En waar heb jij zin in?
+19
Tiana
TNMN
Lady4
Suus
SnowWhite
Middleme
minoessepoes
Caro
Rush
Mida4you
girli
Kaboutertje
Mamasapje
Qiara
Pien
Blair
Sorella
bolus26
Sushi
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
En waar heb jij zin in?
Ik ga maandag na mijn werk lekker eten met een collegaatje en daarna stappen in Amsterdam.
Volgende week donderdag gaan Lise en Mas logeren bij opa en oma en dan heb ik alleen Amé tm zaterdag. Even lekker aandacht met Améetje. Ga ook lekker met haar de hort op. Even rust.
Waar heb jij zin in?
Volgende week donderdag gaan Lise en Mas logeren bij opa en oma en dan heb ik alleen Amé tm zaterdag. Even lekker aandacht met Améetje. Ga ook lekker met haar de hort op. Even rust.
Waar heb jij zin in?
Gast- Gast
Re: En waar heb jij zin in?
Ik heb zin om zo op de bank te gaan liggen, maar ik moet eerst nog even de schone vaat opruimen en stofzuigen.
Verder heb ik zin in dit weekend, morgen ga ik uit met collega's en zaterdagavond komt er een vriendin langs, we gaan dan een weekendje weg inplannen, en daar heb ik ook zin in
De eerste twee weken van augustus ben ik vrij, en ook daar heb ik zin in.
Jeetje, wat een zin heb ik haha!
Verder heb ik zin in dit weekend, morgen ga ik uit met collega's en zaterdagavond komt er een vriendin langs, we gaan dan een weekendje weg inplannen, en daar heb ik ook zin in
De eerste twee weken van augustus ben ik vrij, en ook daar heb ik zin in.
Jeetje, wat een zin heb ik haha!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Dan klinkt als een goed en mooi plan, WJW.
Ik snap dat je daar zin in hebt! Goed ook dat je dat zo gepland en geregeld hebt.
Ik heb zin in een paar dagen rust, vrij, vakantie, even niets moeten..
Ik snap dat je daar zin in hebt! Goed ook dat je dat zo gepland en geregeld hebt.
Ik heb zin in een paar dagen rust, vrij, vakantie, even niets moeten..
Gast- Gast
ik heb tot 15 augustus een vrij lege agenda op wat leuke dates met vrienden na! dus daar heb ik veel zin in!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Iets lekkers! Ben gestopt met snoepen en er is dus niks in huis ondertussen word ik gek van de snoepdrang haha!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn vakantie.
En op dit moment; Shrimps van de Mac.
En op dit moment; Shrimps van de Mac.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Eten!
Heeeeel veel lekker eten.
MacDonalds, garnalencoctail, carpaccio, toastje brie, chips, friet, frikandel speciaal, goulash kroket...
En ik heb niks in huis....
Heeeeel veel lekker eten.
MacDonalds, garnalencoctail, carpaccio, toastje brie, chips, friet, frikandel speciaal, goulash kroket...
En ik heb niks in huis....
Gast- Gast
Ik denk dat dat te erg voor de hand ligt waar ik zin in zou hebben, dus ik verzin wat anders....
Ik heb zin in een.......
uhm....
tja...
vakantie naar het buitenland word het dan denk ik!
Ik heb zin in een.......
uhm....
tja...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb nu zin in slapen, dat ga ik zo ook maar lekker doen denk ik. Hoop ik, want de laatste tijd ben ik weer klaarwakker als m'n hoofd 't kussen raakt.
Ik heb zin in zaterdag. Verder heb ik zin in het verrassingsweekendje half augustus met m'n man, schoonouders en schoonzus&aanhang. En ik heb zin in de vakantie.
Ik heb zin in zaterdag. Verder heb ik zin in het verrassingsweekendje half augustus met m'n man, schoonouders en schoonzus&aanhang. En ik heb zin in de vakantie.
Gast- Gast
In morgen, gezellig winkelen met mijn vriendin, daarna wat eten in de stad.
Gast- Gast
Ik heb zin om straks lekker te slapen en om mijn diploma in handen te hebben, hopelijk snel!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Op vakantie gaan.
En shoppen!
En een goed boek lezen, maar dat hoort bij op vakantie gaan.
En shoppen!
En een goed boek lezen, maar dat hoort bij op vakantie gaan.
Gast- Gast
Een warm bed..! Ben doodmoe, heel de middag geverfd in huis en nu op mijn werk tot 8 uur morgenochtend..... Dus dat bed moet ook nog even wachten!
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Ik heb zin in een happy meal .
Met kipnuggets, ice tea, vers fruit
Met kipnuggets, ice tea, vers fruit
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb zin om nog lekker te knuffelen met mijn vriendje. Hij ligt alleen nog te snurken en de kinderen slapen ook nog. Wel nog ff lekker rustig
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Een dagje vrij van m'n werk zou wel heel lekker zijn. Ik trek het werken de laatste tijd slecht en in het weekend ben ik zo op dat er weinig tot niets uit m'n vingers komt.
Ik heb ook zin in sushi
Ik heb ook zin in sushi
Gast- Gast
Dat mijn 2 vriendinnetjes vandaag komen!! Ze wonen een eindje bij mij vandaan en ik zie ze niet zo vaak meer.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Morgen chinezen bij m`n ouders.
En ik heb zin om heerlijk uit te slapen, ook morgen, haha.
En ik heb zin om heerlijk uit te slapen, ook morgen, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Om naar de camping te gaan waar mijn ouders nu zijn. We gaan wrs ook een dezer dagen
Gast- Gast
Pien schreef:Ik denk dat dat te erg voor de hand ligt waar ik zin in zou hebben, dus ik verzin wat anders....
Ik heb zin in een.......
uhm....
tja...
Ik heb hier echt geen verstand van, maar wordt het niet gevaarlijk om je kindje nog te laten zitten? Zeggen de artsen daar niks over?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Weekend!!
Er is niks te doen op het werk, ik heb al een hele hoop weg gewerkt de afgelopen dagen, dus ik heb gewoon echt niet veel te doen, maar ik moet hier wel tot half 5 blijven omdat ik nog een telefonische afspraak heb.
Van het weekend lekker uit eten, naar een housewarming en vanavond denk ik simpel met een wijntje op de bank, er is chips in huis en er ligt een avocado dus ik denk dat ik mezelf lekker verwen met guacamole (en ja daar zit ik me om 10 uur 's ochtends al op te verheugen hahah)!
Er is niks te doen op het werk, ik heb al een hele hoop weg gewerkt de afgelopen dagen, dus ik heb gewoon echt niet veel te doen, maar ik moet hier wel tot half 5 blijven omdat ik nog een telefonische afspraak heb.
Van het weekend lekker uit eten, naar een housewarming en vanavond denk ik simpel met een wijntje op de bank, er is chips in huis en er ligt een avocado dus ik denk dat ik mezelf lekker verwen met guacamole (en ja daar zit ik me om 10 uur 's ochtends al op te verheugen hahah)!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Om op vakantie te gaan! Gelukkig zit ik over 19 uur in het vliegtuig!
en verder, een leuke date, gezellige dingen doen met vrienden, relaxen, afgestudeerd zijn...
en verder, een leuke date, gezellige dingen doen met vrienden, relaxen, afgestudeerd zijn...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: