telefoon alweer kapot....
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
telefoon alweer kapot....
ik heb sinds september een nokia E5, fijn toestel eigenlijk wel. ander halve maand geleden ongeveer zat ik in de auto, telefoon op dashboard liggen en bij thuiskomst deed mn telefoon het niet meer... wou niet meer aan, niets. proberen op te laden, misschien dat de batterij leeg was (wat volgens mij niet kon) maar dat was het niet. mee naar de winkel en hij is opgestuurd voor reparatie. 2 weken later telefoon klaar en weer opgehaald. ze konden niet precies zien wat er gerepareerd was enzo. nu vanavond zat ik op mn telefoon ff op internet en ineens loopt hij vast en gaat uit en wil ook niet meer aan... grrr baal hier zo van. kan dus woensdag weer naar de winkel om hem weer op te laten sturen... pffff nu merk ik pas hoeveel ik doe met mn telefoon
iemand ook wel eens vaker dezelfde klachten gehad met een telefoon?
iemand ook wel eens vaker dezelfde klachten gehad met een telefoon?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: telefoon alweer kapot....
Mijn iPhone ligt momenteel ook voor de tweede keer bij de fabriek ter reparatie. De homeknop doet het niet goed en na reparatie is dat niet beter geworden. Erg irritant!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: telefoon alweer kapot....
Ik heb dat ook wel eens gehad met 'n Nokia; viel uit en met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Ik had hem pas net dus ik naar de winkel, zij zouden hem opsturen en laten weten wanneer hij gereapereerd was. Na 1,5 week ofzo belde ze dat hij gemaakt was, ik verder niets gevraagd maar gewoon naar de winkel gegaan om 'm op te halen. "Kijk mw., hij doet 't weer" zegt die jongen, pakt die telefoon: niets...
Die jongen die telefoon weer ingepakt en terug gestuurd. Krijg ik weer tig dagen later 'n telefoontje "Ja mw. uw telefoon is in de winkel en volgens de bon is hij gemaakt maar hij gaat niet aan. We zullen hem weer terug sturen."
De 3e keer zeiden ze dat hij gemaakt was en ik hem kon komen halen. Toen ik vroeg of hij het ook dééd, klonk er eerst 'n hele diepe zucht en toen zei die gast "Natuurlijk mw. anders sturen ze hem toch niet naar ons op?". Ik de situatie uitgelegd, hij geprobeerd; telefoon deed 't niet! Weer opgestuurd, weer terug gekregen met op de bon de melding dat ie het zou moeten doen maar weer niets. Toen heb ik 'n nieuwe mogen uitzoeken.
Om je even moed in te spreken
Hopelijk gaat 't bij jou beter en kunnen ze 'm maken!
Die jongen die telefoon weer ingepakt en terug gestuurd. Krijg ik weer tig dagen later 'n telefoontje "Ja mw. uw telefoon is in de winkel en volgens de bon is hij gemaakt maar hij gaat niet aan. We zullen hem weer terug sturen."
De 3e keer zeiden ze dat hij gemaakt was en ik hem kon komen halen. Toen ik vroeg of hij het ook dééd, klonk er eerst 'n hele diepe zucht en toen zei die gast "Natuurlijk mw. anders sturen ze hem toch niet naar ons op?". Ik de situatie uitgelegd, hij geprobeerd; telefoon deed 't niet! Weer opgestuurd, weer terug gekregen met op de bon de melding dat ie het zou moeten doen maar weer niets. Toen heb ik 'n nieuwe mogen uitzoeken.
Om je even moed in te spreken
Hopelijk gaat 't bij jou beter en kunnen ze 'm maken!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Verwarming kapot?
» BB - kapot trackpad.
» Oorbellen nu al kapot.
» centrale deurvergrendeling kapot
» Auto kapot, wat zal ik doen?
» BB - kapot trackpad.
» Oorbellen nu al kapot.