jonger dan jij!' (In de veronderstelling dat ze tegen de 30 was, ik ben zelf bijna 27.) Dus zei zij: 'Nee, dat denk ik niet hoor, ik ben 21!'
Oeps...
Jullie nog stomme dingen gezegd/gedaan?
Gast- Gast
Re: Blundertopic
Whahahahaha, dat is lullig ja!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Minneke, die is mooi... hahaha lekkur heur!
Ik heb er een.. tijdje terug...
Ik stuurde mijn man een behoorlijk hitsig en sexy sms.. 'Ik heb zin in vanavond, lekker veel sexen, dan komen er vanzelf een baby!! Ik heb er zin in schatje..'
Beetje jammer dat ik het smsje naar mijn vader stuurde.....................
Ik stuurde mijn man een behoorlijk hitsig en sexy sms.. 'Ik heb zin in vanavond, lekker veel sexen, dan komen er vanzelf een baby!! Ik heb er zin in schatje..'
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Minneke, die is mooi... hahaha lekkur heur!
Hahaha...
Hoe reageerde hij??
Gast- Gast
Oeps, CKC, behoorlijk genant...
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik was zondag voor het eerst op de familiedag van mijn vriend, heel veel nieuwe mensen dus. Zijn neef had ook zijn nieuwe vriendin meegenomen, dus ik was niet de enige. We zaten op een gegeven moment met een groepje te kletsen, mijn schoonzus zat er ook bij. Ze is net weer single en zei dat ze tot haar 30e verjaardag (in juni) single zou blijven. Mijn andere schoonzusje wilde er een weddenschap van maken, maar ze hadden moeite met de definitie van wanneer iets nu echt een relatie was. Dus ik zei dat als ze volgend jaar een kerel mee zou nemen naar de familiedag (die is altijd in augustus), dat zou betekenen dat ze niet meer single was ten tijde van haar 30e verjaardag (oftewel, binnen 2 maanden neem je iemand nog niet mee naar de complete familie). Toen bleek dat die neef en zijn nieuwe vriendin elkaar pas 3 weken kenden en pas 4 dagen een relatie hadden... oeps
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Nou.. hij belde direct terug waardoor ik wist he? Waarom belt mijn pa me nou onder werktijd? Doet ie nooit en toen SHIT! Want ik had mijn pa die ochted gesmst om te bedanken voor een lamp die ik mocht kopen voor ons nieuwe huis op hun kosten.. dan komt er bij de blackberry de laatst gesmste persoon bovenin te staan.. die is bijna altijd mijn man, maar nu.. mijn pa!! Oejsssh..
Ben 2weken niet bij mijn ouders langs geweest hahaha!
Ben 2weken niet bij mijn ouders langs geweest hahaha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
hahah CKC echt heel erg genant!! Dat willen vaders helemaal niet weten
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Whahaha CKC, dat is echt genant haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ohhhh CKC moet hier toch wel heel erg om lachen
Mijn moeder was laatst lekker bezig... Waren in de stad en ik moest nog een jasje over een jurkje voor de bruiloft van mijn vriendin. Had een hele mooie gezien bij de Steps maar zat tegen het (forse) winkelmeisje te vertellen dat ik twijfelde over welke maat ik moest nemen aangezien ik tegen de tijd dat de bruiloft is 30 weken zwanger ben. Komt mijn moeder aan "ja maar zij (winkelmeisje) heeft toch ook zo'n soort jasje aan en de knoop zit bij haar ook precies boven haar buik" Schaamde me echt de ogen uit de kop maar gelukkig pakte dat meisje het wel goed op
Mijn moeder was laatst lekker bezig... Waren in de stad en ik moest nog een jasje over een jurkje voor de bruiloft van mijn vriendin. Had een hele mooie gezien bij de Steps maar zat tegen het (forse) winkelmeisje te vertellen dat ik twijfelde over welke maat ik moest nemen aangezien ik tegen de tijd dat de bruiloft is 30 weken zwanger ben. Komt mijn moeder aan "ja maar zij (winkelmeisje) heeft toch ook zo'n soort jasje aan en de knoop zit bij haar ook precies boven haar buik" Schaamde me echt de ogen uit de kop maar gelukkig pakte dat meisje het wel goed op
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn blunder van gister:
Nieuwe collega Sales komt zich voorstellen, best een leuke knul om te zien (die ogen..)
Hij gaf mij een hand en zei zijn naam. Ik wilde mijn naam zeggen maar begon te stotteren en te hakkelen omg, dat moet er echt belachelijk uit hebben gezien
Nieuwe collega Sales komt zich voorstellen, best een leuke knul om te zien (die ogen..)
Hij gaf mij een hand en zei zijn naam. Ik wilde mijn naam zeggen maar begon te stotteren en te hakkelen omg, dat moet er echt belachelijk uit hebben gezien
Gast- Gast
Storm schreef:Mijn blunder van gister:
Haha en dan heet je ook nog Storm dat is natuurlijk een lastige naam voor als je stottert
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik heb vroeger gigantisch ges-s-s-totterd en in dit soort situaties komt dat helaas weer naar boven. Maar het was best genantUgly Betty schreef:Storm schreef:Mijn blunder van gister:
Haha en dan heet je ook nog Storm dat is natuurlijk een lastige naam voor als je stottert
Gast- Gast
Storm, hoe is het afgelopen met de fout van de brief gister?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Storm schreef:Ik heb vroeger gigantisch ges-s-s-totterd en in dit soort situaties komt dat helaas weer naar boven. Maar het was best genantUgly Betty schreef:Storm schreef:Mijn blunder van gister:
Ik vind het altijd wel schattig als iemand stottert, misschien vond hij dat ook wel... Maar ik kan me wel voorstellen dat je het zelf heel vervelend vindt.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Nog niks over gehoord.Lavendel schreef:Storm, hoe is het afgelopen met de fout van de brief gister?
Gast- Gast
Dat ligt niet aan jouNiekske schreef:(oftewel, binnen 2 maanden neem je iemand nog niet mee naar de complete familie). Toen bleek dat die neef en zijn nieuwe vriendin elkaar pas 3 weken kenden en pas 4 dagen een relatie hadden... oeps
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Gesprek over wiskunde, ik vertelde dat ik wiskundetutor was geweest en nu wel weer wilde doen. Ik zei dat dat best verbazingwekkend is, omdat ik in de eerste 3 jaren heel slecht was in wiskunde, en de laatste 3 jaren alleen maar achten en negens gehaald heb. Toen iemand vroeg wat voor cijfers ik dan haalde in de eerste jaren, antwoordde ik: "Van die magere zessen". Zei diegene: "Oh, dat is wel heel slecht ja. Ik heb wiskunde afgesloten met een 4..." Dat klonk onbedoeld echt zo naar, en leg dan maar eens uit dat ik een 6 een heel goed cijfer vind, zolang ik het zelf maar niet haal...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wilde een keer een e-mail naar m`n ex sturen waarin kortgezegd stond dat ik echt blij voor hem was dat hij een nieuwe vriendin had, ondanks dat we daarvoor nog seks hadden blabla en dat ik echt niet jaloers was ofzo. We hadden daarvoor woorden gehad.
Stuurde ik het naar een hele groep contacten ipv alleen naar die ex. Oh my god!
Stuurde ik het naar een hele groep contacten ipv alleen naar die ex. Oh my god!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: