Oh oh cherso
+20
boekenwurm83
Jeanette
ijsjemeisje
Sjaantje
Toet
Pandora
Sorella
Suus
Caramba
MissD
Lejow
Susan
patjuhhh
Fearie
bolus26
Atelier Madame
Rush
Mamasapje
SarahKey
Kaboutertje
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Oh oh cherso
Sjaantje schreef:Grappig dat zoveel mensen alleen Joey leuk vonden... Ik ook trouwens!
Ik vond dat de enige 'normale' ertussen. Samen met Elize.
Gast- Gast
Ja, precies! Alleen vond ik Elize in de serie een beetje saai.Auxo schreef:Sjaantje schreef:Grappig dat zoveel mensen alleen Joey leuk vonden... Ik ook trouwens!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
+1Suus schreef:Ja, precies! Alleen vond ik Elize in de serie een beetje saai.Auxo schreef:Sjaantje schreef:Grappig dat zoveel mensen alleen Joey leuk vonden... Ik ook trouwens!
Maar ik moet toegeven dat ik er dan wel van smulde hoe de andere 'rare' mensen zich gedroegen en reageerden. Ik ben zelf zo'n brave muts, ik ken dat allemaal helemaal niet! Heb dan ook beide series helemaal gezien terwijl ik amper tv kijk maar hiervoor zette ik uitzendinggemist wel aan
Moet wel zeggen dat ik seizoen 2 minder leuk vond maar heb het toch gekeken omdat het in de sneeuw was Heimwee naar de wintersportvakantie hahaha.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
In het eerste seizoen moest ik soms ook zo lachen om jokertje, maar in het tweede seizoen kwam hij helemaal niet vaak in beeld. Zo jammer dan.
Het is wel vermakelijk om naar te kijken!!
Maar Jersey Shore vind ik helemaal geweldig. Daar bleef ik eerder de zondagavond voor thuis!
Maar Jersey Shore vind ik helemaal geweldig. Daar bleef ik eerder de zondagavond voor thuis!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Dat programma zou echt verboden moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat mensen daarop afstemmen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Dat programma zou echt verboden moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat mensen daarop afstemmen.
Haha waarom?
Gast- Gast
Ik vind het nu te uitgemolken en vergeleken Jersey Shore heel saai!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zusje schreef:Dat programma zou echt verboden moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat mensen daarop afstemmen.
+1
Gast- Gast
Beetje overdreven. Er zijn zoveel van dat soort programma's.
Als je het niet wat vindt, dan kijk je toch gewoon niet?
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
boekenwurm83 schreef:Zusje schreef:Dat programma zou echt verboden moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat mensen daarop afstemmen.
Ik kijk dan ook zelden tot nooit tv maar je wordt toch wel geconfronteerd met dat idiote programma. Zeker als je uit Den Haag komt... Ik kan er werkelijk niet bij dat mensen zulke goedkope tv kijken.
Gast- Gast
Op die manier kan iedereen zich super beschaafd, hyperintelligent en beleefd voelen. Ook al heet je Tokkie van achternaam, zelfs dan kun je je daar nog aan optrekken. Logisch dat het dus zo populair is, zo schaamteloos en dom, daar kan iedereen bij denken: Godzijdank ben ik niet zo.Zusje schreef:boekenwurm83 schreef:Zusje schreef:Dat programma zou echt verboden moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat mensen daarop afstemmen.
Ik kijk dan ook zelden tot nooit tv maar je wordt toch wel geconfronteerd met dat idiote programma. Zeker als je uit Den Haag komt... Ik kan er werkelijk niet bij dat mensen zulke goedkope tv kijken.
Edit: Ik las het nog eens over en dacht dat het misschien wat bot overkwam. Ik bedoel het dus niet rot, maar dat is wel een groot deel van de lol (stond laatst nog iets over in de Quest, of Psychologie magazine oid).
Laatst aangepast door SuperGrover op ma 25 jul 2011 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Zusje schreef:boekenwurm83 schreef:Zusje schreef:Dat programma zou echt verboden moeten worden. Ik begrijp ook echt niet dat mensen daarop afstemmen.
Ben je bang dat Hagenezen daardoor in een kwaad daglicht worden gezet?
Gast- Gast
Ik denk/vind Cherso leuker als het seizoen Tirol. Denk dus ook dat dit seizoen beter wordt als het vorige
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
ze waren vanavond in rtl boulevard het schijnt over te zijn tussen prinses en sniper
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Nee, ik hoef dat niet meer te zien.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
O, echt, wat een rotprogramma. Sowieso dat soort ´vakanties´ al.. Ik schaam me echt dood dat dit soort dingen tegenwoordig populaire televisie is.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Ik dacht dat Joey er nu nog wel bij zat. Hoorde dat de homosexuele jongen er al snel uit lag ivm ruzie ofzo, maar blijkbaar is dat niet waar.
Roos en Vincent liggen over hoop met elkaar, het zal wel uit zijn.
Vind het ook leuk om te kijken.
Laatst op tv kwamen ze aan op Schiphol en werd vriendin van Robert geinterviewd. Zegt ze dat ze een zwangerschaptest had gedaan omdat ze niet ongesteld werd en later gelukkig wel.
Dat zeg je toch niet op tv, zelfs mij man vond het maar dom!
Roos en Vincent liggen over hoop met elkaar, het zal wel uit zijn.
Vind het ook leuk om te kijken.
Laatst op tv kwamen ze aan op Schiphol en werd vriendin van Robert geinterviewd. Zegt ze dat ze een zwangerschaptest had gedaan omdat ze niet ongesteld werd en later gelukkig wel.
Dat zeg je toch niet op tv, zelfs mij man vond het maar dom!
Gast- Gast
Olijfje schreef:O, echt, wat een rotprogramma. Sowieso dat soort ´vakanties´ al.. Ik schaam me echt dood dat dit soort dingen tegenwoordig populaire televisie is.
Waarom zou je je moeten schamen ervoor?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» X Cherso
» Jak! De buren van Oh Oh Cherso!
» oh oh cherso barbie bevallen
» Wat aan te doen naar Oh Oh Cherso-feest?
» Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.
» Jak! De buren van Oh Oh Cherso!
» oh oh cherso barbie bevallen
» Wat aan te doen naar Oh Oh Cherso-feest?
» Oh oh cherso meiden allemaal siliconen.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: