Oude series en programma's
+3
Beachgirl
Ziva
Alias
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oude series en programma's
Welke series en/of programma's van vroeger vond jij leuk?
Ik vind de series Allo Allo, Are you being served, Fawlty towers, Schone schijn en The dukes of Hazard nog steeds leuk. En naar Baywatch, Beverly Hills 90210 en Full House (ik vond John Stamos zooo leuk) keek ik vroeger vaak
Wat betreft Nederlandse series: Vrouwenvleugel en Westenwind.
TV-shows: the honeymoon quiz en een ander spelprogramma waarvan ik me de naam niet herinner. Het was een spel waarbij sleutels of codes verdient moesten worden. In de finale stonden ze dan voor een soort garage met garagedeuren met een nummer er op. Achter die deur stond dan de prijs die ze uiteindelijk wonnen. Weet iemand welke ik bedoel?
Ik vind de series Allo Allo, Are you being served, Fawlty towers, Schone schijn en The dukes of Hazard nog steeds leuk. En naar Baywatch, Beverly Hills 90210 en Full House (ik vond John Stamos zooo leuk) keek ik vroeger vaak
TV-shows: the honeymoon quiz en een ander spelprogramma waarvan ik me de naam niet herinner. Het was een spel waarbij sleutels of codes verdient moesten worden. In de finale stonden ze dan voor een soort garage met garagedeuren met een nummer er op. Achter die deur stond dan de prijs die ze uiteindelijk wonnen. Weet iemand welke ik bedoel?
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Oude series en programma's
Fort Boyard, Vrouwenvleugel, Medisch centrum west, Zeg eens A, Westenwind waren mijn favoriete nl series. En de spelshows zoals de Honeymoon quiz.
Verder keek ik graag naar the A team, Hunter, Jake & the fatman, McGyver, Fresh prince of Bel Air, Baywatch, Beverly Hills 90210, Xena, Hercules, Superman, Love Boat, Ocean Girl, Saved by the bell, Secret world of Alex Mack, Knight Ryder, The Dukes of Hazard.
Verder keek ik graag naar the A team, Hunter, Jake & the fatman, McGyver, Fresh prince of Bel Air, Baywatch, Beverly Hills 90210, Xena, Hercules, Superman, Love Boat, Ocean Girl, Saved by the bell, Secret world of Alex Mack, Knight Ryder, The Dukes of Hazard.
Ziva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11
Heartbreak high, buffy the vampire slayer en Angel. En Joan of Arcadia.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beverly Hills 90210, Melrose Place, Models Inc, Felicity, Party of Five
Gast- Gast
De tandenborstel show! Geweldig vond ik dat haha
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Zova, fort boyard komt weer terug op tv, is pas geleden opgenomen.
Gast- Gast
Lily schreef:Zova, fort boyard komt weer terug op tv, is pas geleden opgenomen.
Oh leuk! Ik vond fort boyard altijd zo leuk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Lily schreef:
Ziva, fort boyard komt weer terug op tv, is pas geleden opgenomen.
Weet ik, verheug me er nu al op
Ziva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11
Angel, Buffy, Charmed, Dawson's Creek, Joan of Arcadia.... Verder weet ik even niet meer.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Alias schreef:Welke series en/of programma's van vroeger vond jij leuk?
(geen idee of het al genoemd is) Was dit neit het programma van de staatsloterij show?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» kindernet/oude tekenfilm series.
» Leuke/spannende/interessante series
» Series!
» Nederlandse series
» Tv series ideeën
» Leuke/spannende/interessante series
» Series!