Pastasauzen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pastasauzen
Welke pastasauzen maken jullie vaak?
Ik maak zelf vaak room- en tomatensaus, maar wil ook wel eens wat anders proberen.
Ik maak zelf vaak room- en tomatensaus, maar wil ook wel eens wat anders proberen.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Re: Pastasauzen
Half-om-halfgehakt
Serranoham
Bleekselderij
Winterpeen
Trostomaten
Uien
Flinke scheut rode wijn
Beetje rundvleesbouillon
Gedroogde tijm, rozemarijn en oregano
De groenten snijd ik dan allemaal heel klein. De saus laat ik minstens een uur inkoken, liefst zelfs langer. Ik vind deze saus echt helemaal fantastisch!
Serranoham
Bleekselderij
Winterpeen
Trostomaten
Uien
Flinke scheut rode wijn
Beetje rundvleesbouillon
Gedroogde tijm, rozemarijn en oregano
De groenten snijd ik dan allemaal heel klein. De saus laat ik minstens een uur inkoken, liefst zelfs langer. Ik vind deze saus echt helemaal fantastisch!
Gast- Gast
Bolognese saus
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ook altijd rode saus en heel zelden roomsaus
Rode pastasaus (rundergehakt of rundertartaar rul bakken, groente erbij, in stukjes gesneden tomaat erbij, pakje Heinz tomato fritto, kruiden (peper, teentjes knoflook, cayennepeper, pittige paprikapoeder, basilicum)
Kip met broccoli, roomkaas, pijnboompitten en parmazaansekaas
Rode pastasaus (rundergehakt of rundertartaar rul bakken, groente erbij, in stukjes gesneden tomaat erbij, pakje Heinz tomato fritto, kruiden (peper, teentjes knoflook, cayennepeper, pittige paprikapoeder, basilicum)
Kip met broccoli, roomkaas, pijnboompitten en parmazaansekaas
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik maak deze ook wel eens:
Ham en baconreepjes bakken. Hierbij (waneer deze goed zijn) gekookte broccoli en fijn gesneden tomaten toevoegen. Hierna boursain erbij en klaar is je pastasaus.
Ham en baconreepjes bakken. Hierbij (waneer deze goed zijn) gekookte broccoli en fijn gesneden tomaten toevoegen. Hierna boursain erbij en klaar is je pastasaus.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
\litllejoy schreef:Ik maak deze ook wel eens:
deze klinkt erg lekker
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: