Dekbedovertreksets
+5
girli
Jeanette
nijntje4
Lady4
Gigi_
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dekbedovertreksets
Waar kopen jullie die? Wij hebben een lime groene (met witte) slaapkamer!
Nu mis ik iets van kleur, heb 2 dekbedovertreksets; 1x limegroen van de hema en nog een limegroen met witte streep, andere kant blauw met wit (ook hema)...
Maar aangezien we binnenkort wat meer kleur gaan toevoegen op de slaapkamer, ik denk aan roze of paars (1x van die 2 kleuren komt er dus bij) wil ik dus ook nieuwe dekbedovertreksets halen (niet te duur)...
Waar hebben ze nou echt LEUKE met bovenstaande kleurtjes?
Nu mis ik iets van kleur, heb 2 dekbedovertreksets; 1x limegroen van de hema en nog een limegroen met witte streep, andere kant blauw met wit (ook hema)...
Maar aangezien we binnenkort wat meer kleur gaan toevoegen op de slaapkamer, ik denk aan roze of paars (1x van die 2 kleuren komt er dus bij) wil ik dus ook nieuwe dekbedovertreksets halen (niet te duur)...
Gast- Gast
Re: Dekbedovertreksets
Bij v&d hebben ze er veel!
Vind ze alleen altijd zo duur..
Vind ze alleen altijd zo duur..
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb een tijdje geleden een hele mooie gekocht bij Blokker. Niet in jou kleuren overigens en ik denk dat het daar meer een toevalstreffer was. Ikea heeft leuke dingen en anders kom je inderdaad toch op winkels als Hema, V&D etc uit. Je zou ook eens op www.esprit.nl kunnen kijken, maar die zijn wel wat duurder denk ik.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zag afgelopen vrijdag een leuke op de braderie waar ik was! Dus wie weet ga ik daar as. vrijdag even kijken!
We hebben namelijk 140x200 (2x)....bij ikea word het um dan toch al niet!
We hebben namelijk 140x200 (2x)....bij ikea word het um dan toch al niet!
Gast- Gast
Ikea, V&D, de markt en een winkeltje hier in de buurt. Die laatste is echt extreem duur, maar heeft de mooiste en fijnste stoffen ik ben echt verslaafd aan dekbedovertrekken en heb 't liefst van die stoffen met satijn en doorheen ,die zijn zoo zacht
Gast- Gast
Kwantum ben ik laatst leuk geslaagd! Ook niet zo duur
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ík heb er 2 van Van Dijck en eentje van de markt. Alledrie van prima kwaliteit en ze zijn erg leuk en passen bij de rest van de slaapkamer. Wij hebben een antraciet kleurige muur en zilveren accesoires. We hebben een grijs/wit, grijs/wit/lime groen en een wit/roze/paarse dekbedovertrek. Die van Van Dijck zijn best prijzig (rond de 85 euro) maar wel erg mooi !
Gast- Gast
Op de markt. Hier staat altijd een man met mooie en van goede kwaliteit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er 2 bij de h&m gekocht online. Hele mooie kwaliteit, ook na het wassen.
Gast- Gast
Die limegroene van de hema hebben ze ook in het paars.Anniej_S schreef:Waar kopen jullie die? Wij hebben een lime groene (met witte) slaapkamer!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Die limegroene van de hema hebben ze ook in het paars.Anniej_S schreef:Waar kopen jullie die? Wij hebben een lime groene (met witte) slaapkamer!
Klopt en ook in het roze, maar dat vind ik iets te eentonig
Gast- Gast
Ik heb laatst bij de zeeman één (paarse) set gekocht. Goed kwaliteit en ze hebben erg leuke ertussen.. Ik heb de grootste maat en ik heb er 20 euro ervoor betaald.
Ikea! Heel veel keus en erg goedkoop. Ik heb een tijdje terug een hele leuke gehaald en was iets van € 13 kwijt voor een lits jumeaux-set.
Gast- Gast
De Blokker heeft ook leuke dekbedden en zijn niet duur en best goede kwaliteit. Verder vind ik ze van de Ikea ook altijd lekker vrolijk.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Maar hebben jullie dan geen problemen met de ikea dekbedovertrekken, aangezien die 150x200 zijn? of hebben jullie ook dekbedden van ikea? Bij mij past het dus echt niet want ik heb een dekbed van 140x220, dus ikea is te breed en te kort. Jammer want ze hebben super leuke kleurtjes.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Maar hebben jullie dan geen problemen met de ikea dekbedovertrekken, aangezien die 150x200 zijn? of hebben jullie ook dekbedden van ikea? Bij mij past het dus echt niet want ik heb een dekbed van 140x220, dus ikea is te breed en te kort. Jammer want ze hebben super leuke kleurtjes.
+1; wij hebben ze van de hema en het past echt niet die van Ikea dr om!
Gast- Gast
Ik heb ook 2 sets van Zeeman en Wibra, maar ben echt niet tevreden over de kwaliteit.. (Wat gezien de prijs ook wel te verwachten is.) Na een aantal keer wassen worden ze toch wat minder mooi hoor. Ik heb nu laatst wat duurder beddengoed gekocht van Leenbakker, en ik merk echt het verschil. Veel zwaardere en beter kwaliteit. Voelt ook veel lekkerder aan.
Ik zou dus Leenbakker aanraden, niet te duur en veel keus.
Ik zou dus Leenbakker aanraden, niet te duur en veel keus.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: