Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verjaardagsslinger

+3
PapillonRose
Ugly Betty
Koetjeboe
7 plaatsers

Ga naar beneden

Verjaardagsslinger Empty Verjaardagsslinger

Bericht  Koetjeboe ma 25 jul 2011 - 2:32

Voor de eerste verjaardag van mijn zoontje ben ik op zoek naar een persoonlijke verjaardagsslinger (met eigen naam). Wie heeft er al eens zo'n slinger besteld? En waar? En was de slinger van katoen of karton, of plastic? Fotootjes misschien? smile Thanks alvast!

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagsslinger Empty Re: Verjaardagsslinger

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 2:36

Je kunt ze ook zelf maken als je wil.

Via MP maar er is ook en site (moet ik even opzoeken) kun je een lege slinger bestellen.
Dan knip je van die vaantjes op maat op papier en dan plak je er foto's op van elke maand bijvoorbeeld.

Erg leuk en zo kun je `m erlk jaar (en eventueel als je ooit nog een meisje krijgt) ook weer gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty ma 25 jul 2011 - 2:38

Hee hazeltje ik zie nu dat jullie een zoon krijgen, wat leuk! Hoe vindt jullie dochter het om een broertje te krijgen? (sorry off topic heb geen ervaring met slingers Wink)
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose ma 25 jul 2011 - 2:48

Ik heb van een vriendin van mij een hele leuke, persoonlijke slinger gehad. Ze had bij de HEMA een stoffen slinger met vlaggetjes gekocht en dan zelf van stof letters geknipt en die erop geplakt. Nu heb ik een slinger met 'hoera A.my is jarig' erop, echt heel leuk en nog jaren te gebruiken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gray ma 25 jul 2011 - 2:51

Koetjeboe schreef:Voor de eerste verjaardag van mijn zoontje ben ik op zoek naar een persoonlijke verjaardagsslinger (met eigen naam). Wie heeft er al eens zo'n slinger besteld? En waar? En was de slinger van katoen of karton, of plastic? Fotootjes misschien? smile Thanks alvast!

Ik heb voor de geboorte van mijn zoon een stoffen slinger besteld met zijn naam er op. Gekocht bij www.freubelkes.nl Erg leuk is ie. Volgens mij heb ik 15 euro incl. verzendkosten moeten betalen.
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 4:29

Ugly Betty schreef:Hee hazeltje ik zie nu dat jullie een zoon krijgen, wat leuk! Hoe vindt jullie dochter het om een broertje te krijgen? (sorry off topic heb geen ervaring met slingers Wink)

Haha.
Ja, het is zeker leuk Very Happy

H. snapt dat nog niet echt.
Als ik vraag wil je een broertje zegt ze ja en als ik vraag wil je een zusje dan zegt ze ook ja hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 5:36

Hier de linkjes waar je de slingers kunt bestellen die ik bedoel:

Lege verjaardagsslinger 1

Lege verjaardagsslinger 2

Geen idee of je dit ook wat vind maar dan weet je dat die er ook zijn Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 5:42

Ik heb 'm toen bij Smiths besteld (ik weet niet of die actie nu nog is?) je moest 3 actie code's verzamelen en ik heb er toen een besteld met "Hoera S. is jarig"

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* ma 25 jul 2011 - 6:50

Je kunt ze ook gemakkelijk zelf maken, hoef je niet eens heel handig voor te zijn.
Als je een beetje kunt naaien kun je stoffen vlaggetjes maken door driehoekjes te naaien, deze omkeren (je laat de bovenkant open) en langs de bovenkantnaai je dan een biasbandje.

Nog makkelijker is leuke vlaggetjes knippen uit tafelzeil, dat rafelt niet, en als je ze dan in ruitvorm knipt en dan om het touw of lint heen vouwt en dan als een driehoekje vastplakt dan hoef je niet eens te naaien. Of, bij tafelzeil wat aan beide kanten leuk is hoef je alleen een klein randje om het touw heen te vouwen en vast te plakken (of naaien, kan ook)

Letters kun je knippen uit vilt of papier en er met een beetje lijm opplakken.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  _Jet ma 25 jul 2011 - 7:15

Het duurt nog even, maar ik had vanmiddag ook al zitten kijken voor een slinger. Leuk idee om je eigen slinger te maken, ik ga gelijk zo'n transparante bestellen.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  sheila123 ma 25 jul 2011 - 20:36

Wij hadden voor onze dochter een slinger besteld op: http://www.feestslinger.nl/

sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud