Zaterdagavond zonder plannen...
+7
Sarah1985
Niki
Carra
Ambivalence
Elsje
silly-one
BJA
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Zaterdagavond zonder plannen...
Zijn er meer mensen vanavond die (nog) geen plannen hebben?
Ik ben in bed gekropen en heb geen plannen dus ik weet nog niet zo goed
of ik er wel uit wil komen haha .
Toch twijfel ik... Een zaterdagavond in bed doorbrengen is ook weer niet echt mijn ding .
Ik ben in bed gekropen en heb geen plannen dus ik weet nog niet zo goed
of ik er wel uit wil komen haha .
Toch twijfel ik... Een zaterdagavond in bed doorbrengen is ook weer niet echt mijn ding .
Gast- Gast
Re: Zaterdagavond zonder plannen...
Ik heb ook geen plannen, moet wel leren, maar om nu in bed te gaan liggen om deze tijd gaat mij te ver.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
BJA schreef:Ik heb ook geen plannen, moet wel leren, maar om nu in bed te gaan liggen om deze tijd gaat mij te ver.
Ik doe dat de laatste tijd wel vaker... Niet dat ik dan gelijk ga slapen maar dan ben ik meer ultiem lui...
Gast- Gast
Och dalijk lekker kopje thee erbij, heerlijk!
Wij krijgen dalijk even bezoek en dan daarna lekker niksen.
Wij krijgen dalijk even bezoek en dan daarna lekker niksen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb wel plannen -> een to do list
Die zijn echt verboden hier op zaterdagavond.
Gast- Gast
Mijn plan is vroeg mijn bed in duiken. Vannacht was het half 4 en ik moest wel om 8 uur gaan poetsen in het ziekenhuis LOL. En morgen weer dus even beetje bijslapen denk ik zo maar haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:BJA schreef:Ik heb ook geen plannen, moet wel leren, maar om nu in bed te gaan liggen om deze tijd gaat mij te ver.
Ik doe dat de laatste tijd wel vaker... Niet dat ik dan gelijk ga slapen maar dan ben ik meer ultiem lui...
Doe ik ook hoor, ik vind het heelrijk om soms vanaf ene uur of 8 al in bed te liggen. Laptop mee, telefoon mee, tv of filmpje aan, of een boek mee, héérlijk.
Morgen ga ik mijn bed verschonen en m'n hele slaapkamer doorluchten, kijk er nu al naar uit, denk dat ik morgenavond weer vroeg erin lig
Gast- Gast
Haha Maple, ik ben dus niet de enige . Al kijk ik geen tv verder, heb al helemaal geen TV in de slaapkamer dus. Maar laptop, wat lekkers, telefoon en prima idd. Op een zaterdagavond voelt het toch een beetje gek. Ik word er meer onrustig van dan dat ik ontspan geloof ik .
Silly, ik kom ook weinig te kort hoor. Gister pas om half 4 gaan slapen. Ik vraag me eigenlijk af hoe ik dat voor elkaar heb gekregen aangezien ik de nachtbus van 2 uur had . Te lang liggen smsen geloof ik .
Silly, ik kom ook weinig te kort hoor. Gister pas om half 4 gaan slapen. Ik vraag me eigenlijk af hoe ik dat voor elkaar heb gekregen aangezien ik de nachtbus van 2 uur had . Te lang liggen smsen geloof ik .
Gast- Gast
Zusje schreef:
Denk dat het het smssen is geweest dan haha. Ach soms heb je van die momenten en daar van genieten is vooral belangrijk. Het is alleen zo jammer dat mijn dag vandaag gewoon niks waard was haha.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
silly-one schreef:Zusje schreef:
Denk dat het het smssen is geweest dan haha. Ach soms heb je van die momenten en daar van genieten is vooral belangrijk. Het is alleen zo jammer dat mijn dag vandaag gewoon niks waard was haha.
Hahaha ja dat was het, heb het even gechecked . Wel een beetje fout, nou ja. Ik heb vandaag toch nog wel wat gedaan. Had mijn hele weekend gepland. Vrijdag op zaterdag zou ik naar iemand gaan en zondag op bezoek met mijn ouders bij mijn neef en uiteindelijk ging niks door haha. Geeft verder niet want ik heb gister een erg leuke avond gehad maar ik heb geen zin om de rest van het weekend te vullen met opruimen haha.
Gast- Gast
Sinds maanden heb ik een keer geen plannen op de zaterdagavond en ik vind het heerlijk. Had ze wel, maar heb m'n hele agenda leeggegooid voor dit wknd. Heel misschien straks alsnog even een drankje doen in de stad, maar eigenlijk vind ik dit ook wel heel fijn.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ohhw, nou voel ik me schuldig
Hoezo? Ik had sowieso geen plannen voor vanavond hoor . En ik heb mezelf gister boven verwachting vermaakt met een ander, sorry .
Gast- Gast
Haha boven verwachting nog wel
Ik ga vanavond ook niks doen, moet alleen naar de winkel en thuis nog wat opruimen/schoonmaken.
Ik ga vanavond ook niks doen, moet alleen naar de winkel en thuis nog wat opruimen/schoonmaken.
Gast- Gast
Eh ja, ik had denk ik een ander soort verwachting van de avond haha. Het is ook veel later geworden dan ik had verwacht.
Gast- Gast
Ik heb ook geen plannen. Ik ben brak van W.oodstock van gisteravond en ga niet nog een avond (ook mede door de extreme blubber ).
De boodschappen zijn binnen, het paard heeft zijn beweging gehad, het eten staat te pruttelen... ik zeg: een relax avond met een domme film/domme tv en chips!
De boodschappen zijn binnen, het paard heeft zijn beweging gehad, het eten staat te pruttelen... ik zeg: een relax avond met een domme film/domme tv en chips!
Gast- Gast
Wij hebben ook een keer geen plannen!
Straks lekker filmpje er in en verder niks.
Ook wel eens lekker:)
Straks lekker filmpje er in en verder niks.
Ook wel eens lekker:)
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb ook geen plannen, misschien ga ik ook wel vroeg mijn bed in.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Ik heb vandaag de halve dag al in bed doorgebracht, ben juist blij dat ik er weer uit ben. Ga straks lekker douchen, optutten, wijntje drinken en uit!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik moet straks nog even naar mijn werk wat dingen brengen en halen. Dus zal nog wel even blijven hangen gok ik zo....
Dat ga ik vanavond nog doen.
Dat ga ik vanavond nog doen.
Gast- Gast
Ik zit hier in m'n pyamabroek en shirtje, volgens mij betekent dat best wel definitief dat ik vanavond niks meer ga doen
Gast- Gast
Ik heb ook geen plannen... Zit al de hele dag binnen door het slechte weer. Maar ben mijn huis ook zo zat.. Hahahaa, ik denk dat ik ook zo maar ga douchen en mijn bed inkruip en lekker ouwehoeren op het net...
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: