Minnetonka moccasins
Pagina 1 van 1
Minnetonka moccasins
Is er toevallig iemand die dit model heeft?
http://www.reckless-schoenen.nl/damesschoenen/minnetonka/p-1/2900001951036.html
( ik weet niet hoe ik een plaatje moet plakken, dan maar even een linkje )
Ik wil heeeeeel graag deze schoenen hebben en overal is maat 39 uitverkocht.
En ik heb geen creditcard, anders had ik ze uit Amerika besteld. Daar zijn ze ook nog eens veel goedkoper.
Maar goed, ik wil graag weten hoe dit model valt? Beetje ruim? Want dan bestel ik gewoon maat 38 : )
En ik heb geen creditcard, anders had ik ze uit Amerika besteld. Daar zijn ze ook nog eens veel goedkoper.
Maar goed, ik wil graag weten hoe dit model valt? Beetje ruim? Want dan bestel ik gewoon maat 38 : )
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Minnetonka moccasins
Didi schreef:Is er toevallig iemand die dit model heeft?
Minnetonka''s lopen in het algemeen veel uit!
Ik dacht juist een keer ik koop een 39 (heb een 38.5) en die heb ik moeten verkopen omdat ze veeeel te groot werden.
Ik heb nu dus gewoon 38 in het begin veel blaren gehad, maar nu zitten ze helemaal perfect.
Als je echt een 39 hebt zou ik het niet proberen, maar als je soms ook wel eens een 38 heb zou ik de 38 nemen.
Gast- Gast
Thanks, ik heb soms 38 en soms 39 dus ik waag het er wel op. Een paar blaren heb ik er wel voor over, als ze daarna maar heerlijk lopen.
Ik bestel ze gewoon en als ze echt heel krap zitten met passen dan stuur ik ze wel weer terug.
Ik bestel ze gewoon en als ze echt heel krap zitten met passen dan stuur ik ze wel weer terug.
Didi- Prater
En daar zijn ze veel goedkoper! Ze kosten daar maar 40 dollar! Ik heb geen creditcard anders had ik ze daar wel besteld.
Didi- Prater
Didi schreef:Thanks, ik heb soms 38 en soms 39 dus ik waag het er wel op. Een paar blaren heb ik er wel voor over, als ze daarna maar heerlijk lopen.
Ze zitten wel echt strak in het begin.. Ik heb er in het begin (4/5x lopen) echt blaren op gehad.. Maar daarna.. lovely!
(een vriendin heeft 2 mater groter dus heb gevraagd of zij haar voet erin wilde proppen ze wilde uitrekken hahaha).. werkte wel trouwens
Gast- Gast
@ Pippa, weet ik eigenlijk niet. Ze zien er wel een beetje uit als pantoffeltjes!
Didi- Prater
Didi schreef:En daar zijn ze veel goedkoper! Ze kosten daar maar 40 dollar! Ik heb geen creditcard anders had ik ze daar wel besteld.
Ik heb ze voor 25 dollar vast gehad
Wat kosten ze hier?
Gast- Gast
Punk'd schreef:Didi schreef:Thanks, ik heb soms 38 en soms 39 dus ik waag het er wel op. Een paar blaren heb ik er wel voor over, als ze daarna maar heerlijk lopen.
Ze zitten wel echt strak in het begin.. Ik heb er in het begin (4/5x lopen) echt blaren op gehad.. Maar daarna.. lovely!
(een vriendin heeft 2 mater groter dus heb gevraagd of zij haar voet erin wilde proppen ze wilde uitrekken hahaha).. werkte wel trouwens
Haha, goed idee! Ik MOET ze ook hebben. Zo irritant, Omoda had tot een paar dagen terug nog maat 39 maar nu opeens niet meer. Ik heb weer eel te lang gewacht
Didi- Prater
Lize schreef:Didi schreef:En daar zijn ze veel goedkoper! Ze kosten daar maar 40 dollar! Ik heb geen creditcard anders had ik ze daar wel besteld.
Ik heb ze voor 25 dollar vast gehad
Wat kosten ze hier?
Nu 69,- in de opruiming. Normaal 89,-.
Didi- Prater
Hahaha echt? Zie je wel dat ik ze moest kopen!
Vriend vond ze alleen lelijk.. 17 euro
Vriend vond ze alleen lelijk.. 17 euro
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: