Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor een vriendin ben jij?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor een vriendin ben jij? Empty Wat voor een vriendin ben jij?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 7:13

Heel lief, heel eerlijk, sta je altijd voor iemand klaar in het echt, of ook veel digitaal. En ben je zoals je wil zijn?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor een vriendin ben jij? Empty Re: Wat voor een vriendin ben jij?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 7:20

Hm echt veel vriendinnen heb ik niet, waardoor ik een hele goede vriendin kan zijn voor de vriendinnen die ik wél heb, zowel digitaal als in real life. Ik ben wel zoals ik ben in vriendschappen (misschien zijn 't daarom ook maar zo weinig :P ) maar ben wel bereid om een heleboel opzij te zetten, als ik een vriendin moet helpen, cijfer mezelf liever weg zegmaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 7:25

poeh moeilijk om dat over mezelf te zeggen.

Maar ik denk dat ik wel een goede vriendin ben. Je kunt mij elk moment van de dag bellen indien er wat is. Ik sta per direct klaar. Ik wil een steun zijn wanneer dat nodig, een lolbroek wanneer dat kan maar ik kan ook serieus zijn !
En ik ga door het vuur voor mijn goede vriendin(en)

Gast
Gast

Bericht  girli za 23 jul 2011 - 8:06

Geen idee.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Caramba za 23 jul 2011 - 8:18

Geen idee, kan ik moeilijk over mijzelf zeggen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:22

Je weet toch wel of je heel lief bent voor iemand en kaartjes stuur, of veel bij iemand langs gaat, en of dat gewaardeerd wordt?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:33

Ik ben meestal heel attent, lief, eerlijk en trouw. Maar soms vergeet ik nog wel eens dingen die belangrijk zijn voor mijn vriendinnen, niet omdat het me niet boeit, ik vergeet het gewoon en voel me dan zooo schuldig als ik te laat ben met succes/sterkte wensen oid. Ik vind het ook lastig om iedereen tevreden te houden dat klinkt gek, maar ik heb altijd wel het gevoel dat ik iemand teleurstel omdat ik altijd wel ergens niet bij kan zijn omdat ik al met iemand anders heb afgesproken. Ik probeer mijn tijd zo goed mogelijk te verdelen maar soms breekt me dat echt op. Haha oke, nu klinkt het allemaal erg ernstig maar dat valt wel mee, ik wil niemand teleurstellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:39

Ik zit te bedenken hoe ik ben als vriendin. Maar dat was meer hoe ik was als vriendin. Ik ben namelijk aardig aan het veranderen in dat opzicht. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:54

Ik denk niet dat ik een makkelijke vriendin ben, maar wel een goede. Als ik bevriend ben met iemand kan hij of zij veel maken, maar eenmaal over de streef is einde vriendschap. Het duurt echt heel lang voor dat gebeurt want ik kan best goed relativeren en vergeven, maar als mensen hun best niet doen of liegen dan is het exit.

Ik heb ook maar een paar goede vrienden, en daar doe ik ook allemaal andere dingen mee.

Vroeger kocht ik graag cadeautjes voor mijn vriendinnen als ik gewoon iets zag waarvan ik wist dat ze dat leuk vinden, maar nu heb ik daar geen geld meer voor helaas.

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel za 23 jul 2011 - 10:16

Hmmm, ik denk dat als ik vrienden had wel een goede vriendin zou kunnen zijn.. Maar helaas heb ik naast mijn familie en collega's niet echt vrienden.. Nu ik weer vrijgezel ben probeer ik weer vriendschappen op te pakken, vrienden te maken.. Dus kan er niet heel erg veel over zeggen.
Weet wel dat de paar digitale (mannelijke) vrienden die ik heb dat ik daar heel veel voor over heb en daar veel tijd insteek. heb van hen de laatste tijd ontzettend veel steun ontvangen, en weet ook zeker als zij in zo'n situatie zouden komen als ik, ook ik voor hen klaar zal staan..

TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Alias za 23 jul 2011 - 11:08

Lief en eerlijk. Attent probeer ik wel te zijn, maar ik vergeet ook weleens wat dingen. Ik hou van plezier maken en lekker samen te kunnen lachen, maar ben er ook graag voor iemand wanneer het minder goed gaat.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: