Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ooglaseren vergoeden

+3
Rumble
smooch
Lejow
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ooglaseren vergoeden Empty Ooglaseren vergoeden

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 22:42

Ik wil mijn ogen laten laseren. (binnen een jaar of 2, als ik die bak geld bij elkaar heb gekregen). Maar ik vind het eigenlijk echt raar dat zoiets niet vergoed wordt door de verzekering.

Het scheelt volgens mij echt bakken met geld als mensen hun ogen kunnen laten laseren ipv dat ze 10 jaar lang elk half jaar nieuwe contactlenzen moeten kopen en deze voor een deel kunnen declareren.

Er zijn behandelingen voor weet ik veel hoeveel duizenden euro's maar een laserbehandeling van 1000/2000 euro moet helemaal zelf betaald worden terwijl ik er toch degelijk hinder van ondervind en het niet iets cosmetisch is.

Ben ik nu zo onredelijk :P of zouden jullie het ook geen slecht idee vinden als zoiets als ooglaseren vergoed zou worden. (Of in iedergeval deels).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ooglaseren vergoeden Empty Re: Ooglaseren vergoeden

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 22:45

Hier ben ik het helemaal mee eens..
Waarom wordt stoppen met roken in godsnaam wel vergoed en dit soort dingen niet?

Ik heb niet gekozen voor mijn kippige ogen hoor, mensen die roken doen dat nog altijd zelf!!

Ik wil het ook laten laseren, had bijna een afspraak gemaakt, alleen tijdens een zwangerschap mag het niet, en daarna pas na 6 maanden weer. Dus ik weet wel waar ik voor ga sparen, voor eind 2012.. (hopelijk).
Ik ben mijn lenzen en bril MEER dan zat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 22:56

Eensch, 3000x eensch. Snap niet dat dat zo duur moet zijn.

Gast
Gast

Bericht  smooch za 13 aug 2011 - 23:01

Ben het helemaal met jullie eens! Ik wil ook graag mijn ogen laten laseren, maar het is gewoon zo duur...
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Rumble za 13 aug 2011 - 23:21

Het ligt eraan waar je verzekerd bent en met welke verzekeraar de kliniek afspraken heeft gemaakt. Mijn man heeft een paar weken terug zijn ogen laten laseren en kreeg een gedeelte terug van de verzekering (Agis) en een deel korting omdat Vision Clinics (Utrecht) samenwerkt met Agis. Hoeveel precies weet ik niet meer zo goed maar dat kan ik zo even navragen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Jerry za 13 aug 2011 - 23:34

met ogen laseren heb je toch niet de garantie dat 't altijd goed blijft? Dus dat je na 'n aantal jaren overnieuw moet? Of heb ik dat nou verkeerd?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 0:16

Ik wil ook graag mijn ogen laten laseren. Maar op de een of andere manier durf ik het, nog, niet aan.
Mijn vader heeft het ook laten doen. Maar die moet nu voort een leesbril op Wink Het lijkt me wel heerlijk om smorgens wakker te worden en alles gewoon goed te zien.
Ik ben het wel met jullie eens dat de verzekering dat eigenlijk zou moeten vergoeden ja!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 0:36

Punk'd schreef:Ik wil mijn ogen laten laseren. (binnen een jaar of 2, als ik die bak geld bij elkaar heb gekregen). Maar ik vind het eigenlijk echt raar dat zoiets niet vergoed wordt door de verzekering.

Het scheelt volgens mij echt bakken met geld als mensen hun ogen kunnen laten laseren ipv dat ze 10 jaar lang elk half jaar nieuwe contactlenzen moeten kopen en deze voor een deel kunnen declareren.

Er zijn behandelingen voor weet ik veel hoeveel duizenden euro's maar een laserbehandeling van 1000/2000 euro moet helemaal zelf betaald worden terwijl ik er toch degelijk hinder van ondervind en het niet iets cosmetisch is.

Ben ik nu zo onredelijk :P of zouden jullie het ook geen slecht idee vinden als zoiets als ooglaseren vergoed zou worden. (Of in iedergeval deels).

Laatst kon je het laten doen met fikse korting bij Groupdeal. Heb er een topic over geopend. Niet gezien? Mijn man en broertje hebben het jaren geleden laten doen en bij beide was een deel vergoed.
Het kan dus wel degelijk dus je had je mening voor je kunnen houden aangezien je bij voorbaat al dacht dat het niet kon.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 14 aug 2011 - 0:55

lekker aardig weer CBL,
omdat zij dat niet wist hoeft ze toch niet gelijk dr mening voor zich te houden, iedereen weet toch wel es iets niet of wellicht isdat bij haar verzekering anders.

ik heb geen bril o.i.d maar was ook van mening dat t niet vergoed werd.Tenminste niet bij mijn verzekeraar. Bij jouw familie dus voor een deel.fijn!

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 1:41

Mijn verzekering vergoed het inderdaad niet. Misschien volgend jaar een andere verzekering nemen waarbij er meerdere opties zijn.

Ik vind het gewoon raar dat het niet in alle basispakketen zit. Er zijn volgens mij zoveel mensen met een 'afwijking' in hun ogen.

Gast
Gast

Bericht  Jerry zo 14 aug 2011 - 2:10

Caribbeanlover schreef:
Punk'd schreef:Ik wil mijn ogen laten laseren. (binnen een jaar of 2, als ik die bak geld bij elkaar heb gekregen). Maar ik vind het eigenlijk echt raar dat zoiets niet vergoed wordt door de verzekering.

Laatst kon je het laten doen met fikse korting bij Groupdeal. Heb er een topic over geopend. Niet gezien? Mijn man en broertje hebben het jaren geleden laten doen en bij beide was een deel vergoed.
Het kan dus wel degelijk dus je had je mening voor je kunnen houden aangezien je bij voorbaat al dacht dat het niet kon.

Huh?!?!?! Neutral
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 2:33

Goede binnenkomer CBL!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 3:06

http://www.opticalexpress.nl/landingpage/winter2/winfreetreatment/?WT.mc_id=email-uk-2129&_$ja=kw~youtube.com+%3e%3e+Face+%26+Body+Care|cgn~Managed+Placements|cgid~2135410231|tsid~27903|cn~G_Content_Managed+Placements|cid~59660071|lid~16344978601|mt~ContentChannel|nw~content|crid~8480639431|bku~1&gclid=CLvf77T6zqoCFYeCDgodokCl3A

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 3:08

Kijk, die binnenkomer is al een stuk beter smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gizmo zo 14 aug 2011 - 3:12

Caribbeanlover schreef:

Let ook op met die kortingen bij Groupdeal en Groupon enzo. Ze zijn soms nep! Dan zetten ze er gewoon een hogere waarde bij, korting daarop. Maar dan zit je op hetzelfde bedrag als het ergens anders zou kosten. (Had ik laatst met pannenset, 250 euro korting, eerst maar even gegoogled. Mooi dat het in de winkel dezelfde (lage) prijs was).
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 3:13

Heb ik geen donder aan het op moment. Geldt alleen als je voor het einde van de maand al behandeld bent. Je kunt de behandeling 'terug winnen'.

Elke maand, wint één van onze gelukkige patienten de kosten van zijn/haar levensveranderende ooglaserbehandeling bij Optical Express terug! Vult u het aanvraag formulier aan de rechterkant van het scherm in en selecteer Win een gratis behandeling. Er van uitgaande dat u een gratis vooronderzoek heeft gehad en behandeld bent voor het einde van de maand en u doet mee met deze exclusieve competitie om een GRATIS BEHANDELING TE WINNEN!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame zo 14 aug 2011 - 7:53

Ik snap wel dat het niet standaard in het basispakket zit en ben het hier ook volledig mee eens. Daarin zit voornamelijk medisch noodzakelijke zorg en de niet-medisch noodzakelijke kan je bij verzekeren in je av. Per 1 januari kan je weer overstappen dus zou heel goed letten op je polis.

Maar goed Ik heb een aantal jaar bij een Zorgverzekeringsmaarschappij gewerkt en weet dus veel ins en outs wel hierover.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud