Decoratietopic
+22
Mida4you
Tiana
Moonlight
Niekske
Sweety
Bliss
SoGood
vlindertje
Kaboutertje
banjer49
Zwerver
Monte
M_as
Error
Flippin' Bitch
GeKKiE
Happinaz
Niki
Flower_L
love
smurfie
Lavendel
26 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Decoratietopic
Plaats hier al je decoratie ideeen (zoals die leuke takken met accessoires):
Een paar voorbeeldjes (niet van mezelf maar goed gejat):
Een paar voorbeeldjes (niet van mezelf maar goed gejat):
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Decoratietopic
ik ga dit topic volgen, ga volgende maand verhuizen en ben nog op zoek naar wat leuke decoraties. Heb al een tak die nog wit gespoten moet worden en dan kan ik hem aankleden en ophangen.
De kleuren in de woonkamer worden een beetje natuurlijk, ga één muur bruin schilderen en de rest creme wit.
De kleuren in de woonkamer worden een beetje natuurlijk, ga één muur bruin schilderen en de rest creme wit.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga dit topic in de gaten houden,
erg leuke dingen staan erin
erg leuke dingen staan erin
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Dat plaatje met dat kledingrek is leuk.
Ik zat eraan te denken om later (als ik groot ben en mijn eigen huis heb) mooie fashionachtige zwartwit foto's (zoals mijn avatar) op een kledingkast met panelen te maken (Dus elke deur een andere foto).
Ik zat eraan te denken om later (als ik groot ben en mijn eigen huis heb) mooie fashionachtige zwartwit foto's (zoals mijn avatar) op een kledingkast met panelen te maken (Dus elke deur een andere foto).
Lavendel- Ratel
Ben met paar projectjes bezig, waaronder onderstaand voor onze slaapkamer. Weet nog niet zo goed waar ik de tak bij ons neer kan hangen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
ook heel gaaf:
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:ook heel gaaf:
Waar zijn zulke dingen te koop?
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Flower_L schreef:Ben met paar projectjes bezig, waaronder onderstaand voor onze slaapkamer. Weet nog niet zo goed waar ik de tak bij ons neer kan hangen.
Dit is ook leuk! ook leuks als kapstok in de gang..
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Dat plaatje met dat kledingrek is leuk.
Ik heb ook kledingrekken in mijn 'kledingkamer' maar ik wil het nog meer Fashionachtig maken.. Dus ben ook opzoek naar inspiratie.. Heb deze afbeeldingen nog gevonden
Heel erg gaaf.. Dit ga ik denk ik op onze grote inbouwkast doen.. Die deuren zijn zo saai.. En dit vind ik echt geweldig!
Dit zijn ook mooie rekjes.. Volgens mij van de ikea. (wel grappig zij heeft haar zwarte spullen op dit rekje...)
Deze rekjes heb ik trouwens.. (wat je daar rechts ziet) - goedkoop van de ikea (En haar witte spullen op dit rekje)
Van alles wat - inspiratie
Mijn droomramen
Dressoir met schilderijen/foto's erop
Gast- Gast
Heel leuk dat eerste plaatje. Alleen dan wilde ik iets grotere foto's doen dat het wat minder druk lijkt. En een kleding rek vind ik ook erg leuk.
Een paspop als decoratie vind ik ook leuk. Zowel in de slaapkamer als gewoon in de woonkamer met een stylish outfit (Die charmanter is dan dit jurkje dus ).
Een paspop als decoratie vind ik ook leuk. Zowel in de slaapkamer als gewoon in de woonkamer met een stylish outfit (Die charmanter is dan dit jurkje dus ).
Lavendel- Ratel
Ik twijfel de laatste tijd heel erg of ik mijn bureau zal houden of dat ik er voor in de plaats een eettafel zal nemen...
Leuk topic! Vind vooral dat bureau hier boven (Work Hard) erg leuk! Die open rekken zijn leuk maar wel rommelig en bovendien best stoffig. Ik ben ook geen fan van al die foto's op die kast. Vind het te druk. Maar het ziet er op de foto wel leuk uit (ik zou er dus alleen zelf niet voor kiezen).
Leuk topic! Vind vooral dat bureau hier boven (Work Hard) erg leuk! Die open rekken zijn leuk maar wel rommelig en bovendien best stoffig. Ik ben ook geen fan van al die foto's op die kast. Vind het te druk. Maar het ziet er op de foto wel leuk uit (ik zou er dus alleen zelf niet voor kiezen).
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik twijfel de laatste tijd heel erg of ik mijn bureau zal houden of dat ik er voor in de plaats een eettafel zal nemen...
Niet dat ik weet hoe je bureau er nu uitziet, maar over het algemeen vind ik eettafels toch wel veel sfeervoller.
Lavendel- Ratel
Is ook zo. Ik heb een erg groot bureau wat haast wel het middelpunt van de huiskamer is. Punt is alleen dat ik dingen aan het opzetten ben en achter een bureau werken is toch wel prettig. Maar ik heb nu ook een klein bureautje in de slaapkamer dus mss dat ik dan daaraan kan werken. Of aan de eettafel. Ah, ik moet er nog maar eens goed over nadenken, wil zo veel veranderen in huis .
Gast- Gast
Wat een leuke ideeen hier.... Ik vind het ook geweldig al die accessoires en zo. Ik haal altijd ideeen uit 101 woonideeen en zulke tijdschriften/websites. Ik woon in een studio, maar heb allerlei accessoires van takken en andere natuurlijke spullen die ik daarvandaan heb gehaald..
Vind het sowieso heel leuk om veel foto's in huis te hebben.
Vind het sowieso heel leuk om veel foto's in huis te hebben.
@ Zusje: Ik zou er een eettafel neerzetten! Maar als je echt je bureau nodig hebt voor je project is het misschien niet zo handig.
Maar misschien werkt het wel door te werken aan de eettafel en je spullen te stallen op je bureau in de slaapkamer?
Maar misschien werkt het wel door te werken aan de eettafel en je spullen te stallen op je bureau in de slaapkamer?
Gast- Gast
Als je een fijne hoogte eettafel en goede stoelen hebt maakt het natuurlijk niet uit of je aan een bureau werkt of aan een tafel. Ik zou dan alleen zorgen dat je goede opbergruimte hebt voor je werkspullen want het is ook niet fijn als je eettafel propvol ligt altijd.
Lavendel- Ratel
Ja dat zou idd ook kunnen Sproet. Zeker nu ik een laptop heb, scheelt ook weer ruimte want die kun je wegnemen natuurlijk... Ja, ik denk dat ik een eettafel wel leuker vind. Dan alleen nog kiezen welke kleur want uiteindelijk wil ik toch ook dat dressoir weg en een andere bank. Eigenlijk alles dus maar als eerste dat bureau weg. Kleur kiezen is lastig. Donkerbruin vind ik erg mooi maar dat witte ook wel... Maar wit is eigenlijk mooi als je een heel donkere vloer hebt en om dat nou te veranderen .
Gast- Gast
Als je echt niet kunt kiezen zou ik een mooie (donkere) houten tafel nemen die je als je de kleur zat bent in elke gewenste kleur kunt schilderen! En dan een paar mooie houten stoelen erbij met leuke kussentjes.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Als je een fijne hoogte eettafel en goede stoelen hebt maakt het natuurlijk niet uit of je aan een bureau werkt of aan een tafel. Ik zou dan alleen zorgen dat je goede opbergruimte hebt voor je werkspullen want het is ook niet fijn als je eettafel propvol ligt altijd.
Ruimte voor het opbergen heb ik idd. Bureau is echter altijd rommelig dus wellicht werkt het beter met een eettafel. Daar horen tenslotte geen pennen enzo op te liggen. En geen post, geen printer etc etc.
Gast- Gast
Zusje schreef:Lavendel schreef:Als je een fijne hoogte eettafel en goede stoelen hebt maakt het natuurlijk niet uit of je aan een bureau werkt of aan een tafel. Ik zou dan alleen zorgen dat je goede opbergruimte hebt voor je werkspullen want het is ook niet fijn als je eettafel propvol ligt altijd.
Ruimte voor het opbergen heb ik idd. Bureau is echter altijd rommelig dus wellicht werkt het beter met een eettafel. Daar horen tenslotte geen pennen enzo op te liggen. En geen post, geen printer etc etc.
Nee precies, ik werk zelf ook aan een eettafel en ruim elke avond mijn spullen op. Dan heb ik gelijk alles weer gesorteerd en kan ik de volgende ochtend weer opgeruimd beginnen. Ik vind dat heel prettig werken!
Lavendel- Ratel
smurfie schreef:Flower_L schreef:ook heel gaaf:
Hier (onder andere....)!
http://www.nonplusultra.nl
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:smurfie schreef:Flower_L schreef:ook heel gaaf:
Hier (onder andere....)!
http://www.nonplusultra.nl
Bovenste heb ik ook bij Expo gezien!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
De afbeeldingen op de kast gaat het niet helemaal worden. Mijn vriend vond het ook te druk .. Ik mag het wel uitproberen op de 2 voorste deuren van de 5 deuren in totaal.
Ik ga nog even wat leuke inspiratie afbeeldingen zoeken
@ Zusje, ik wil zelf ook een nieuw eethoekje.. Die van ons nu is zo massaal en we zitten er nooit. Jammer genoeg hebben we een computer en het bureau dus echt nodig, al kan dat ook wel eens vernieuwd worden ..
Maargoed, gewoon even wat inspiratie. Vind zelf niet alles even leuk maar wie weet iemand anders wel.
Ik ga nog even wat leuke inspiratie afbeeldingen zoeken
@ Zusje, ik wil zelf ook een nieuw eethoekje.. Die van ons nu is zo massaal en we zitten er nooit. Jammer genoeg hebben we een computer en het bureau dus echt nodig, al kan dat ook wel eens vernieuwd worden ..
Maargoed, gewoon even wat inspiratie. Vind zelf niet alles even leuk maar wie weet iemand anders wel.
Gast- Gast
Hè, wat een geweldig topic dit. Ik heb ook een inspiratie mapje op de computer staan, vooral met interieurideeen, maar ook kapsels, sieraden en dergelijke. Weet alleen niet meer waar de foto's vandaan komen, dus kan ze niet plaatsen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: