Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

+5
Janelie
Minx
loura
SuperGrover
Antibes
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 5:11

Hai meiden! Woensdag heb ik een date en het belooft bijna 30 graden te worden. Ik heb juist VIER (haha) zomerjurkjes gekocht afgelopen weken, dus mooie gelegenheid om ze aan te trekken.

Echter, mijn benen zijn wit. Echt wit! Dus nu twijfel ik, witte benen (ik word sowieso nauwelijks bruin, dus wellicht moet ik het gewoon met melkflessen doen) of toch een panty zoeken (lastig, zakken altijd af aangezien ik beenlengte 36 heb).

Dus! Panty of melkflessen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  SuperGrover za 30 jul 2011 - 5:14

Gewoon zonder panty. Huidskleur is echt niet boeiend, er is niks mis met witte benen. Het is zonde als je je rot gaat zweten met warm weer, omdat je huidskleur een beetje bleek is. Dat is erfelijk bepaald, niks aan te doen. Maar om dan nooit met blote benen te lopen, nee, dat heb ik er niet voor over.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:38

Gewoon blote benen! En als het je echt stoort kun je altijd nog een paar dagen met licht zelfbruinende bobylotion aan de slag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  loura za 30 jul 2011 - 5:38

Antibes schreef:Hai meiden! Woensdag heb ik een date en het belooft bijna 30 graden te worden. Ik heb juist VIER (haha) zomerjurkjes gekocht afgelopen weken, dus mooie gelegenheid om ze aan te trekken.

Echter, mijn benen zijn wit. Echt wit! Dus nu twijfel ik, witte benen (ik word sowieso nauwelijks bruin, dus wellicht moet ik het gewoon met melkflessen doen) of toch een panty zoeken (lastig, zakken altijd af aangezien ik beenlengte 36 heb).

Dus! Panty of melkflessen?

Blote benen en dan koop je zn potje bruinings creme opsmeren en hoppa lekker kleurtje Very Happy

Moet je wel even een dag van te voren insmeren want de meeste stinken Very Happy

Ik heb een tube van loreal en die werkt echt en je krijgt er meteen een mooie glans van.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 5:39

Haha, das duidelijk. Daar neig ik ook het meest naar, ook omdat het duidelijk zomerjurkjes zijn en een panty wellicht niet zo mooi staat. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 5:40

loura schreef:

Blote benen en dan koop je zn potje bruinings creme opsmeren en hoppa lekker kleurtje Very Happy

Moet je wel even een dag van te voren insmeren want de meeste stinken Very Happy

Ik heb een tube van loreal en die werkt echt en je krijgt er meteen een mooie glans van.

Haha, ooooh, dat durf ik echt niet! Stel dat het uitdraait op oranje, dan moet ik de date nog afzeggen.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Minx za 30 jul 2011 - 5:48

https://www.youtube.com/watch?v=vLZn4zvufHg&feature=relmfu

Je kan altijd nog een beetje make-up op je benen doen. Hij zal het ook wel begrijpen dat je met dit weer geen bruine benen hebt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 5:50

Met zo'n bodylotion bruint het heel geleidelijk (je bereikt in 3-4 dagen geloof de maximale kleur), dus dan kan het ook niet zo vreselijk misgaan als met full-on zelfbruiner.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  loura za 30 jul 2011 - 5:58

freakielief schreef:Met zo'n bodylotion bruint het heel geleidelijk (je bereikt in 3-4 dagen geloof de maximale kleur), dus dan kan het ook niet zo vreselijk misgaan als met full-on zelfbruiner.

Ik heb er 1 die al donker is dus als je hem op smeert zie je meteen of je strepen hebt! Echt handig enne Antibes het word niet oranje hoor haha
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 7:05

En zelfbruiners heb je ook in sprays die heel mooi dekken. Je moet alleen goed tussen je vingers wassen nadat je het aangebracht hebt en opletten bij je tenen.

Maar ook weer niet je voeten ontwijken want dan krijg je dit soort sexy voetjes laughcry

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Lindsay-lohan-fake-tan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 7:07

Haha, zo'n spray wil ik wellicht NA de date wel proberen (voor de rest van de zomer haha).

Welke producten gebruiken jullie dan?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 7:08

freakielief schreef:Gewoon blote benen! En als het je echt stoort kun je altijd nog een paar dagen met licht zelfbruinende bobylotion aan de slag.
+1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Janelie za 30 jul 2011 - 7:17

Ja lekker blote benen! Met 30 graden vind ik het altijd zo raar staan als mensen panty's aan hebben. Gewoon een beetje zelfbruinende bodylotion gebruiken of anders gewoon helemaal niks. Ik kan me niet voorstellen dat hij afknapt op witte benen..

Veelplezier op je date!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Raindrop za 30 jul 2011 - 8:17

Blote benen!

Veel plezier alvast!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 8:27

Tip: Gebruik handschoenen als je zelfbruiningslotion gebruikt. Als het aan je handen zit, (vooral aan de binnenkant) dan ziet het er lelijk uit.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  loura za 30 jul 2011 - 9:16

Punk'd schreef:En zelfbruiners heb je ook in sprays die heel mooi dekken. Je moet alleen goed tussen je vingers wassen nadat je het aangebracht hebt en opletten bij je tenen.

Maar ook weer niet je voeten ontwijken want dan krijg je dit soort sexy voetjes laughcry

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Lindsay-lohan-fake-tan

haha ugly
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Jeanette za 30 jul 2011 - 10:20

Gewoon met blote benen! Niet iedereen is gezegend met bruiner benen nadat de zon 1x heeft geschenen. En ik helaas al helemaal niet.. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Gast za 30 jul 2011 - 10:29

Inderdaad, blote benen! Een panty onder een zomerjurkje kan echt niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Melis_je za 30 jul 2011 - 20:28

Blote benen en een foto natuurlijk!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Lavendel za 30 jul 2011 - 22:36

Of even 2 keer kort naar de zonnebank? Om net dat hele bleke eraf te krijgen als je geen zelfbruiner durft?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 22:39

Lavendel schreef:Of even 2 keer kort naar de zonnebank? Om net dat hele bleke eraf te krijgen als je geen zelfbruiner durft?

Dat heeft geen nut, bij mijn ouders vorige week al drie keer geweest. Als ik een hele zomer lang mijn best doe, zijn mijn benen net wit-af.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 22:41

Melis_je schreef:Blote benen en een foto natuurlijk!

Haha, van de date of van het jurkje? Het jurkje is degene die ik eerst misschien naar bruiloft aan wilde doen (topic gezien?). Heb nu namelijk toch langere navy jurkje van topvintage gekocht daarvoor. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Lavendel za 30 jul 2011 - 22:48

Antibes schreef:
Melis_je schreef:Blote benen en een foto natuurlijk!

Haha, van de date of van het jurkje? Het jurkje is degene die ik eerst misschien naar bruiloft aan wilde doen (topic gezien?). Heb nu namelijk toch langere navy jurkje van topvintage gekocht daarvoor. smile

Foto's van allebei natuurlijk! Wink
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Antibes za 30 jul 2011 - 22:54

Haha, van de date doe ik maar niet, zul je net zien dat iemand hier hem kent.. Wink

Het gaat om dit jurkje (niet zo'n mooie foto hoor):



Laatst aangepast door Antibes op ma 1 aug 2011 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Minx za 30 jul 2011 - 22:56

kan prima hoor zonder panty
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerjurkje: panty vs. melkflessen? Empty Re: Zomerjurkje: panty vs. melkflessen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum