Kan dit?
+2
Carra
Océane
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kan dit?
Sowieso het giletje weg. Riem denk ik ook ja.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
De jurk is leuk maar de riem en het jasje moeten inderdaad weg. Eigenlijk vind ik deze jurken alleen leuk zonder jasjes, dus alleen met heel mooi weer.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Nee, die jurk is al zo ontzettend drúk, dat riem/giletje écht niet staan erbij.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Riem en giletje staan er inderdaad niet zo mooi bij, maar men wat heb jij een mooi figuurtje zeg
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben mijn kast flink aan het uitruimen, vandaar dit topic. De jurk heb ik voor mijn zwangerschap gekocht, ik droeg 'm inderdaad op vakantie of met hele warme dagen. De rug is ook vrij bloot dus vandaar het giletje, dacht dat 't het geheel misschien ook iets minder druk maakte en dus wat meer draagbaar buiten de vakanties/strand...
En bedankt voor het compliment voor mijn figuur. De jurk maakt mijn figuur mooi, ik heb echt een ASS vergeleken derest van mijn lichaam hoor. Ben niet helemaal in proporties zeg maar haha. Maar goed zo heeft iedereen wel wat aan te merken op z'n lichaam...
En bedankt voor het compliment voor mijn figuur. De jurk maakt mijn figuur mooi, ik heb echt een ASS vergeleken derest van mijn lichaam hoor. Ben niet helemaal in proporties zeg maar haha. Maar goed zo heeft iedereen wel wat aan te merken op z'n lichaam...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
ik denk dat het ook heel leuk zou zijn met een wit (spijker)jasje, toch warm, beetje stoer en het wordt er niet drukker door want wit zit ook in de jurk.
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Possom schreef:ik denk dat het ook heel leuk zou zijn met een wit (spijker)jasje, toch warm, beetje stoer en het wordt er niet drukker door want wit zit ook in de jurk.
Dat kan denk ik inderdaad wél.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: