Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tutten

Ga naar beneden

Tutten Empty Tutten

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 1:18

Wat doe jij om je weer even lekker te voelen en vrouw te voelen? Op het moment is mijn gezicht echt een ramp (oke niet een grote ramp, maar kleine puistjes op mijn kin) en daardoor kan ik me al niet lekker in mn vel voelen. Ik ga er zo even een maskertje op doen. Maar wat doen jullie aan 'tutten' om je weer even wat beter te voelen? (kan van alles zijn natuurlijk, maskertjes, make-up, haar, eten, etc)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tutten Empty Re: Tutten

Bericht  Lavendel wo 27 jul 2011 - 1:27

Zonnebank en mijn nagels mooi vijlen en lakken. En zorgen dat ik glad geschoren bent natuurlijk ook. Oh en mijn wenkbrauwen epileren.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 1:28

Lekker douchen, mijn haar doen, opmaken, leuke kleding aan..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 1:30

Break Of Day schreef:Lekker douchen, mijn haar doen, opmaken, leuke kleding aan..

En dan alles lekker uitgebreid. Met scrub, haarmasker en alles erop eraan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 2:49

Als ik niet lekker in mijn vel zit ga ik sporten.. (of als ik echt buikpijn heb dan ga ik snaaien Embarassed )

Als ik vind dat ik er niet mooi uitzie ga ik in een hoekje van de bank lekker sex and the city kijken en bedenken wat ik allemaal wil doen om er weer beter uit te zien..

Als ik me op en top vrouw wil voelen werk ik het hele riedeltje af..

Sporten
Zonnebanken
Douchen
Nagels vijlen en lakken
Haren verven
Maskertje opdoen (plus alles goed hydrateren, nieuwe dagcreme kopen omdat ik denk dat de oude niet werkt.. Embarassed )

Maar geen make up o.i.d. als ik de deur niet meer uithoef. Dat vind ik zonde voor mijn huid.

Wat ik ook heerlijk vind is mezelf helemaal goed insmeren met bodylotion en dan echt hard smeren. Ik heb ook zo'n massageding met van die pinnetjes waarmee ik dan over m'n benen duw om cellulite te verminderen (ja ik geloof daar dan weer in :P)

Zo'n soort ding.. (doet retezeer, maar daarna zijn mijn benen zo glad!!)

Tutten Images?q=tbn:ANd9GcSubkFYSHxJ21qp2ZgUtuzhXQ-_V4a43Bc0ryoXUNpWOdS5zS2vTA

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:04

Goeie tips smile meestal wel dingen die ik zelf ook doe inderdaad. Maar leuk om te lezen hoe anderen het doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:05

Ik dacht dat ding ziet er wel comfortabel uit, Punk'd. Maar dat valt dus tegen, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: