* Nieuw Foto- topic *
+90
Bliss
SarahKey
ekiaam87
LindaK
Sarah1985
VeryCherry
Cato
loura
Lieke128
Alias
NerdChic
TukTuk
Chocolate Cookie
Highway
bolus26
Caroow
sterremaan
girli
Happinaz
GeKKiE
Sugarfall
Coccinelle
Muppetje
Printje
Toet
Pien
Tiana
SoGood
Gigi_
Happydobby
ExpressoB
CCC
Suus
Oasis
Shy
Jerry
Raindrop
Marin
Zwoesj
Eliesje
Shisha
Carra
*Troela*
Coco
Saxy
mzcharlotte
Leine
ShallY
Blair
Sweety
Antibes
Supertalentje
Sorella
TGR
Floor
Bay
Flower_L
banjer49
Guus
Spring
M_as
Paper Crown
Kabouter
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Jezzie
patjuhhh
Error
Pandora
Caresses
Sjaantje
PapillonRose
smooch
Tullow
kwak
Primrose
Susan
Inge
Lavendel
Jules
Lady4
Beachgirl
Feline
juffie001
studiebol
Jordana
Ugly Betty
Lejow
silly-one
94 plaatsers
Pagina 18 van 30
Pagina 18 van 30 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 30
Re: * Nieuw Foto- topic *
Altijd prettig als het angstvallig stil blijft in een druk topic na het plaatsen van je kinderen..
Gast- Gast
Ja, zeker als het dan 40x bekeken is en er nog geen reactie komt he?!
Maar wat een schatjes, je kids!
Gast- Gast
Minneke, je dochter kijkt echt enorm wijs uit haar oogjes! En je zoontje juist heel ondeugend hahaha! Maar wat een schatjes!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Ja, zeker als het dan 40x bekeken is en er nog geen reactie komt he?!
Haha, ja precies. Net als wanneer je heel duidelijk naar de kapper bent geweest en níemand er iets over zegt. Dat zegt ook altijd genoeg .
Maar, dank je!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Minneke, je dochter kijkt echt enorm wijs uit haar oogjes! En je zoontje juist heel ondeugend hahaha! Maar wat een schatjes!
Ze is ook heel wijs, echt een bijdehandje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Geloof ik meteen!Susan schreef:Sjaantje schreef:Minneke, je dochter kijkt echt enorm wijs uit haar oogjes! En je zoontje juist heel ondeugend hahaha! Maar wat een schatjes!
Ze is ook heel wijs, echt een bijdehandje.
Alex schreef:Lekker overdreven reacties van jullie, Puuc en Hazeltje. Natuurlijk hoort een kind niet op de klep van de vaatwasser te staan, maar het is toch gewoon grappig om dat te zien? Dromertje heeft heus niet de hele dag de vaatwasser open staan om haar kind erop te laten klimmen, dat kunnen jullie toch ook wel zelf bedenken? En sorry Hazeltje, maar heeft H. niet pas geleden een aanvaring gehad met de hoek van de tafel? Gevaarlijk!! Ik zou hem weghalen.
Kinderachtig? Klopt. Net als jullie reacties.
Dit slaat werkelijk als een lul op een drumstel.
Een ONGELUKJE zit in een klein hoekje!
Ieder kind kan met het oprapen van iets zijn of haar hoofd stoten....
Maar als ik zie hoeveel foto's Dromertje kan maken dat haar dochter gevaarlijke dingen doet of dingen doet zoals agenda's "opeten", op een laptop zitten en weet ik het wat... Dan is je kind niet vlug, dan heeft je kind de tijd en de kans om dat soort dingen te doen.
En nee... Verder heeft H. nog nooit iets gevaarlijks gedaan, gewoon om dat hier die dingen niet kunnen gebeuren.
De vaatwasser is hier ALTIJD dicht. Of daar nu wel of geen messen in staan......
Gast- Gast
Dat is aan ieder voor zich toch... Vind dit een beetje een behoorlijke sneer richting Dromertje en totaal niet nodig.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Dat is aan ieder voor zich toch... Vind dit een beetje een behoorlijke sneer richting Dromertje en totaal niet nodig.
Amen!
Gast- Gast
Ja, en is dat jouw probleem, Hazeltje? Steek jezelf lekker nog een veer in je reet voor je supergeweldige opvoeding en bemoei je niet teveel met de rest.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn allerliefste ventieeee
Allermooiste, wolligste, pollewoppie van de weeereld
Allermooiste, wolligste, pollewoppie van de weeereld
Gast- Gast
Ahhhh, lieve Fritsiee!!! Ik vind het zo leuk hoe gek jij op hem bent!
Gast- Gast
Nee nee, je bent hier pas een geweldige moeder als je je kind dat soort dingen laat doen!
En als je niet in dat straatje past, oei oei oei....
Want stel je voor dat je kind niet in zijn of haar spel op kan gaan
Gast- Gast
Laatst aangepast door yvonne op di 2 aug 2011 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Nee nee, je bent hier pas een geweldige moeder als je je kind dat soort dingen laat doen!
Dat slaat net zo goed als een lul op een drumstel. Want dat is namelijk helemaal niet zo en dat kun je ook gewoon lezen.
Gast- Gast
Allemaal... Let it gooo... En heb aandacht voor mijn allerliefste poppiedijnie Fritsie Valentijn
Gast- Gast
Bazinga schreef:Allemaal... Let it gooo... En heb aandacht voor mijn allerliefste poppiedijnie Fritsie Valentijn
Had ik al! Had ik al!
Gast- Gast
Wow Dromertje, wat is je dochter vlot dat ze zoiets uberhaupt voor elkaar krijgt met elf maanden. Kan ze al lopen? D. is niet zo'n stunterd, die vindt de drempel al een hele barriere, dus voor dit soort dingen hoef ik echt niet bang te zijn .
Gast- Gast
Alex schreef:Bazinga schreef:Allemaal... Let it gooo... En heb aandacht voor mijn allerliefste poppiedijnie Fritsie Valentijn
Had ik al! Had ik al!
I knoooow Hij's mooi hè? Oh hij's zo lieeef Heeel aanhankelijk, tot 't gruwelijk irritante aan toe, maar zooo liefff
Gast- Gast
*never mind*
Laatst aangepast door yvonne op di 2 aug 2011 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahaha, hij lijkt me geweldig lief! Ik heb hier ook zo'n kroelkont rondlopen, keihard spinnend bij je op schoot gaan liggen, heerlijk!
Gast- Gast
Bazinga schreef:Allemaal... Let it gooo... En heb aandacht voor mijn allerliefste poppiedijnie Fritsie Valentijn
Volgens mij is poppedijn hier laatst in een ander topic massaal uitgeroepen tot verboden woord . Wat een leuke kat! Heb je hem al lang?
Gast- Gast
Ah nee Poppedijnie is retecool man. Je moet 't alleen in juiste context gebruiken
Frits houdt niet écht van geaaid worden.... En 't is eigenlijk niet écht een schootkat... En eigenlijk komt-ie vooral wanneer híj zin heeft... Of als ik 'm roep of fluit maar op zijn manier is-ie heel sociaal en aanhankelijk Hij wordt 10 nov 5 jaar oud (Topic-waardig dus onthoud die datum) en ik heb 'm al sinds-ie 5 weekjes oud is
Frits houdt niet écht van geaaid worden.... En 't is eigenlijk niet écht een schootkat... En eigenlijk komt-ie vooral wanneer híj zin heeft... Of als ik 'm roep of fluit maar op zijn manier is-ie heel sociaal en aanhankelijk Hij wordt 10 nov 5 jaar oud (Topic-waardig dus onthoud die datum) en ik heb 'm al sinds-ie 5 weekjes oud is
Gast- Gast
Ik ben echt doodsbang voor katten maar Frits ziet er wel lief uit op de foto.. :-)
Gast- Gast
Fritsieeeeee!!
Pagina 18 van 30 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw foto topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
Pagina 18 van 30
Permissies van dit forum: