Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

+7
Lavendel
_Inge_
Jeanette
SleepingBeauty
ekiaam87
Jasmina
Try
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Jeanette za 18 dec 2010 - 0:05

Wat leuk zeg en ook mooie foto's! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:12

Ik heb de pdf-bestanden gedownload en op m'n computer gezet. Als de vraag niet te groot is, kan iedereen me wel even een pm sturen en dan mail ik ze even naar je door!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:24

Wat een leuke foto's zeg, Try die van jou vind ik echt stoer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  _Inge_ za 18 dec 2010 - 0:40

Ah ik wil het ook lezen
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:41

_Inge_ schreef:Ah ik wil het ook lezen

Pm even je e-mailadres en ik stuur het naar je op

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  _Inge_ za 18 dec 2010 - 0:42

June schreef:
_Inge_ schreef:Ah ik wil het ook lezen

Pm even je e-mailadres en ik stuur het naar je op
Thanx!
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:42

Iemand van de dames die in het blad staat nog behoefte aan het blad (of anders iemand anders)? Ik heb 'm thuis, net gelezen, dus doe er niks meer mee.

Leuke foto's idd! Alleen herken ik aleen Try.. Wie is de rest? Ik dacht trouwens dat youandi er ook in zou staan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  ekiaam87 za 18 dec 2010 - 0:47

Reva_ schreef:Iemand van de dames die in het blad staat nog behoefte aan het blad (of anders iemand anders)? Ik heb 'm thuis, net gelezen, dus doe er niks meer mee.

Leuke foto's idd! Alleen herken ik aleen Try.. Wie is de rest? Ik dacht trouwens dat youandi er ook in zou staan?

Ik ben het meisje op de 1e foto met de gitaar Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:47

Ik vond trouwens wel een beetje in dat artikel dat het klonk alsof yes meisjes een beetje suf zijn :P Zijn wij suf? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:48

Ja, alsof je als Yes-meisje geen identiteit hebt of zo..

Edit: Dat 'ja' van mij, betekent niet dat ik vind dat wij suf zijn. Wij zijn natuurlijk helemaal niet suf angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:51

Haha ja, ik snap m Wink En dat we niet "randstedelijk" zijn (dat is het Viva meisje). Ik weet niet of dat voor de meerderheid van de yes-lezeressen geld, misschien is dat wel zo hoor. Maar ik herkende me niet zo in het beeld. Ik lees trouwens ook de Grazia, dat zal het zijn :P Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:53

Darcy schreef:Haha ja, ik snap m Wink En dat we niet "randstedelijk" zijn (dat is het Viva meisje). Ik weet niet of dat voor de meerderheid van de yes-lezeressen geld, misschien is dat wel zo hoor. Maar ik herkende me niet zo in het beeld. Ik lees trouwens ook de Grazia, dat zal het zijn :P Neutral

Ik lees de Grazia niet, maar ik herkende me ook niet zo in dat beeld. Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik al zo'n drie jaar geleden mijn abonnement heb opgezegd :knipoog:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Try za 18 dec 2010 - 1:25

Darcy schreef:Ik vond trouwens wel een beetje in dat artikel dat het klonk alsof yes meisjes een beetje suf zijn :P Zijn wij suf? :P
Idd, dat vind ik stiekem ook wel. Maarja, ik geloof dat het Yes-meisje dat 24jaar geleden wel was, maar toen was iedereen nog suf Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Lavendel za 18 dec 2010 - 2:10

(Heel erg offtopic Try, ging jij vandaag niet naar Engeland? Vertrek je vanaf schiphol? Want ik zie nu dat heel veel vluchten naar Engeland al gecancelled zijn..)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Try za 18 dec 2010 - 3:34

Lavendel schreef:(Heel erg offtopic Try, ging jij vandaag niet naar Engeland? Vertrek je vanaf schiphol? Want ik zie nu dat heel veel vluchten naar Engeland al gecancelled zijn..)
Klopt maar ik vlieg vanaf Eindhoven en hier vliegt alles wel geloof ik (met relatief kleine vertragingen). Mijn vlucht gaat pas om 18.40 maar ik zit er nu al (internet van airport doet het niet maar lang leve mijn slome dongel smile ) Anyway, paar uurtjes de tijd doden hier, en dan hopen dat we in Engeland kunnen landen..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  mzcharlotte za 18 dec 2010 - 3:41

Vlieg je naar Stansted? Gatwick en Heathrow zijn tijdelijk gesloten. Zie nu.nl. Mijn vrienden geven aan dat het best wel erg sneeuwt in LDN> Neutral
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:18

Vera schreef:wie is t meisje die de was in de wasmachine doet?
Ja, dat vraag ik me ook af.
Is het niet misschien Susefientje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Zwerver za 18 dec 2010 - 6:24

Leuk leuk!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 7:16

June, mag ik een PM? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  TGR za 18 dec 2010 - 23:21

Ik vind het heel erg bladgeorienteerd, ik mis het forum in de tekst angel

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  TNMN za 18 dec 2010 - 23:26

Kan ik je ook PM-en June? Lijkt me leuk om te lezen smile

Edit: ik ben ook wel benieuwd wie het 'wasmachine - meisje' is
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 23:53

Bericht aan iedereen: stuur je me je e-mailadres en ik stuur de bestanden terug, haha. Jullie hoeven het niet allemaal apart te vragen hoor hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Try zo 19 dec 2010 - 0:49

zegmaar_ schreef:Vlieg je naar Stansted? Gatwick en Heathrow zijn tijdelijk gesloten. Zie nu.nl. Mijn vrienden geven aan dat het best wel erg sneeuwt in LDN> Neutral
Ik vloog idd naar Stansted maar mijn vlucht is geannuleerd (net nadat ik mijn tas had omgegooid omdat ie te zwaar was, een van de bierflesjes (kadootje) brak, andere kadootjes uit de dozen gehaald enzo, grr!) en toen heb ik eerst een tijd in een rij gestaan om mijn vlucht om te boeken, dat kon vanavond vanuit Duitsland of maandag vanaf EHV. Ik heb toen besloten mijn best te doen om de ferry van 22.00 te halen in Hoek van Holland.
Ik ben toen met de bus naar EHV gegaan, volgens mijn zusje moest ik via Utrecht, volgens de conducteur via Breda. Toen ik met de conducteur stond te praten kwam er een hele leuke jongen bij staan die me tot Zwijndrecht echt onwijs goed heeft geholpen, supersweet! Dat was een trip met de trein en een bus. Vanaf daar de trein naar R'dam, daar moeten wachten op de trein naar Hoek van Holland. Ik zou daar om 21.12 aankomen en om 21.15 moet je ingecheckt zijn en ik had nog niet eens tickets! Toen ik in de trein naar HvH zat heeft mijn moeder online tickets geboekt, snel naar de balie gerent en kwam alles toch nog goed! Op R'dam CS het ik hele lieve amerikanen ontmoet, en op de boot leuke engelsen waar ik gisteravond een drankje mee heb gedaan. Mijn hut had een heerlijk bed en een warme douche, couldn't be happier.
Vanochtend met 2 treinen en 2 tubes gereist en zit nu net bij mijn vriend: finally! smile

Heb trouwens onderweg ook nog een argetijns meisje ontmoet die van A'dam naar Londen moest om spullen op te halen, vervolgens naar Madrid om haar vlucht naar huis te halen maar ze heeft haar vlucht naar Madrid gemist omdat ze met de boot naar Londen moest ipv vliegtuig. Nu wilde ze net proberen de trein naar Parijs te pakken en vanaf daar verder naar Madrid maar de treinen zitten vol. Ze krijgt haar vluchten niet vergoedt (ze zijn niet gecancelled maar het lukt haar niet om naar het vliegveld te komen) en nu vliegt ze misschien eind van de week naar huis voor kerst.. Hoop het zo, vergeleken bij haar was mijn trip niets Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 0:52

Try, ik ben blij dat je er bent. Heel veel plezier jullie de komende weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag - Pagina 2 Empty Re: Yes-meiden in Volkskrant Magazine vandaag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum