Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe groot is de kans..

+38
Lady4
Sterre
smooch
sheila123
Filoria
Nana
Flemy
Suus
Flower_L
Sjaantje
L!ND@
studiebol
joyce0606
Marin
Earane
-Ieniemienie-
kletskousje
SarahKey
Amber-
Parisienne
pindaatje
Liadan
Creabea_28
Koffieleut
Shisha
Bolleke
LotteK
_Lana_
Muppetje
Susan
LindaK
bolus26
Inge
sharky
Lejow
Paper Crown
Clapperdie
Happydobby
42 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  sharky zo 31 jul 2011 - 20:55

Had het ienieminie beetje bloed over het hoofd gezien. Dat heb ik ook gehad, en ben zoals je weet zwanger, dus dat kan erbij horen. Kan van de bolletjes komen. Breng je die met je vingers in of met een applicator? Ik deed het met een applicator en het ziekenhuis vermoedt dat ik een gevoelige baarmoedermond heb die door de aplicator gaat bloeden. Dus als jij de aplicator gebruikt zou ik je adviseren het met je vingers te doen.
Overigens kan het ook een innestelingsbloeding zijn.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Paper Crown zo 31 jul 2011 - 20:55

James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:
Clapperdie schreef:Oh wat zenuwslopend zeg! Misschien het zhuis even bellen of de test nog positief kan zijn door de hormonen?

Ik weet dat dat niet kan. Op 17 juli heb ik pregnyl gespoten en dat kan invloed hebben tot 10 dagen na het spuiten. Vandaag is het 15 dagen na het spuiten en de test van vandaag is donkerder dan die van gisteren. De Utrogestan die ik gebruik heeft geen invloed.

Man ik weet gewoon niet of ik blij kan zijn of niet.. Vriend durft ook niet blij te zijn. Ik denk dat ik pas blij word als ik morgen of vandaag niet ongesteld word. Het is en blijft een kunstmatige cyclus..

We hebben 2 positieve testen en een iniminibeetje bloed.. JA, je mag heus blij zijn..
postief denken en hopen hopen hopen.. meer kan je niet doen!

Ik durf gewoon echt niet. Zit gewoon te janken hier, ti's zo'n lijdensweg. Bah.

Nee, niet lopen stressen, dat is alleen maar slecht.. en van janken ga je ook schokken dan valt het er helemaal uit.. clown Gewoon positief denken!! Als je ongesteld zou worden en gisteren kwam er een sliertje, dan zou je vandaag echt heel ongesteld moeten zijn.. Dat heb ik altijd.. als ik een avond van te voren btje rozig verlies, dan breekt de dam en dan de volgende ochtend is het kramp en veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan een sliertje. Heb je kramp?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 20:56

Ligt eraan hoe lang je zwanger bent. Als Je 10 weken bent geweest, krijg je weer 3 pogingen. Als je een miskraam krijgt voor de 10 weken, krijg je niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 20:57

Wat CKC zegt. Geen stress nu. Je hebt een positieve test dan is er in ieder geval goede hoop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 20:58

sharky schreef:Had het ienieminie beetje bloed over het hoofd gezien. Dat heb ik ook gehad, en ben zoals je weet zwanger, dus dat kan erbij horen. Kan van de bolletjes komen. Breng je die met je vingers in of met een applicator? Ik deed het met een applicator en het ziekenhuis vermoedt dat ik een gevoelige baarmoedermond heb die door de aplicator gaat bloeden. Dus als jij de aplicator gebruikt zou ik je adviseren het met je vingers te doen.
Overigens kan het ook een innestelingsbloeding zijn.

Ik gebruik ook een applicator, krijg ze anders niet zo hoog. Ik had ze gisteravond wel een beetje gelanceerd (haha..), dus misschien.. Ik hoi het in de gaten. Je moet ze toch heel hoog inbrengen? Lukte jou dat wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:00

2CKC2 schreef:
James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:
Clapperdie schreef:Oh wat zenuwslopend zeg! Misschien het zhuis even bellen of de test nog positief kan zijn door de hormonen?

Ik weet dat dat niet kan. Op 17 juli heb ik pregnyl gespoten en dat kan invloed hebben tot 10 dagen na het spuiten. Vandaag is het 15 dagen na het spuiten en de test van vandaag is donkerder dan die van gisteren. De Utrogestan die ik gebruik heeft geen invloed.

Man ik weet gewoon niet of ik blij kan zijn of niet.. Vriend durft ook niet blij te zijn. Ik denk dat ik pas blij word als ik morgen of vandaag niet ongesteld word. Het is en blijft een kunstmatige cyclus..

We hebben 2 positieve testen en een iniminibeetje bloed.. JA, je mag heus blij zijn..
postief denken en hopen hopen hopen.. meer kan je niet doen!

Ik durf gewoon echt niet. Zit gewoon te janken hier, ti's zo'n lijdensweg. Bah.

Nee, niet lopen stressen, dat is alleen maar slecht.. en van janken ga je ook schokken dan valt het er helemaal uit.. clown Gewoon positief denken!! Als je ongesteld zou worden en gisteren kwam er een sliertje, dan zou je vandaag echt heel ongesteld moeten zijn.. Dat heb ik altijd.. als ik een avond van te voren btje rozig verlies, dan breekt de dam en dan de volgende ochtend is het kramp en veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan een sliertje. Heb je kramp?


Nee, maar dat heb ik nooit echt. Maar ik heb wel het gevoel alsof ik blaasontsteking heb ofzo. Heel vreemd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  sharky zo 31 jul 2011 - 21:02

James schreef:
sharky schreef:Had het ienieminie beetje bloed over het hoofd gezien. Dat heb ik ook gehad, en ben zoals je weet zwanger, dus dat kan erbij horen. Kan van de bolletjes komen. Breng je die met je vingers in of met een applicator? Ik deed het met een applicator en het ziekenhuis vermoedt dat ik een gevoelige baarmoedermond heb die door de aplicator gaat bloeden. Dus als jij de aplicator gebruikt zou ik je adviseren het met je vingers te doen.
Overigens kan het ook een innestelingsbloeding zijn.

Ik gebruik ook een applicator, krijg ze anders niet zo hoog. Ik had ze gisteravond wel een beetje gelanceerd (haha..), dus misschien.. Ik hoi het in de gaten. Je moet ze toch heel hoog inbrengen? Lukte jou dat wel?

Blijkbaar hoeft het niet zo hoog als ik altijd dacht. De verpleegkundige zei meteen aan de telefoon toen ik daar toen voor belde dat ze de aplicator nooit adviseerde. (ik had hem nog van de iui bewaard, en dat was in een ander zknhuis, was wel een nieuwe aplicator hihi) . Het zknhuis adviseerd het juist om het met je vinger te doen om dit soort dingen te voorkomen, je kunt jezelf blijkbaar toch een beetje 'verwonden' omdat alles een stuk gevoeliger is van binnen. En sinds ik het met mn vinger doe heb ik geen bloed meer gezien. En volgens mij zitten de bolletjes dan ook diep genoeg. Ik zou het echt proberen als ik jou was, scheelt een hoop stress!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Paper Crown zo 31 jul 2011 - 21:06

sharky schreef:
James schreef:
sharky schreef:Had het ienieminie beetje bloed over het hoofd gezien. Dat heb ik ook gehad, en ben zoals je weet zwanger, dus dat kan erbij horen. Kan van de bolletjes komen. Breng je die met je vingers in of met een applicator? Ik deed het met een applicator en het ziekenhuis vermoedt dat ik een gevoelige baarmoedermond heb die door de aplicator gaat bloeden. Dus als jij de aplicator gebruikt zou ik je adviseren het met je vingers te doen.
Overigens kan het ook een innestelingsbloeding zijn.

Ik gebruik ook een applicator, krijg ze anders niet zo hoog. Ik had ze gisteravond wel een beetje gelanceerd (haha..), dus misschien.. Ik hoi het in de gaten. Je moet ze toch heel hoog inbrengen? Lukte jou dat wel?

Blijkbaar hoeft het niet zo hoog als ik altijd dacht. De verpleegkundige zei meteen aan de telefoon toen ik daar toen voor belde dat ze de aplicator nooit adviseerde. (ik had hem nog van de iui bewaard, en dat was in een ander zknhuis, was wel een nieuwe aplicator hihi) . Het zknhuis adviseerd het juist om het met je vinger te doen om dit soort dingen te voorkomen, je kunt jezelf blijkbaar toch een beetje 'verwonden' omdat alles een stuk gevoeliger is van binnen. En sinds ik het met mn vinger doe heb ik geen bloed meer gezien. En volgens mij zitten de bolletjes dan ook diep genoeg. Ik zou het echt proberen als ik jou was, scheelt een hoop stress!

Nee echt James, zonder dollen.. Als je de vorige keer zo 'vroeg' ongesteld werd en nu met postieve test een btje bloed.. dan kan dat nog goed gaan hoor.. Trouwens, mijn vriendin die heeft 2 gezonde kids.. die is 8 maanden lang bloed verloren!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:19

Kan dat geen miskraam opwekken dan Sharky? Ik gebruik m
vanaf nu ook niet meer! Maar ik ga ook pas vrijdag gerust gesteld zijn. Tot dan ga ik er vanuit dat ik nog ongesteld kan worden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  sharky zo 31 jul 2011 - 21:34

James schreef:Kan dat geen miskraam opwekken dan Sharky? Ik gebruik m
vanaf nu ook niet meer! Maar ik ga ook pas vrijdag gerust gesteld zijn. Tot dan ga ik er vanuit dat ik nog ongesteld kan worden..

Lijkt me niet, dan had ik ook een miskraam moeten krijgen. Gebruik de aplicator nu al een dikke week niet meer en het gaat nog steeds goed.(was ook echt een advies van het zknhuis heb het niet op eigen houtje gedaan) Heb vanmorgen nog eens getest en nog steeds positief! (ik was altijd zo`n nuchtere die het overdreven vond als mensen bleven testen maar blijkbaar heb ik die bevestiging nu dus ook opeens nodig Wink ) Gewoon die bolletjes 1 voor 1 met je vinger naar binnenduwen en hopelijk verlies jij dan ook geen bloed meer! Probeer alle positiviteit die je had weer te vinden en de dagen tot vrijdag rustig door te komen!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Paper Crown zo 31 jul 2011 - 21:36

sharky schreef:
James schreef:Kan dat geen miskraam opwekken dan Sharky? Ik gebruik m
vanaf nu ook niet meer! Maar ik ga ook pas vrijdag gerust gesteld zijn. Tot dan ga ik er vanuit dat ik nog ongesteld kan worden..

Lijkt me niet, dan had ik ook een miskraam moeten krijgen. Gebruik de aplicator nu al een dikke week niet meer en het gaat nog steeds goed.(was ook echt een advies van het zknhuis heb het niet op eigen houtje gedaan) Heb vanmorgen nog eens getest en nog steeds positief! (ik was altijd zo`n nuchtere die het overdreven vond als mensen bleven testen maar blijkbaar heb ik die bevestiging nu dus ook opeens nodig Wink ) Gewoon die bolletjes 1 voor 1 met je vinger naar binnenduwen en hopelijk verlies jij dan ook geen bloed meer! Probeer alle positiviteit die je had weer te vinden en de dagen tot vrijdag rustig door te komen!

Eh, moet je die dingen blijven inbrengen tot je 12weken bent ofzo?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:39

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen met het afwachten, ik snap dat het heel zenuwslopend voor je is nu.
Ik hoop heel hard voor je op positief nieuws!!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:40

2CKC2 schreef:
sharky schreef:
James schreef:Kan dat geen miskraam opwekken dan Sharky? Ik gebruik m
vanaf nu ook niet meer! Maar ik ga ook pas vrijdag gerust gesteld zijn. Tot dan ga ik er vanuit dat ik nog ongesteld kan worden..

Lijkt me niet, dan had ik ook een miskraam moeten krijgen. Gebruik de aplicator nu al een dikke week niet meer en het gaat nog steeds goed.(was ook echt een advies van het zknhuis heb het niet op eigen houtje gedaan) Heb vanmorgen nog eens getest en nog steeds positief! (ik was altijd zo`n nuchtere die het overdreven vond als mensen bleven testen maar blijkbaar heb ik die bevestiging nu dus ook opeens nodig Wink ) Gewoon die bolletjes 1 voor 1 met je vinger naar binnenduwen en hopelijk verlies jij dan ook geen bloed meer! Probeer alle positiviteit die je had weer te vinden en de dagen tot vrijdag rustig door te komen!

Eh, moet je die dingen blijven inbrengen tot je 12weken bent ofzo?

Verschilt per ziekenhuis. Ik hoef het maar tot de 4 weken. Waarom dat is, geen idee...

Sharky, ik doe mijn best. Denk dat ik vandaag sowieso maar niet meer ga testen. Morgen denk ik ook niet. Brengt alleen maar stress met zich mee..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  sharky zo 31 jul 2011 - 21:50

Jij maar tot de 4 weken, James? Dus als je vrijdag positief test dan mag je stoppen?
Ik moet zeker tot de echo, en of ik daarna nog verder moet weet ik eigenlijk niet. Op zich maakt het me ook niks uit om die bolletjes te gebruiken, het is alleen lastig als je eens een dagje weg moet en je ze op een vreemd toilet moet inbrengen. Dat vind ik vies. Maar verder stelt het eigenlijk niks voor.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:51

sharky schreef:Jij maar tot de 4 weken, James? Dus als je vrijdag positief test dan mag je stoppen?
Ik moet zeker tot de echo, en of ik daarna nog verder moet weet ik eigenlijk niet. Op zich maakt het me ook niks uit om die bolletjes te gebruiken, het is alleen lastig als je eens een dagje weg moet en je ze op een vreemd toilet moet inbrengen. Dat vind ik vies. Maar verder stelt het eigenlijk niks voor.

Het zou mij ook niet uitmaken. Het zou me juist een zekerder gevoel geven.. Dat er toch nog wat extra's aan gedaan wordt om de zwangerschap te behouden. Maar volgens mijn ivf arts is dat dus niet nodig. Ik heb nog een pakje extra liggen, dus als ik zwanger ben ga ik stiekem toch nog even door denk ik. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:57

Ik denk dat ik te hard gehoopt heb, want het is nu wel heel veel lichtroze afscheiding. Denk dat ik gewoon ongesteld word dus...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Inge zo 31 jul 2011 - 21:57

Ik duim heel hard voor jullie James.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Paper Crown zo 31 jul 2011 - 22:06

James schreef:Ik denk dat ik te hard gehoopt heb, want het is nu wel heel veel lichtroze afscheiding. Denk dat ik gewoon ongesteld word dus...

Cry No
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 22:07

Het zou toch eens he, dat ik zwanger word. Blijkbaar te mooi om waar te zijn. Heb ik bij die gestoorde moeder van me ook dat gestoorde zieke gen mee gekregen. Heel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  bolus26 zo 31 jul 2011 - 22:09

hug dit lijkt me echt zo slopend gewoon!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  LindaK zo 31 jul 2011 - 22:14

Oh, ik ben zo aan het duimen en hopen...bluh, wat een hel zeg!
Ik blijf duimen hoor James!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Paper Crown zo 31 jul 2011 - 22:15

James schreef:Het zou toch eens he, dat ik zwanger word. Blijkbaar te mooi om waar te zijn. Heb ik bij die gestoorde moeder van me ook dat gestoorde zieke gen mee gekregen. Heel fijn.

James.. ik snap dat je embryoselectie hebt gedaan ivm de erfelijke ziekte, maar je zoontje is ontstaan uit gewone zwangerschap,toch? Ik hoop dat mocht je niet zwanger zijn, je dit op natuurlijke weg wel wordt en dan heel hard hopen op een meisje..

Heb je nog cryo's?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 22:18

2CKC2 schreef:
James schreef:Het zou toch eens he, dat ik zwanger word. Blijkbaar te mooi om waar te zijn. Heb ik bij die gestoorde moeder van me ook dat gestoorde zieke gen mee gekregen. Heel fijn.

James.. ik snap dat je embryoselectie hebt gedaan ivm de erfelijke ziekte, maar je zoontje is ontstaan uit gewone zwangerschap,toch? Ik hoop dat mocht je niet zwanger zijn, je dit op natuurlijke weg wel wordt en dan heel hard hopen op een meisje..

Heb je nog cryo's?

Nee, geen cryo's. Ik hoop ook dat ik op de natuurlijke weg zwanger word, maar eerlijk gezegd vind ik dat nog moeilijk te geloven. Als je bij ivf pogingen al niet zwanger wordt, wat dan? Al het voorwerk is gedaan, het embryo moet zich alleen nog innestelen en dat lukt niet eens. Ik ben echt heel bang dat het op de natuurlijke manier niet gaat lukken, omdat het nu gewoon al niet lukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Paper Crown zo 31 jul 2011 - 22:25

James schreef:
2CKC2 schreef:
James schreef:Het zou toch eens he, dat ik zwanger word. Blijkbaar te mooi om waar te zijn. Heb ik bij die gestoorde moeder van me ook dat gestoorde zieke gen mee gekregen. Heel fijn.

James.. ik snap dat je embryoselectie hebt gedaan ivm de erfelijke ziekte, maar je zoontje is ontstaan uit gewone zwangerschap,toch? Ik hoop dat mocht je niet zwanger zijn, je dit op natuurlijke weg wel wordt en dan heel hard hopen op een meisje..

Heb je nog cryo's?

Nee, geen cryo's. Ik hoop ook dat ik op de natuurlijke weg zwanger word, maar eerlijk gezegd vind ik dat nog moeilijk te geloven. Als je bij ivf pogingen al niet zwanger wordt, wat dan? Al het voorwerk is gedaan, het embryo moet zich alleen nog innestelen en dat lukt niet eens. Ik ben echt heel bang dat het op de natuurlijke manier niet gaat lukken, omdat het nu gewoon al niet lukt.

smile Knijp eens je zoon? Volgens mij is hij toch echt een mens? En ik zag je buikfoto, dat was geen foto omdat je teveel had gesnoept, maar omdat daar een babietje in zat! Waarom zou je nu wanhopen als er al een kindje is ontstaan? Ik snap dat je dat denkt, maar woh, heb veel verhalen gelezen op internet en dan opeens na IVF worden mensen toch zwanger. Zonder enig hulp van buitenaf..

Stel je mocht nog eens, IVF'en had je het dan nog eens geprobeerd?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Susan zo 31 jul 2011 - 22:45

Kom op James, niet wanhopen. Roze afscheiding zegt nog niks, dat kan ook van een innesteling zijn. Probeer rustig te blijven en even niet meer te testen tot vrijdag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe groot is de kans.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe groot is de kans..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum