Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snellere stofwisseling?

+2
SoGood
Antibes
6 plaatsers

Ga naar beneden

Snellere stofwisseling? Empty Snellere stofwisseling?

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:42

Ik wil 3kg kwijt. Daarom loop ik sinds 2 weken 3x per week hard en let ik op mn eten. Zijn er plantaardige pilletjes die je stofwisseling sneller laten werken of andere handige middelen die even wat extra's geven om het sneller te laten gaan? Ik ben al 1kg kwijt dus t gaat de goede kant op.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Snellere stofwisseling? Empty Re: Snellere stofwisseling?

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 5:46

Odilia schreef:Ik wil 3kg kwijt. Daarom loop ik sinds 2 weken 3x per week hard en let ik op mn eten. Zijn er plantaardige pilletjes die je stofwisseling sneller laten werken of andere handige middelen die even wat extra's geven om het sneller te laten gaan? Ik ben al 1kg kwijt dus t gaat de goede kant op.

Hmm, volgens mij zijn er wel producten die hyperthyreoidie induceren. Bepaalde groenten enzo.. Alleen denk ik dat dat (net als de pilletjes) geen grote verschillen zal maken.

Edit: sowieso niet te zoutarm gaan eten om vocht te verliezen, dan beter gewoon véél drinken. =) Je schildklier heeft namelijk jood nodig voor de hormonen die het afscheidt (en die de stofwisseling verhogen), jood vind je vooral in keukenzout en zeevruchten (mosselen, lekker!).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  SoGood za 30 jul 2011 - 21:48

Ik hoef niet af te vallen, eigenlijk zou er wat aan moeten. Ik ben meer gaan eten en ook wat vetter en juist daardoor ben ik weer afgevallen. Ik denk dat het komt doordat mijn stofwisseling meer op gang is gekomen. Misschien dat dit voor jou ook werkt?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sunshine24 za 30 jul 2011 - 22:29

Ze zeggen ook wel dat een paar koppen groene thee helpt om af te vallen. Het schijnt naast een goede voeding en sporten de vetverbranding te stimuleren.

Ik wil ook graag 3/4 kg afvallen maar het gaat moeizaam. Ik ga nu naast het sporten en gezond eten, een paar kopjes groene thee drinken. Kijken of het effect heeft.
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Bericht  Inge zo 31 jul 2011 - 0:32

Groene thee wordt idd wel aangeraden.
Je hebt ook een chineze gezondsheidsthee Pu erth thee die schijnt ook te helpen (je moet er wel even aan wennen denk ik :p maar vind de thee niet vies)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Beachgirl zo 31 jul 2011 - 0:49

Odilia schreef:Ik wil 3kg kwijt. Daarom loop ik sinds 2 weken 3x per week hard en let ik op mn eten. Zijn er plantaardige pilletjes die je stofwisseling sneller laten werken of andere handige middelen die even wat extra's geven om het sneller te laten gaan? Ik ben al 1kg kwijt dus t gaat de goede kant op.

Je bent in 2 weken al 1 kg kwijt???

Warom zou je dan nog pilletjes willen vraag ik me af.... 1kg per week is al best veel!
Als je pilletjes gaat nemen is de kans er dat je stofwisseling juist onwijs traag wordt als je er weer mee stopt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Possom zo 31 jul 2011 - 2:20

1 kg in twee weken is niet superveel hoor, als je een keer goed poept ben je al op de helft. Dit vasthouden is wat anders natuurlijk Wink ik zou lekker veel groene thee gaan drinken (die Puh Erh is inderdaad niet vies) en genoeg drinken, zeker op de dagen dat je sport. En komkommers schijnen meer calorien te verbruiken om verteerd te worden dan je erdoor binnenkrijgt.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 3:03

Mooi! I love komkommers haha. Heb van die "snoep" komkommers van de AH. Ik ging net op de weegschaal staan en toen was er weer een halve kg af! Hoezee! Ik drink nog wel veel alcohol dus vandaar dat t niet heel rap gaat denk ik. Nu nog volhouden inderdaad !

Gast
Gast

Bericht  Possom zo 31 jul 2011 - 6:55

Wow super! Ik vind ze ook heel lekker als het heel warm is en ik niet de hele dag op en af naar de wc wil van koel drinken :P
Aj in drank zitten wel veel calorien! Maar dat betekent dat je nog meer af gaat vallen als je stopt smile
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: