Shit, diamantje uit m'n trouwring!
+6
Sarah1985
Raven
VeryCherry
Zwerver
Caro
Angela_1986
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Shit, diamantje uit m'n trouwring!
Reva schreef:Caribbeanlover schreef:Reva schreef:Dat is een heel slechte voorbode voor je huwelijk..
Haha grappig, echt lachen met jou.
Is echt zo!
Hmm... is dat een soort van bijgeloof of zo?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Caribbeanlover schreef:Reva schreef:Dat is een heel slechte voorbode voor je huwelijk..
Haha grappig, echt lachen met jou.
Is echt zo!
Hmm... is dat een soort van bijgeloof of zo?
Gewoon gelul om CBL op stang te jagen.
Gast- Gast
ringen met diamantje kun je het beste eens in de zoveel tijd laten nakijken. Mijn moeder doet dat ook regelmatig met die van haar. Dan weet je zeker dat alle diamantjes nog vast zitten.
Nu zul je het diamantje zeker niet voor niets krijgen. Diamanten zijn niet echt goedkoop en het is logisch dat het het bedrag van het diamantje aan jou doorberekenen.
Hoe klote het ook is...
Nu zul je het diamantje zeker niet voor niets krijgen. Diamanten zijn niet echt goedkoop en het is logisch dat het het bedrag van het diamantje aan jou doorberekenen.
Hoe klote het ook is...
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
kut is dat he. Ik ben mijn ring vorig jaar verloren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dat wordt nieuw steentje kopen. Verlies van steentje valt vrijwel nooit onder garantie. Vaak wel coulanceprijs.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Megara schreef:Mooie kwaliteit. Ja dan baal je wel even.
Hoeft niet aan de kwaliteit van de ring te liggen. Meestal is het breuk van de steen, slijtage van de zetting, of dat je ergens aan bent blijven haken (ongemerkt)
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Oh nee, wat balen! Je gaat er inderdaad toch vanuit dat die steentjes lange tijd blijven zitten. Ik zou inderdaad even contact opnemen met de betreffende juwelier, misschien is er wel iets mogelijk.
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Wel echt balen, heb je tussendoor de ring nog eens na laten kijken? Ik denk dat anders de juwelier toch verwacht dat je alles betaalt, dan kun je beter even bellen en het dan door een andere juwelier die dichterbij zit laten repareren.
(Ik bedenk me dat ik met mijn trouwring ook nog terug moet om te kijken of het nog allemaal goed is...)
(Ik bedenk me dat ik met mijn trouwring ook nog terug moet om te kijken of het nog allemaal goed is...)
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
De juwelier waar ik mijn ring heb gekocht die ik van opa heb gekregen voor mijn vwo diploma heeft aangegeven dat je eigenlijk ieder jaar je ring even moet laten controleren om te kijken of het nog stevig zit. Om dit soort gevallen te voorkomen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: