Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De club van 1649

+38
Zonnetje
Atelier Madame
Liz
Monte
Bubbelicious
Whiteflower
Marin
Roza
Rovine
Niekske
Lavendel
Tullow
Middleme
Snoopy
Sweety
bolus26
Japie
sanne-84
Juul
Ambivalence
girli
Pipsqueak
Burn
Sugarfall
Merai
SuperGrover
TNMN
Leine
Angela_1986
Antibes
Zwoesj
Zininzon
Snack a Jack
Sorella
Possom
CCC
Lejow
Carra
42 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

club - De club van 1649 - Pagina 9 Empty Re: De club van 1649

Bericht  SuperGrover zo 4 maa 2012 - 0:27

Antibes: Is dit examen voor de toelating van die master? Ik duim voor je dat je hem gehaald hebt!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

club - De club van 1649 - Pagina 9 Empty Re: De club van 1649

Bericht  Antibes zo 4 maa 2012 - 4:01

SuperGrover schreef:Antibes: Is dit examen voor de toelating van die master? Ik duim voor je dat je hem gehaald hebt!

Ja, klopt.. Eerste ronde, beste ca. tachtig gaan door naar tweede ronde en dan is het CV, past performance, essay, studie- en simulatieopdracht en interviews.. =)

Ik hoop echt deze ronde net door te rollen en dan liggen mijn kansen hierna wel redelijk goed (hoewel je nog steeds zeker geen zekerheid hebt natuurlijk)..

Dankje, lief van je! Ik hoor deze maand de uitslag.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

club - De club van 1649 - Pagina 9 Empty Re: De club van 1649

Bericht  SuperGrover zo 4 maa 2012 - 4:34

Oké, spannend zeg! Niet om lullig te zijn, maar stel nou dat je het niet haalt, wat dan? Zijn er ook nog andere mogelijkheden, of kun je het dan later opnieuw proberen, of moet je dan een andere master kiezen?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

club - De club van 1649 - Pagina 9 Empty Re: De club van 1649

Bericht  Antibes zo 4 maa 2012 - 4:37

SuperGrover schreef:Oké, spannend zeg! Niet om lullig te zijn, maar stel nou dat je het niet haalt, wat dan? Zijn er ook nog andere mogelijkheden, of kun je het dan later opnieuw proberen, of moet je dan een andere master kiezen?

Je mag het zowel in Utrecht als in Maastricht twee maal proberen. Dus ik neem dan sowieso een tussenjaar (aangezien ik hiernaast echt geen tijd had om ook een heel ander plan B op te zetten en dit eigenlijk wel écht is wat ik wil, dus wel een tweede poging waard). Dus een jaartje pauze en dan heb ik natuurlijk meer tijd om de toetsen voor te bereiden.

Dat jaar zorg ik dan voor een plan B en dat zou een aantal buitenlandse universiteiten aanschrijven voor een Master-PhD traject. Dan laat ik geneeskunde varen en ga ik gewoon door met het onderzoek. =) Mocht ik zoiets ook niet inkomen (wil wel een beetje een goede universiteit dan), dan weet ik het nog niet. Ga ik komende maanden wel over nadenken als ik weet of ik dit gehaald heb.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

club - De club van 1649 - Pagina 9 Empty Re: De club van 1649

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum