Titanic
+9
Lady Starstruck
Silver
Kaboutertje
Antibes
Sjaantje
Sarah1985
Printje
Mida4you
Carra
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Titanic
Foei CBL, ga je schamen!
I Titanic! Vind hem ook gewoon zooo mooi, heb m al minstens 10x gezien volgens mij en kan ook stukken meepraten. Ik heb hem thuis op dvd, ga hem binnenkort weer eens kijken (op een regenachtige zondagmiddag ofzo ).
I Titanic! Vind hem ook gewoon zooo mooi, heb m al minstens 10x gezien volgens mij en kan ook stukken meepraten. Ik heb hem thuis op dvd, ga hem binnenkort weer eens kijken (op een regenachtige zondagmiddag ofzo ).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:Heb het nog nooit gezien omdat het zo lang is. Op tv krijg je tig keer reclame dan vind ik irritant dus download het wel een keer, kan ik zelf mijn pauzes bepalen.
Nog nooit gezien????
Gast- Gast
Ik heb hem een tijdje geleden gewoon van de DVD gekeken, dus afgelopen woensdag had ik er geen zin in.
Maar hij blijft mooi!
Maar hij blijft mooi!
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik ben ook dol op de film. Ik heb hem geloof ik iets van 3x in de bios gezien en ontelbaar keer op video/dvd en ik moet nog steeds huilen op het einde.
En ik was natuurlijk ook helemaal fan van Leo. Ik had mijn hele kamer vol met posters en plakboeken vol haha!
En ik was natuurlijk ook helemaal fan van Leo. Ik had mijn hele kamer vol met posters en plakboeken vol haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: