Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

badjasje

+9
LMCurious
Mikki
Mel
Parisienne
Teddyaapje
Darius
PapillonRose
Liadan
duckie
13 plaatsers

Ga naar beneden

badjasje Empty badjasje

Bericht  duckie wo 10 aug 2011 - 1:54

vanaf wanneer is een badjasje nou echt handig? nu op het cb, zwembad ed wikkel ik haar vaak nog in de wikkeldoek maar die word ondertussen een beetje klein en die slaat ze nog vaak af... nu lijkt me een badjas wel handig maar vraag me af of dat wel zo is...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

badjasje Empty Re: badjasje

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 2:01

Ik heb 1 badjasje van mijn dochter en die wordt alleen op het CB gebruikt, zonde van ons geld dus. Als we gaan zwemmen dan gebruik ik gewoon een badhanddoek.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:03

Ik heb er 1 gekocht bij de lidl voor nog geen 5 euro. Ik gebruik hem bij het zwemmen en bij het CB.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 10 aug 2011 - 2:03

Een badjasje is best handig vind ik! Ik gebruik er al eentje, bijvoorbeeld op het CB inderdaad. Ze wordt nu toch beweeglijker en blijft niet meer stil op schoot liggen in een doek. Dus dan is een badjasje een handige optie smile In het zwembad gebruik ik nog wel een badcape, maar als we langer zouden blijven om bijv. wat te drinken dan krijgt ze wel een badjasje aan. Of zo'n soort 'cape' van badstof met een capuchon eraan, beetje vergelijkbaar met een regenponcho. Daar heb ik er twee van gekregen in de kraamtijd en die zijn ook fijn en nog lang te gebruiken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Darius wo 10 aug 2011 - 2:20

Ik heb heel lang de badcape gebruikt, dus zeg maar de vierkante handdoek met een stukje voor het hoofd erin.

In het zwembad gebruikte ik dan een soort 'regenponcho'. Die zijn vaak erg goedkoop bij de zeeman en ideaal vind ik!

Hij werd nu wat tekort en toen had ik via de punten van de Zwitsal zo'n geel badjasje daar besteld maar Laurens weigert deze aan te doen.....

Maar ik zou voor de regenponcho gaan!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Teddyaapje wo 10 aug 2011 - 2:51

Op het cb gebruik ik sinds kort ook een badjasje omdat hij niet meer in de doek blijft zitten. We hebben er eentje van de rabobank gekregen. Hij is nog wat aan de grote kant maar ik ga er geen kopen alleen voor het cb.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parisienne wo 10 aug 2011 - 3:04

Snoepy87 schreef:Ik heb er 1 gekocht bij de lidl voor nog geen 5 euro. Ik gebruik hem bij het zwemmen en bij het CB.
+1, ik heb hem ook bij de Lidl vandaan. Ik ben hem pas een paar weken geleden gaan gebruiken. Daarvoor vond ik het niet echt handig.. een wikkeldoek was toen makkelijker. Daar wordt ze nu te groot voor, dus bij deze nu een badjas op het CB en voor in het zwembad.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mel wo 10 aug 2011 - 3:15

Teddyaapje schreef:Op het cb gebruik ik sinds kort ook een badjasje omdat hij niet meer in de doek blijft zitten. We hebben er eentje van de rabobank gekregen. Hij is nog wat aan de grote kant maar ik ga er geen kopen alleen voor het cb.

Dat badjasje hebben wij ook, vind het zo een leuk ding!! Gebruik het hier nog niet..
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  duckie wo 10 aug 2011 - 3:16

mag ik vragen waar jullie die van de rabo bij hebben gekregen? angel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Mikki wo 10 aug 2011 - 3:31

Ik gebruik het badjasje voornamelijk op het cb, en als ze ziek is om even lekker op te warmen.
In het zwembad gebruik ik voor beide meiden een poncho.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Mel wo 10 aug 2011 - 3:32

duckie schreef:mag ik vragen waar jullie die van de rabo bij hebben gekregen? angel

Jazeker!
Bij de regenboogrekening.
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 3:33

Zo'n poncho heb ik ook voor mijn dochter, bij Zeeman gekocht voor heel weinig. Ik vind dat ook een ideaal ding voor na het zwemmen. En ook handig voor als ze hier in de tuin in het zwembadje is geweest.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  duckie wo 10 aug 2011 - 3:33

oke, die hebben wij ook geopend voor onze dochter maar toen hebben we een spaarpot en knuffel en tasje gekregen met het ikke boek
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  LMCurious wo 10 aug 2011 - 3:39

ik vind een badjasje juist ideaal. Ik gebruik hem op het cb, in het zwembad, maar ook thuis regelmatig. In de zomer slaapt Joris in zijn ondergoed (vind pyama te warm) en dan vind ik het s morgens wel lekker voor hem bij het ontbijt. Na het ontbijt kleed ik hem soms pas aan, en dan is hij wel lekker warm beneden. Dit is dan vooral in het weekend als we rustig aan kunnen doen en in vakanties enzo. Maar zo'n poncho geval zou ik ook doen als je verder geen badjasje gebruikt. Is een stuk goedkoper.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  sheila123 wo 10 aug 2011 - 6:21

Liadan schreef:Ik heb 1 badjasje van mijn dochter en die wordt alleen op het CB gebruikt, zonde van ons geld dus. Als we gaan zwemmen dan gebruik ik gewoon een badhanddoek.
+1
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Coco wo 10 aug 2011 - 7:56

Ik vind hem pas handig sinds ze kunnen staan/lopen, daarvoor gebruikte ik ze niet.
Nu dagelijks, als ze onder de douche vandaan komen krijgen ze direct een badjasje aan en daarna droog ik ze rustig af waar ze nog niet droog zijn. Vind het trouwens ook echt superschattig als ze rondlopen in hun badjas met blote pootjes eronder. I love you
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Susan wo 10 aug 2011 - 8:22

Hier worden ze ook bijna niet gebruikt. In het zwembad en op het strand gebruiken we van die badstoffen capes, thuis gewoon een handdoek en daarna krijgen ze hun pyjama of kleren aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Teddyaapje wo 10 aug 2011 - 8:27

duckie schreef:oke, die hebben wij ook geopend voor onze dochter maar toen hebben we een spaarpot en knuffel en tasje gekregen met het ikke boek

Bale dat je die niet gekregen hebt.

Wij hebben geen regenboogrekening maar wel eentje bij de rabobank. Een vriend van ons werkt daar en wij hebben daarom toch die cadeau's gekregen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Dolphinne wo 10 aug 2011 - 22:17

Ik heb 2 keer een badjasje gehad (gekregen van anderen), maar heb ze eigenlijk bijna nooit gebruikt.
De eerste wel een weekje toen we op vakantie waren op de camping. Dan kreeg hij zn badjas aan als we naar het zwembad gingen (scheelde weer uitkleden daar Wink).
De andere in een maat groter heb ik nooit gebruikt. In het zwembad heb ik een poncho en bij het cb had hij gewoon zijn ondergoed aan (hij wil dan toch spelen) en de kachel is in de wachtruimte flink opgestookt bij ons.

Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud