Zou dit leuk zijn (poppenhuis Caring Corners)?
+2
truestar
PapillonRose
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zou dit leuk zijn (poppenhuis Caring Corners)?
Ik ben een beetje aan het kijken voor een cadeau voor onze kinderen. De jongste wordt over 10 dagen alweer 1 ( ), en de oudste wordt over anderhalve maand 3. Nu zit ik erover te denken om een poppenhuis voor haar te kopen. In mijn zoektocht kwam ik deze tegen:
Is er toevallig iemand die deze in het echt (gezien) heeft? Het is een interactief poppenhuis, met liedjes, opdrachtjes etc. Er staat bij dat het vanaf 4 jaar is, maar het lijkt me dat onze dochter hier ook al prima mee kan spelen toch?
Hier staat trouwens meer info:
http://www.shopwiki.nl/_Caring-Corners%3A-Interactief-Pratend-Poppenhuis?o=405751041&s=417102
Is er toevallig iemand die deze in het echt (gezien) heeft? Het is een interactief poppenhuis, met liedjes, opdrachtjes etc. Er staat bij dat het vanaf 4 jaar is, maar het lijkt me dat onze dochter hier ook al prima mee kan spelen toch?
Hier staat trouwens meer info:
http://www.shopwiki.nl/_Caring-Corners%3A-Interactief-Pratend-Poppenhuis?o=405751041&s=417102
Gast- Gast
Re: Zou dit leuk zijn (poppenhuis Caring Corners)?
Wat een ontzettend leuk poppenhuis!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik denk dat je dochter van 3 hier heel goed mee overweg kan.. Toevallig hebben wij hem 3 weken geleden gekocht voor mijn dochter..
En ze is er echt uren zoet mee, kan er echt uren aan een stuk mee spelen..
Het leuke vind ik dat je ook de andere dingen moet sparen, zoals een bed of bank of een bad.. Andere poppetjes etc.. Hier bij de intertoys is alles van deze lijn in de opruimig en zijn veel poppetjes nu 4€ of het bed, bank enz 6 of 7€ zijn ook nog eens leuke bedragen om met een verjaardag te vragen.. Ik heb er nu een heleboel van ingeslagen alvast voor Sinterklaas etc..
Zou het dus zeker aanraden!
En ze is er echt uren zoet mee, kan er echt uren aan een stuk mee spelen..
Het leuke vind ik dat je ook de andere dingen moet sparen, zoals een bed of bank of een bad.. Andere poppetjes etc.. Hier bij de intertoys is alles van deze lijn in de opruimig en zijn veel poppetjes nu 4€ of het bed, bank enz 6 of 7€ zijn ook nog eens leuke bedragen om met een verjaardag te vragen.. Ik heb er nu een heleboel van ingeslagen alvast voor Sinterklaas etc..
Zou het dus zeker aanraden!
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Ik zie trouwens dat ie op de link voor 80€ te koop staat! Bij de intertoys is echt alles de helft en het huis dus nu 40€!!
truestar- Fluisteraar
truestar schreef:Ik zie trouwens dat ie op de link voor 80€ te koop staat! Bij de intertoys is echt alles de helft en het huis dus nu 40€!!
Ik zie het net ook . Relaxed! Ga hem zometeen bestellen, mijn ouders willen de camper geven. Volgens mij is dit echt perfect voor Fenne.
Gast- Gast
Minneke schreef:truestar schreef:Ik zie trouwens dat ie op de link voor 80€ te koop staat! Bij de intertoys is echt alles de helft en het huis dus nu 40€!!
Ik zie het net ook . Relaxed! Ga hem zometeen bestellen, mijn ouders willen de camper geven. Volgens mij is dit echt perfect voor Fenne.
Ja de camper hebben we hier ook, die is ook erg leuk!!
truestar- Fluisteraar
Ziet er leuk uit, ik ga er ook eens over denken om die alvast voor Sinterklaas in de kast te leggen. Maar zijn alle geluiden en liedjes wel in het nederlands gesproken? Want in het filmpje op intertoys wordt engels gesproken en dat vind ik dan toch niet zo leuk.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Ziet er leuk uit, ik ga er ook eens over denken om die alvast voor Sinterklaas in de kast te leggen. Maar zijn alle geluiden en liedjes wel in het nederlands gesproken? Want in het filmpje op intertoys wordt engels gesproken en dat vind ik dan toch niet zo leuk.
Ja alle teksten zijn gewoon in het Nederlands
truestar- Fluisteraar
Liadan schreef:Ziet er leuk uit, ik ga er ook eens over denken om die alvast voor Sinterklaas in de kast te leggen. Maar zijn alle geluiden en liedjes wel in het nederlands gesproken? Want in het filmpje op intertoys wordt engels gesproken en dat vind ik dan toch niet zo leuk.
Ja alle teksten zijn gewoon in het Nederlands
truestar- Fluisteraar
Wauw, dat is gaaf! Ik had voor Yrsa gewoon een houten poppenhuis met meubeltjes in mijn hoofd, maar een huis met liedjes vindt ze denk ik ook wel heel gaaf (al is ze natuurlijk nog wel te klein voor de opdrachtjes). Nu ga ik weer twijfelen, haha (en ik twijfelde al tussen vier poppenhuizen).
Voor Fenne lijkt het me zeker leuk, die is hartstikke bijdehand, dus die begrijpt vast ook wel wat er wordt gezegd en gezongen.
Voor Fenne lijkt het me zeker leuk, die is hartstikke bijdehand, dus die begrijpt vast ook wel wat er wordt gezegd en gezongen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Liadan en Susan, jullie mogen hem best eens komen uittesten hoor, als hij hier eenmaal staat. (Met of zonder dochters, volgens mij zou ik me er ook nog mee vermaken )
Hij is besteld in ieder geval. Nu nog een goed cadeau voor het kleinste monster.
Hij is besteld in ieder geval. Nu nog een goed cadeau voor het kleinste monster.
Gast- Gast
Wat een leuk ding!
Ik geloof alleen niet dat mijn man blij wordt als ik die voor m'n zoontje koop
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Wat een leuk ding!
flauw hoor!
Gast- Gast
Minneke schreef:Tania schreef:Wat een leuk ding!
flauw hoor!
Ja he, hij vond het ook al onzin dat ik een pop voor J. gekocht had Hij vindt dat ding hartstikke leuk (vooral om de ogen eruit proberen te pulken dan, maar toch...)
Tania- Ratel
Tania schreef:Minneke schreef:Tania schreef:Wat een leuk ding!
flauw hoor!
Ja he, hij vond het ook al onzin dat ik een pop voor J. gekocht had Hij vindt dat ding hartstikke leuk (vooral om de ogen eruit proberen te pulken dan, maar toch...)
Wat voor pop heb je voor hem? Ik zag laatst bij de Ikea een leuke (zachte) jongenspop. Had hem bijna meegenomen voor Thije, maar toch maar niet gedaan. Misschien ga ik dat alsnog eens doen.
Gast- Gast
Minneke schreef:Tania schreef:Minneke schreef:Tania schreef:Wat een leuk ding!
flauw hoor!
Wat voor pop heb je voor hem? Ik zag laatst bij de Ikea een leuke (zachte) jongenspop. Had hem bijna meegenomen voor Thije, maar toch maar niet gedaan. Misschien ga ik dat alsnog eens doen.
Hij is van baby born maar dan een kleine versie zeg maar. Hij heeft een zacht lijf maar wel harde benen en armpjes. Ze had een paars pakje aan maar ik heb er een blauw trainingspakje bij gekocht en nu is het een jongetje geworden
Tania- Ratel
Minneke schreef:Tania schreef:Minneke schreef:Tania schreef:Wat een leuk ding!
flauw hoor!
Die heb ik ook gekocht voor Joey, hij is er helemaal dol op! Die van 10 euro bedoel je toch?
Gast- Gast
HeartBeat schreef:
Die heb ik ook gekocht voor Joey, hij is er helemaal dol op! Die van 10 euro bedoel je toch?
ja, die inderdaad. Ik vond hem leuk! Welke heeft hij gekregen, de blauwe?
Gast- Gast
truestar schreef:Ik zie trouwens dat ie op de link voor 80€ te koop staat! Bij de intertoys is echt alles de helft en het huis dus nu 40€!!
Ik zit op de website van intertoys maar kan nites vinden over alles voor dehelft. Weet jij toevallig toch wanneer dat is?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:truestar schreef:Ik zie trouwens dat ie op de link voor 80€ te koop staat! Bij de intertoys is echt alles de helft en het huis dus nu 40€!!
Ik zit op de website van intertoys maar kan nites vinden over alles voor dehelft. Weet jij toevallig toch wanneer dat is?
Maar dat geldt voor dat merk van het poppenhuis he, niet voor het hele assortiment.
Gast- Gast
Minneke schreef:Printje schreef:truestar schreef:Ik zie trouwens dat ie op de link voor 80€ te koop staat! Bij de intertoys is echt alles de helft en het huis dus nu 40€!!
Maar dat geldt voor dat merk van het poppenhuis he, niet voor het hele assortiment.
Dan heb ik het verkeerd begrepen, ik vond het al raar maar las ALLES in de zin van alles uit de winkel ahahha. Ik dacht meteen ff inslaan alvast voor de feestdagen maar helaas...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha, dat zou lekker zijn, dan ging ik ook meteen even inslaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hij is echt leuk hé. S.enna heeft de camper van dit merk en de hondensalon en nog wat losse spullentjes voor haar verjaardag gekregen. Ik zag afgelopen week inderdaad bij de intertoys dat alles van Caring Corners voor 50% korting wegging.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Welke apps voor IPad zijn leuk?
» Leuk sint spel met zijn 2en
» Vind jij zwanger zijn leuk?
» En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?
» Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?
» Leuk sint spel met zijn 2en
» Vind jij zwanger zijn leuk?
» En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?
» Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: