Luister..
Pagina 1 van 1
Re: Luister..
Ik heb echt iets heel leuks gedaan!!
Ik had deze dropjes, die bleven over van de zak Engelse drop.
En die heb ik omgetoverd tot deze dropjes...
Ik had deze dropjes, die bleven over van de zak Engelse drop.
En die heb ik omgetoverd tot deze dropjes...
Gast- Gast
Heb je tussendoor geen foto's gemaakt? Ik vind het nu een beetje ongeloofwaardig...
Edit: heel terecht dat die dropjes overbleven. Die zijn echt best wel vies.
Gast- Gast
Het zijn sowieso plaatjes van google die ik heb gebruikt.June schreef:Heb je tussendoor geen foto's gemaakt? Ik vind het nu een beetje ongeloofwaardig...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het zijn sowieso plaatjes van google die ik heb gebruikt.June schreef:Heb je tussendoor geen foto's gemaakt? Ik vind het nu een beetje ongeloofwaardig...
Ik wil echte . Hoe heb je dat in godsnaam gedaan? Met een deegroller?
Gast- Gast
Maar niet eens alle dropjes zaten in de zak, terwijl ze wel op de voorkant stonden. Dat was sowieso al niet leuk.June schreef:Heb je tussendoor geen foto's gemaakt? Ik vind het nu een beetje ongeloofwaardig...
Gast- Gast
Ben bezig, maar mijn telefoon neemt opeens geen schrepe foto´s meer.June schreef:Smikkell schreef:Het zijn sowieso plaatjes van google die ik heb gebruikt.June schreef:Heb je tussendoor geen foto's gemaakt? Ik vind het nu een beetje ongeloofwaardig...
Ik wil echte . Hoe heb je dat in godsnaam gedaan? Met een deegroller?
Gewoon met mijn hand. Die dingen zijn zacht en in elke vorm te kneden en te rollen.
Gast- Gast
Hmm.. mag ik les bij jou ?
Ik ben altijd boos als niet alles in de zak zit wat erop staat. Of als je een zak koopt met gemengde chocoladedingen en dat dan ALTIJD de vieste er het vaakst in zit en de lekkerst het minst vaak
Ik ben altijd boos als niet alles in de zak zit wat erop staat. Of als je een zak koopt met gemengde chocoladedingen en dat dan ALTIJD de vieste er het vaakst in zit en de lekkerst het minst vaak
Gast- Gast
Ik val om en ga slapen. Ik kom graag een keer droprollen (mijn spellingcontrole keurt droprollen gewoon goed als woord )!
Gast- Gast
Nice! Ziet er goed uit, ik ben trots op je! Edit: alleen al omdat jij weer op zo'n idee komt
Laatst aangepast door June op do 11 aug 2011 - 13:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, die roze en gele zaten er niet in..June schreef:Hmm.. mag ik les bij jou ?
Gast- Gast
Ja, even een stappenplan voor je gemaakt.June schreef:Nice! Ziet er goed uit, ik ben trots op je!
Gast- Gast
Geen punt, ik breng binnenkort wel tien zakken van verschillende merken, dan zitten ze er vast wel in!
Gast- Gast
Ja, Merai en ik hebben je afgemat vandaagJune schreef:Ik val om en ga slapen. Ik kom graag een keer droprollen (mijn spellingcontrole keurt droprollen gewoon goed als woord )!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, even een stappenplan voor je gemaakt.June schreef:Nice! Ziet er goed uit, ik ben trots op je!
Held! Nu ga ik echt slapen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat luister je nu?
» Wat luister je nu?
» Wat luister je nu?
» Waar luister jij nu naar?
» Wat luister jij?
» Wat luister je nu?
» Wat luister je nu?
» Waar luister jij nu naar?
» Wat luister jij?