VCH (intiempiercing)
+8
Chocoholic
Sweety
Beachgirl
ExpressoB
Toet
Rush
Carra
Roodtomaatje
12 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
VCH (intiempiercing)
Hey dames,
Geen idee of dat hij hier moet of bij Seks, maar ik plaats hem hier maar even.
Ik wil graag een VCH (verticale clithood) laten zetten, maar nu vroeg ik me af of er hier ook ervaringen zijn? Google levert natuurlijk veel op, klinkt allemaal behoorlijk positief.
Verder ben ik ook op zoek naar een goede shop in de omgeving van Oss/Den Bosch. Dus als jullie hier nog tips voor hebben? Ook kan ik niet zo goed vinden wat de gemiddelde prijs is voor deze piercing..
Thanks alvast!
Groetjes
Geen idee of dat hij hier moet of bij Seks, maar ik plaats hem hier maar even.
Ik wil graag een VCH (verticale clithood) laten zetten, maar nu vroeg ik me af of er hier ook ervaringen zijn? Google levert natuurlijk veel op, klinkt allemaal behoorlijk positief.
Verder ben ik ook op zoek naar een goede shop in de omgeving van Oss/Den Bosch. Dus als jullie hier nog tips voor hebben? Ook kan ik niet zo goed vinden wat de gemiddelde prijs is voor deze piercing..
Thanks alvast!
Groetjes
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Re: VCH (intiempiercing)
Iiieeeeeh, ik moet er niet aan denken!!
Maar goed, dat was niet de vraag..sorry, geen ervaring mee en geen tips.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Moet je Rush even vragen, die heeft er één (gehad) als ik het goed heb...
Gast- Gast
Carra schreef:Iiieeeeeh, ik moet er niet aan denken!!
Hahaha, ook mijn eerste gedachte.
Gast- Gast
Thanks! Ga ik haar even PM-enYouandi schreef:Moet je Rush even vragen, die heeft er één (gehad) als ik het goed heb...
Je hebt een PM terug. Gemiddelde prijs zal wel rond €60/€70 liggen ofzo? Ik heb 'm al 5 jaar, dus ik weet het zo niet :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik laat mijn piercings altijd zetten bij Cantik in Oss. Dat vind ik dus een goede shop. Wellicht heb je daar wat aan.
Zij is heel aardig en duidelijk, neemt echt de tijd voor je en geeft goede uitleg. Mocht je er heen gaan, laat je niet afschrikken, het zit midden in een woonwijk en als je er voor het eerst komt denk je echt: 'waar ben ik nu weer beland' maar ze hebben de schuur omgebouwd tot piercing/tattooshop en het is heel netjes en schoon.
Hij kost daar €75 euro, incl. verzorgingsproducten & siraad.
Nu klinkt het trouwens alsof ik helemaal onder de piercings zit, maar ik bedoelde meer ik en mijn omgeving, mijn zus/nicht/tante etc. gaan hier ook altijd heen.
Zij is heel aardig en duidelijk, neemt echt de tijd voor je en geeft goede uitleg. Mocht je er heen gaan, laat je niet afschrikken, het zit midden in een woonwijk en als je er voor het eerst komt denk je echt: 'waar ben ik nu weer beland' maar ze hebben de schuur omgebouwd tot piercing/tattooshop en het is heel netjes en schoon.
Hij kost daar €75 euro, incl. verzorgingsproducten & siraad.
Nu klinkt het trouwens alsof ik helemaal onder de piercings zit, maar ik bedoelde meer ik en mijn omgeving, mijn zus/nicht/tante etc. gaan hier ook altijd heen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Thanks Toetje! Met hen heb ik inderdaad al contact opgenomen, alleen krijg ze telefonisch niet te pakken!toetje_ schreef:Ik laat mijn piercings altijd zetten bij Cantik in Oss. Dat vind ik dus een goede shop. Wellicht heb je daar wat aan.
Hij kost daar €75 euro trouwens, incl verzorgingsproducten & siraad.
Ben er vanochtend (tijdens de openingstijden) even langs geweest, alleen kon geen deurbel vinden en het hek zat op slot..
Jij nog tips toevallig om ze te pakken te krijgen, aangezien ik mijn knoop echt heb doorgehakt nu haha
Ik bel ze altijd en heb eigenlijk nog nooit gehad dat ze niet opnamen. Normaal loop ik (door het hek dus) de achtertuin in en op het schuurtje zit een bel, die horen zij dan binnen afgaan. Misschien zijn ze op vakantie?
Toet- Lady Post-a-lot
Heb je beide telefoonnummers geprobeerd? (Er staan er twee op de website.)
Toet- Lady Post-a-lot
Hm oke. De tv stond wel aan dacht ik, dus lijkt me niet dat ze op vakantie zijn.toetje_ schreef:Ik bel ze altijd en heb eigenlijk nog nooit gehad dat ze niet opnamen. Normaal loop ik (door het hek dus) de achtertuin in en op het schuurtje zit een bel, die horen zij dan binnen afgaan. Misschien zijn ze op vakantie?
Probeer ik het vanavond gewoon nog een keer, thanks in ieder geval!
Beide telefoonnummers geprobeerd inderdaad, alleen eentje gaat niet eens over.. De andere wel maar wordt niet opgenomen.
Maar zo'n piercing he, is dat niet moeilijk om te zorgen dat die niet gaat ontsteken? en waar zetten ze die dan precies in?
Gast- Gast
Nee schijnt heel erg mee te vallen, omdat je lichaam zichzelf daar van nature erg schoon houdt! Qua genezing schijnen het ook de fijnste piercings te zijn, enkele weken maar. 2x daags met water afspoelen schijnt voldoende te zijn de eerste weken!Lize schreef:Maar zo'n piercing he, is dat niet moeilijk om te zorgen dat die niet gaat ontsteken? en waar zetten ze die dan precies in?
Hier staat heel veel (duidelijke) info: http://piercingbible.com/female-genital-piercings
Zoals je daar kunt zien wordt de piercing door het velletje boven te clitoris gepierct. Is op dit plaatje wel duidelijk te zien:
Ah oke! Ik heb altijd gedacht dat die door de clitoris heen ging.. beetje dom van mij. Vroeg me al af hoe dat moest...
Maar is het niet lastig met bv fietsen ofzo?
Gast- Gast
Die erdoorheen gaan zijn er volgens mij ook, maar daar pas ik voor! Lijkt me heeeeeeel erg pijnlijk..
Fietsen verschilt per persoon, nadat het genezen is hebben de meesten er geen last meer van in ieder geval!
Fietsen verschilt per persoon, nadat het genezen is hebben de meesten er geen last meer van in ieder geval!
Roodtomaatje schreef:Die erdoorheen gaan zijn er volgens mij ook, maar daar pas ik voor! Lijkt me heeeeeeel erg pijnlijk..
Lijkt mij ook erg pijnlijk!!
Die andere lijkt me juist helemaal niet pijnlijk. Als dat velletje maar groot genoeg is, want sommige vrouwen hebben maar een heel klein 'afdakje' over de clitoris.
Gast- Gast
Ja idd! Dat staat ook allemaal heel erg duidelijk beschreven op die website in een van mijn vorige posts.Youandi schreef:Roodtomaatje schreef:Die erdoorheen gaan zijn er volgens mij ook, maar daar pas ik voor! Lijkt me heeeeeeel erg pijnlijk..
Lijkt mij ook erg pijnlijk!!
Die andere lijkt me juist helemaal niet pijnlijk. Als dat velletje maar groot genoeg is, want sommige vrouwen hebben maar een heel klein 'afdakje' over de clitoris.
Qua pijn schijnt het echt alleen het prikje van de naald te zijn, en meer niet. Dus dat moet te doen zijn! Zo gevoelig is die huid niet..
Het schijnt te vergelijken zijn met het piercen van je oren, dus dan kan geen hele erge marteling zijn haha!
Het kan wel door de clitoris heen, maar dat mag officieel niet in NL.Lize schreef:Ah oke! Ik heb altijd gedacht dat die door de clitoris heen ging.. beetje dom van mij. Vroeg me al af hoe dat moest...
Je kan namelijk AL je gevoel dan kwijtraken of juist het tegenovergestelde, altijd gevoel krijgen.
Rush- Lady Post-a-lot
Wel eens verdoving in je schaamlip gehad? Hoezo niet gevoelig?Roodtomaatje schreef:Qua pijn schijnt het echt alleen het prikje van de naald te zijn, en meer niet. Dus dat moet te doen zijn! Zo gevoelig is die huid niet..Het schijnt te vergelijken zijn met het piercen van je oren, dus dan kan geen hele erge marteling zijn haha!
Maar het is idd maar een inieminie prikje.
Rush- Lady Post-a-lot
Nope nog nooit gehad (gelukkig)! We gaan het vanzelf meemaken haha, mijn knoop is in ieder geval doorgehakt. Nu nog een shop vinden waar ik me goed bij voel!Rush schreef:Wel eens verdoving in je schaamlip gehad? Hoezo niet gevoelig?Roodtomaatje schreef:Qua pijn schijnt het echt alleen het prikje van de naald te zijn, en meer niet. Dus dat moet te doen zijn! Zo gevoelig is die huid niet..Het schijnt te vergelijken zijn met het piercen van je oren, dus dan kan geen hele erge marteling zijn haha!
Maar het is idd maar een inieminie prikje.
Nou spannend hoor haha. Hij kan ook uitgroeien he, heeft ook een meid gehad.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja dat las ik ook ergens op internet, mja dat is een kwestie van pech hebben denk ik..ExpressoB schreef:Nou spannend hoor haha. Hij kan ook uitgroeien he, heeft ook een meid gehad.
Ik hou hem gewoon goed in de gaten, thanks voor het melden in ieder geval!
Het piercen van je oren (en dan bedoel ik het kraakbeen) is volgens mij echt wel pijnlijker hoor!
Zit wel een verschil in hard kraakbeen en een dun velletje.
Zit wel een verschil in hard kraakbeen en een dun velletje.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: