ORS
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
ORS
In de beschrijving staat ieder uur 10ml per kg lichaamsgewicht. En dan elke 2-4 minuten toedienen. Als ik het dus goed begrijp moet ik bij mijn dochtertje van 8,5 kg 85 ml in het uur toedienen. En dan elke 4 min 10ml. Dan ben ik dus na 34 minuten klaar.
En dan begin je weer op het hele uur en dat 4-6 uur lang tot de rehydratie is bereikt?
Of doen jullie het anders?
En dan begin je weer op het hele uur en dat 4-6 uur lang tot de rehydratie is bereikt?
Of doen jullie het anders?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: ORS
ik heb het 1x bij Joris gebruikt. Maar toen hebben we het niet in een uur elke paar minuutjes gegeven hoor. Hij was toen pas een kilo of 4 denk ik, dus hij mocht ook nog niet veel hebben, maar ik geloof dat we hem 50 ml per voeding zeg maar aanboden. We keken dan gewoon wat hij zelf opdronk. Vaak de helft denk ik, dus zo'n 20 ml, en dan werd hij gewoon na een uurtje of 2 weer wakker, en dan kreeg hij weer een beetje. Hij kreeg dan over de dag verspreid trouwens steeds wat. Dus niet in 4-6 uur, maar gewoon 24 uur lang steeds weer een beetje. Tussendoor wat melk(niet veel).
Maar lees inderdaad in de gebruiksaanwijzing dat er wel aangeraden word steeds minimaal te geven.
Maar lees inderdaad in de gebruiksaanwijzing dat er wel aangeraden word steeds minimaal te geven.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Wij maakte zo'n zakje met de juiste hoeveelheid melk/sap o.i.d. aan.
En dat kon ze zelf drinken in haar eigen tempo.
We waren blij als ze uberhaupt wat dronk, haar dwingen om te drinken draaide uit op 1 groot drama dus dat schoot ook niet op.
Dan dronk ze helemaal niets.
En dat kon ze zelf drinken in haar eigen tempo.
We waren blij als ze uberhaupt wat dronk, haar dwingen om te drinken draaide uit op 1 groot drama dus dat schoot ook niet op.
Dan dronk ze helemaal niets.
Gast- Gast
Ik weet niet of je bv geeft, maar zo ja, dan hoef je geen ORS te gebruiken. Zoiets heb ik gelezen toen ik wat anders aan het zoeken was.
Ik wil het wel even voor je opzoeken?
Ik wil het wel even voor je opzoeken?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef geen bv meer.
Maar ik heb het gedaan zoals ik dacht dat het moest en nu kijken of het heeft geholpen.
Maar ik heb het gedaan zoals ik dacht dat het moest en nu kijken of het heeft geholpen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ok, nou beterschap in ieder geval!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: