Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kofferlabels

+7
Xanna
ijsjemeisje
Paper Crown
Caramba
litllejoy
Champagne
ShallY
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Kofferlabels

Bericht  ShallY di 9 aug 2011 - 20:15

We hebben gisteren de reisbescheiden thuisgestuurd gekregen via de post maar nu zitten er geen kofferlabels bij. Ik heb op de website van Neckermann deze aangevraagd maar dit kan 2 weken duren. Dus als we ze nou niet optijd hebben (vliegen volgende week) waar kan ik er dan nog vinden? Zijn deze eventueel ook nog bij de Neckermann balie op schiphol te verkrijgen?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Champagne di 9 aug 2011 - 20:18

ShallY schreef:We hebben gisteren de reisbescheiden thuisgestuurd gekregen via de post maar nu zitten er geen kofferlabels bij. Ik heb op de website van Neckermann deze aangevraagd maar dit kan 2 weken duren. Dus als we ze nou niet optijd hebben (vliegen volgende week) waar kan ik er dan nog vinden? Zijn deze eventueel ook nog bij de Neckermann balie op schiphol te verkrijgen?
Wat voor labels bedoel je? Bij het inchecken doen ze er een label om.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  litllejoy di 9 aug 2011 - 20:52

Doe iets herkenbaars om je koffer (kofferband) of plak er zelf een sticker op.
Eerlijk gezegd gebruik ik inderdaad nooit iets want op de stickers van de vliegmaatschappij die ze aan je koffer/ rugzakl bevestigen, staat ook je naam.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  ShallY di 9 aug 2011 - 21:10

Die je meestal bij je tickets krijg, waar je je naam, adres en locatie van de vakantiebestemming kunt invullen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Champagne di 9 aug 2011 - 21:33

ShallY schreef:Die je meestal bij je tickets krijg, waar je je naam, adres en locatie van de vakantiebestemming kunt invullen.
Oh die heb ik nog nooit gehad, boek tickets altijd online. Wanneer je incheckt doen ze er een label met naam en vlucht op.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Caramba di 9 aug 2011 - 21:40

En als je je koffer kwijtraakt, denk aan als je naar hotel gaat of weer naar huis, dan weten ze niet waar ze jou koffer heen moeten zenden Wink Want die gegevens staan niet op dat lint bij incheckbalie.

Volgens mij kun je die nog wel bij de balie van Neckermann op schiphol halen hoor Shally.
En anders reisbureau? Die hebben ze vast ook wel.
Volgens mij hebben ze naamlabels ook wel in tassenwinkels.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 21:44

Bij de ANWB verkopen ze ze ook, volgens mij. Ik doe ook altijd een papier in de koffer met daarop adres ed, voor het geval het label losraakt. Het lint van het inchecken vind ik idd niet voldoende, daar staat alleen info voor het vliegveld op en niets van jou zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 21:47

Je kunt ze sowieso op het vliegveld halen bij je reisorganisatie. Maar je hebt ook gewoon labels die stevig(er) zijn te koop bij winkels zoals de ANWB.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Paper Crown di 9 aug 2011 - 22:04

_Leaf_ schreef:Bij de ANWB verkopen ze ze ook, volgens mij. Ik doe ook altijd een papier in de koffer met daarop adres ed, voor het geval het label losraakt. Het lint van het inchecken vind ik idd niet voldoende, daar staat alleen info voor het vliegveld op en niets van jou zelf.

Wel! Je naam staat er gewoon op, smile heb ik gezien zondag. Je krijgt ook tegenwoordig baggage bonnetjes.. daar staat een code op, die overeen komt met 't nummer op jouw koffer. Jij gaat met het nummertje naar de vermiste kofferbalie, zij voeren die in.. en ergens anders worden de labels van je koffer gescant en dan hebben ze een match.. tada, je koffer terecht!

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 22:06

Je kunt ook kofferlabels bij bv Action of Blokker halen.
Dan stop je zelf een briefje achter het venster met je naam, het hotel en je vluchtnummer.

Nooit je eigen adres in elk geval!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Caramba di 9 aug 2011 - 22:41

2CKC2 schreef:
_Leaf_ schreef:Bij de ANWB verkopen ze ze ook, volgens mij. Ik doe ook altijd een papier in de koffer met daarop adres ed, voor het geval het label losraakt. Het lint van het inchecken vind ik idd niet voldoende, daar staat alleen info voor het vliegveld op en niets van jou zelf.


Wel! Je naam staat er gewoon op, smile heb ik gezien zondag. Je krijgt ook tegenwoordig baggage bonnetjes.. daar staat een code op, die overeen komt met 't nummer op jouw koffer. Jij gaat met het nummertje naar de vermiste kofferbalie, zij voeren die in.. en ergens anders worden de labels van je koffer gescant en dan hebben ze een match.. tada, je koffer terecht!


Je naam staat er idd wel op, maar voor de rest vind ik het onvoldoende. Van die bonnetjes wist ik dan weer niet, vind kofferlabels waar je je naam op kunt zetten dan handiger.
Een papier in de koffer doe ik dan weer niet, straks kijken ze niet in de koffer en dan?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:47

Shally, je kan ze ook bij Blokker ed kopen voor je naam + adres, want hotelnaam is dan niet slim aangezien je denk ik ieder jaar ergens anders heen gaat. Die dingen kosten niks.

Ik vind dat erg lang om er 2 wkn op te moeten wachten voor die labels. Ze kunnen het toch opsturen en de volgende dag heb je ze.

Vraag het anders of ze ze kunnen mailen zodat je ze kan uitprinten.

Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:51

_Leaf_ schreef:Bij de ANWB verkopen ze ze ook, volgens mij. Ik doe ook altijd een papier in de koffer met daarop adres ed, voor het geval het label losraakt. Het lint van het inchecken vind ik idd niet voldoende, daar staat alleen info voor het vliegveld op en niets van jou zelf.

Wat heeft dat voor nut om het in je koffer te doen? Als het label kwijt raakt kunnen ze toch niet in je koffer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:51

Sassa schreef:Je kunt ook kofferlabels bij bv Action of Blokker halen.
Dan stop je zelf een briefje achter het venster met je naam, het hotel en je vluchtnummer.

Nooit je eigen adres in elk geval!!

Adres doe ik wel, maar draai ze altijd om als we in de rij staan om in te checken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:53

Caribbeanlover schreef:Shally, je kan ze ook bij Blokker ed kopen voor je naam + adres, want hotelnaam is dan niet slim aangezien je denk ik ieder jaar ergens anders heen gaat. Die dingen kosten niks.

Ik vind dat erg lang om er 2 wkn op te moeten wachten voor die labels. Ze kunnen het toch opsturen en de volgende dag heb je ze.

Vraag het anders of ze ze kunnen mailen zodat je ze kan uitprinten.

Succes!

Maar je kunt er gewoon zelf een papiertje achter schuiven.
Je moet NOOIT je adres op een kofferlabel schrijven.
Lekker handig voor mensen die je huis leeg willen halen.

Gewoon je naam, je hotel gegevens en je vluchtnummer opschrijven.
Het jaar daarop kun je dat papiertje weggooien en schuif je er een nieuw achter.

@ CBL: Ja, dat kan ook. Maar je koffers zijn ook erg lang zonder je eigen toezicht.
Dus dat risico zou ik niet lopen.
Mochten je koffers zoekraken, is je adres via de reisorganisatie ook terug te zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Caramba wo 10 aug 2011 - 7:56

Ik schrijf ook altijd mijn adres gegeven op het kofferlabel, en zorg ervoor dat mijn gegevens niet leesbaar zijn voor anderen. Label met mijn gegevens wijzen dan naar de koffer en vliegmaatschappij, of wat dan ook is wel zichtbaar.

Je hebt trouwens ook van die labelhoesjes waar een lapje voorzit, zodat je gegevens sowieso niet leesbaar zijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  ShallY wo 10 aug 2011 - 8:08

Ik heb in de binnenkant van mijn koffer al een sticker zitten met mijn naam, adres en telefoonnummer mocht iemand er met mijn koffer vandoor gaan :P

Ik had het vorig jaar op schiphol, ik heb een groene koffer met een oranje band eromheem.
Wij stonden al een tijdje te wachten op de koffers, we waren echt 1 van de laatste. Op en duur had mijn vriend zijn koffer al en de mijne was er nog niet. Komt er ineens een groene koffer de band op, precies dezelfde als mij en die wordt zo door iemand eraf gepakt. Ik kreeg het warm joh, dacht echt dat is mijn koffer, en die oranje band is er gewoon afgegaan.
Dan had ik echt een probleem gehad want toen zat er nog geen sticker met adres en telefoonnummer erin.

Maar ik ga wel wat fixen om iets aan mijn koffer te doen, komt goed!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 11:29

Toevallig zag ik ze vandaag bij de Zeeman en er zit een lapje voor zodat men de gegevens niet kan lezen wat niet weg neemt, dat na het inchecken het wel gezien kan worden. Iig kan niemand die in dezelfde rij inchecked zien waar je woont en het dus ook niet doorgeven aan iemand die je huis vervolgens leeg gaat halen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  ijsjemeisje za 13 aug 2011 - 7:43

Ik heb altijd een kopie van mijn id bewijs in mijn koffer.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  ShallY zo 14 aug 2011 - 0:32

Thnx Carribeanlover, zal van de week even kijken bij de Zeeman.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 0:38

Geen dank hoor. Had je Neckermann nog gebeld of gemaild? Het is natuurlijk belachelijk dat je op zulke miezerige dingetjes 2 wkn moet wachten en volgens mij liegen ze dat ze barsten dat kan nooit zo lang duren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Xanna zo 14 aug 2011 - 5:05

Ik heb een foeilelijke maar wel opvallende roze kofferriem met cijferslot van de Hema. Aan die kofferriem zit een soort van bagagelabel die je onder de riem vouwt (snap je het nog Wink ). Ik vind het ideaal, en dat voor 6 euro.

Ik ben van mening dat die papieren kofferlabels met je eigen gegevens (van de reisorganisatie etc.) vrij gemakkelijk van het handvat losscheuren.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  marjoleinnn wo 24 aug 2011 - 3:56

Mijn kofferlabels zijn nog nooit van mijn koffer afgescheurd hoor, ik plak ze meestal aan elkaar (dat rondje waar je dat rechthoekje doorheen doet :P) met plakband. Ik gebruik ook gewoon de labels die je bij de vlieg of bus maatschappij krijgt.

Maar verder kan je inderdaad zoals al gezegd bij blokker, of op schiphol bij je maatschappij nog kofferlabels halen.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Flip Fluitketel wo 24 aug 2011 - 11:12

Bij Arke krjig je sinds 1 juni van dit jaar geen (papieren) kofferlabels meer. Zijn ook niet verkrijgen op Schiphol o.i.d.. Wij gaan binnenkort namelijk op vakantie en had ze niet bij de reisbescheiden en bj navraag gaven ze dit antwoord. Dus maar even kofferlabels kopen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Travelgurly wo 24 aug 2011 - 20:37

klopt bijna geen 1 organisatie gebruikt nog kofferlabels. Dit omdat ze geen enkele functie hebben dan een herkenningspunt voor jezelf. En dat er TE veel huizen werden leegghaald als mensen op vakantie zijn.
Niet om het een of andere maar ookal is het adres afgeschermd.....ook achter de schermen de mannen die je koffer van de band halen...gebeurd het dat ze een adres checken en doorgeven aan vrienden..... Evil or Very Mad

wijk adviseren klanten ook niet om een kofferlabel te gebruiken. En anders bij de xenos hema etc kan je ze kopen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kofferlabels Empty Re: Kofferlabels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum