Cadeau voor scriptiebegeleidster?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau voor scriptiebegeleidster?
Ik heb donderdag een afsluitend gesprek over mijn scriptie. Ik vraag me alleen af of het gebruikelijk is om iets te geven als bedankje? Hebben jullie dit gedaan? Wat hebben jullie gegeven / zou ik kunnen geven?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Cadeau voor scriptiebegeleidster?
Ze doet toch gewoon haar werk? Of denk ik er nou te makkelijk over.. Anders zou ik voor een kleinigheidje gaan, een doosje bonbons ofzo.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Ze doet toch gewoon haar werk? Of denk ik er nou te makkelijk over.. Anders zou ik voor een kleinigheidje gaan, een doosje bonbons ofzo.
Ja, je hebt wel gelijk, maar ik zit er toch aan te denken om iets te geven, eigenlijk als een teken van waardering. Het hoeft ook inderdaad niet heel groot te zijn.
Qiara- Ratel
Het is voor haar misschien wel gewoon haar werk, maar ik kan me voorstellen dat als zij een goede begeleider is geweest, je haar wil bedanken. Iets simpels als een doosje Merci?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zat inderdaad wel in die richting te denken, een doosje Merci kan goed, of een fles wijn. Ik zit nu ook te denken aan een niet te duur boek. Zonder haar was de scriptie er misschien niet gekomen, ze heeft me echt op gang geholpen :-).
Qiara- Ratel
Ik snap ook wel dat je haar wil bedanken hoor Q, en dat is alleen maar hartstikke lief van je. Hoop dat ze het mag aannemen trouwens, maar als jij het graag wil, moet je het gewoon doen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Het is fijn dat je scriptiebegeleidster je zo goed heeft geholpen dat je haar iets wilt geven. De mijne kon ik na anderhalf jaar wel schieten maar dat terzijde. Zoals eerder al aangegeven doet ze gewoon haar werk maar iets kleins als iets van chocola zou prima kunnen volgens mij!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Wij hebben de coördinator van alle scripties en onze begeleider een doosje merci gegeven. Vond ik meer dan genoeg. En die hebben veel voor ons gedaan. We hebben namelijk ruzie gehad emt de opdrachtgever die werkte niet mee.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor cadeau....
» Cadeau voor oma
» Cadeau voor m'n opa
» cadeau voor opa's/oma's
» Cadeau voor een meisje van 2
» Cadeau voor oma
» Cadeau voor m'n opa