welke smartphone
+7
SuperGrover
Arwyn
JustMeDaan
Toet
Spring
Tullow
piertje
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: welke smartphone
Chocolate Cookie schreef:Heb hem vandaag ook gekocht. Ben nu al 1 met dat ding, hahaChocolate Cookie schreef:Ik zit zelf op dit moment te overwegen of ik de Gio aan zal schaffen. Mijn vader heeft hem gisteren gekocht en hij kan zijn eigen telefoon al niet meer gebruiken. Want ik heb hem continu, haha! Hij is, voor zover ik hem al uitgeprobeerd heb, echt heel erg fijn!!
Duss... wij gaan ook whatsappen?
Gast- Gast
Yeah i will! Maar ik heb jou alleen niet gevondenMaple schreef:Chocolate Cookie schreef:Heb hem vandaag ook gekocht. Ben nu al 1 met dat ding, hahaChocolate Cookie schreef:Ik zit zelf op dit moment te overwegen of ik de Gio aan zal schaffen. Mijn vader heeft hem gisteren gekocht en hij kan zijn eigen telefoon al niet meer gebruiken. Want ik heb hem continu, haha! Hij is, voor zover ik hem al uitgeprobeerd heb, echt heel erg fijn!!
Duss... wij gaan ook whatsappen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Lize schreef:Kun je ook mensen 'zoeken' met whatsapp dan?
Nee, ik had CC d'r nummer al en als ze dan whatsapp heeft, staat ze automatisch tussen de favorieten.
Gast- Gast
Maple schreef:Lize schreef:Kun je ook mensen 'zoeken' met whatsapp dan?
Nee, ik had CC d'r nummer al en als ze dan whatsapp heeft, staat ze automatisch tussen de favorieten.
Oohh.. Blond!
Gast- Gast
Ik heb echt geen flauw idee wat een flash is, dus ik kan niet zeggen waar je dat voor nodig hebt. En 2 GB geheugen, of dat genoeg is, ligt aan wat je ermee gaat doen. Als je het gebruikt als mp3-speler en duizenden nummers erop wil zetten, of films erop downloaden, dan niet. Maar met gewoon wat nummers, foto's en apps, is het zeker genoeg. En het is uitbreidbaar met geheugen, je kunt zo'n kaartje erin doen, is ook niet zo duur (4 GB kaartje is hier 18 euro).wendygirl schreef:De samsung galaxy Gio lijkt me wel wat! Ik zie alleen dat ie 2 gb geheugen heeft en geen flash. Heb je flash nodig en zo ja, waarvoor? En is 2 gb geheugen genoeg voor een smartphone?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik hoef niet heel veel geheugen te hebben, want gebruik mn mobiel toch niet voor muziek. Ik denk nu dat ik een sim only abonnement neem, zonder internet. Dan koop ik los de samsung galaxy gio. Met WIFI kan ik namelijk bijna overal internetten en met een sim only abonnement ben ik maar 7,90 in de maand kwijt. Omdat de Gio niet zo duur is, kan ik 'm dus beter los erbij kopen. Iedereen bedankt voor jullie ervaringen/mening!
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Prepaid Smartphone, welke is aan te raden?
» Smartphone
» Ebook op smartphone?
» Kun jij nog zonder je Smartphone?
» Goedkope smartphone
» Smartphone
» Ebook op smartphone?
» Kun jij nog zonder je Smartphone?
» Goedkope smartphone
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: